בקשר לרפורמת התעריפים מה1.1.2016

מצב
הנושא נעול.
במסגרת המגה-פרויקט כביש 531-כביש 20-מסילת השרון, צפויה בשלב

האפשרות השנייה.
במסגרת המגה-פרויקט כביש 531-כביש 20-מסילת השרון, צפויה בשלב
מסויים השבתה ארוכה של קטע מסילת החוף בין רשפון לת"א אוניברסיטה (ותחנת הרצליה תהיה סגורה לחלוטין).
לכן ברכבת שוקלים להפעיל מעקף דרך מסילת השרון (לאחר שתושלם) ומסילת הירקון עבור רכבות מהצפון.
המשמעות מבחינה פרקטית היא שתהיה תקופה בה לא יהיה אטרקטיבי לנסוע מהשרון הצפוני (נתניה, חדרה) ומהצפון לגוש דן ודרומה ולהיפך ברכבת.
 

Ofekalef1

New member
כלומר, מת"א אוניברסיטה

במסגרת המגה-פרויקט כביש 531-כביש 20-מסילת השרון, צפויה בשלב
מסויים השבתה ארוכה של קטע מסילת החוף בין רשפון לת"א אוניברסיטה (ותחנת הרצליה תהיה סגורה לחלוטין).
לכן ברכבת שוקלים להפעיל מעקף דרך מסילת השרון (לאחר שתושלם) ומסילת הירקון עבור רכבות מהצפון.
המשמעות מבחינה פרקטית היא שתהיה תקופה בה לא יהיה אטרקטיבי לנסוע מהשרון הצפוני (נתניה, חדרה) ומהצפון לגוש דן ודרומה ולהיפך ברכבת.
כלומר, מת"א אוניברסיטה
דרך בני ברק, פתח תקווה, ראש העין כפר סבא, רעננה ורק אז צפונה?
זה אומר שבשביל לנסוע מב"ש לחיפה אצטרך לנסוע באוטובוס מת"א לחיפה?? זו עילה לבקשת החזר שכ"ל... :)
 
כן, מת"א אוניברסיטה אפשר יהיה לנסוע רק מזרחה למסילת הירקון

כלומר, מת"א אוניברסיטה
דרך בני ברק, פתח תקווה, ראש העין כפר סבא, רעננה ורק אז צפונה?
זה אומר שבשביל לנסוע מב"ש לחיפה אצטרך לנסוע באוטובוס מת"א לחיפה?? זו עילה לבקשת החזר שכ"ל... :)
כן, מת"א אוניברסיטה אפשר יהיה לנסוע רק מזרחה למסילת הירקון
ולא צפונה למסילת החוף ויהיה אפשר לחזור למסילת החוף רק דרך מסילת השרון.
אם משרד התחבורה יבצע את תפקידו כראוי הוא יצטרך לתת לכך מענה באמצעות קווי אוטובוס, למשל הפעלת קו 995 בתקופה הזו בכל ימי השבוע ובפריסת נסיעות רחבה במהלך היום, בשני הכיוונים.
 

Ofekalef1

New member
יש לך הערכת זמן לקטע אוניברסיטה-חוף כרמל?

כן, מת"א אוניברסיטה אפשר יהיה לנסוע רק מזרחה למסילת הירקון
ולא צפונה למסילת החוף ויהיה אפשר לחזור למסילת החוף רק דרך מסילת השרון.
אם משרד התחבורה יבצע את תפקידו כראוי הוא יצטרך לתת לכך מענה באמצעות קווי אוטובוס, למשל הפעלת קו 995 בתקופה הזו בכל ימי השבוע ובפריסת נסיעות רחבה במהלך היום, בשני הכיוונים.
יש לך הערכת זמן לקטע אוניברסיטה-חוף כרמל?
 

trilliane

Well-known member
מנהל


אולי לבועז יש הערכה רשמית
אני מעריך שתוספת הזמן תהיה בסביבות החצי שעה, אולי קצת יותר.
 

סנוי

New member
מדובר מן הסתם רק על קווים בינעירוניים, נכון?

