בקשר לתמותו וכו`...

מורני !

New member
בקשר לתמותו וכו`...

סתם להזכירכם.... אני אדבר איך שאני רוצה ואני אגיד מה שאני רוצה... ומי שלא מתאים לו.. יכול לעשות שני דברים.. 1. לא לפתוח הודעות שלי. 2. למות.
 
למעלה