בקשר לתמותו וכו`... סתם להזכירכם.... אני אדבר איך שאני רוצה ואני אגיד מה שאני רוצה... ומי שלא מתאים לו.. יכול לעשות שני דברים.. 1. לא לפתוח הודעות שלי. 2. למות.