כתבה על רפורמת התעריפים שיש בה סקופ דווקא בנושא אחר:
"
כדי לעודד נסיעה ברכבת אנו מבקשים לשפר את האטרקטיביות של קווי ההזנה לרכבת. זה יהווה אתגר במיוחד בתל אביב כשדרך בגין תיסגר בין הקריה לתחנה המרכזית, האוטובוסים שיגיעו מדרום יסיימו את נסיעתם בתחנה המרכזית ואלו שבאים מהצפון – בארלוזרוב, ואז יהיה צורך בריבוי מעברים".
"
[URL]http://www.pc.co.il/news/201983/[/URL]
מדובר מן הסתם רק על קווים בינעירוניים, נכון?
 
"רק"...גם קווים 6XX מנתניה הם בינעירוניים ואני לא יודע לומר

מדובר מן הסתם רק על קווים בינעירוניים, נכון?
"רק"...גם קווים 6XX מנתניה הם בינעירוניים ואני לא יודע לומר
שלא מדובר גם בקווים כמו 501, 502, 524, 525, 531, 561, 567, 571, 186, 286, 386 ואפילו חלק מהקווים כמו 50, 51, 250, 350, 68, 40, 42.
מן הסתם קו 1 וקווים כמו 71, 171, 271, 274 ימשיכו לנסוע בדרך בגין או במסגר, אבל אפשר להניח שהקיצור יחול לא רק על קווים בינעירוניים ארוכים, אלא גם על קווים מטרופולינים.
יכולים למשל לנצל את ההזדמנות הזו כדי לבטל לחלוטין את קו 51.
נדע בדיוק מקסימום שבוע לפני שזה יקרה.
בינתיים אפשר לעשות ספקולציות.
כפי שפחות משבועיים לפני רפורמת התעריפים אנו עושים ספקולציות שונות.
 
בשבוע הבא כבר צריך לרכוש חופשי חודשי, ועדיין שום פרסום רשמי!

בקשר לרפורמת התעריפים מה1.1.2016
במטרופולין חיפה
1. כמה תעלה נסיעה בין חיפה לקריות?
2. כמה תעלה נסיעה בין חיפה לעכו?
3. כמה תעלה נסיעה בין חיפה לנהריה?
4. כמה תעלה נסיעה בין חיפה לכרמיאל?
5. כמה תעלה נסיעה בתוך הקריות?
6. האם החופשי חודשי איזור קריות יבוטל?
בשבוע הבא כבר צריך לרכוש חופשי חודשי, ועדיין שום פרסום רשמי!
לא ייאמן
 

Ccyclist

Well-known member
רפורמה רפורמה ועדיין צריך חודשי קלנדרי?

בשבוע הבא כבר צריך לרכוש חופשי חודשי, ועדיין שום פרסום רשמי!
לא ייאמן
רפורמה רפורמה ועדיין צריך חודשי קלנדרי?
הדבר הבסיסי ביותר זה כרטיס חודשי או שבועי שמתחיל בכל יום בחודש או בשבוע שהנוסע מגדיר.
 

olli3

New member
מנהל
לא חוזרים אחורה, זה חופשי גמיש 30 וחופשי גמיש 7.

רפורמה רפורמה ועדיין צריך חודשי קלנדרי?
הדבר הבסיסי ביותר זה כרטיס חודשי או שבועי שמתחיל בכל יום בחודש או בשבוע שהנוסע מגדיר.
לא חוזרים אחורה, זה חופשי גמיש 30 וחופשי גמיש 7.
כמו שהונהג כבר ברכבת מלפני כשנה. לא קלנדרי.
&nbsp
הציבור שנוסע באוטובוס, החופשי חודשי שלו יגמר בסוף החודש ומבחינתו זה חופשי חודשי קלנדרי. חוץ מזה שבמקום לבלבל את הציבור עם "חופשי גמיש 30 וחופשי גמיש 7" משתמשים במונחים יותר ברורים.
 
התכוונתי שהחופשי שלי הנוכחי שלי נגמר בסוף דצמבר

רפורמה רפורמה ועדיין צריך חודשי קלנדרי?
הדבר הבסיסי ביותר זה כרטיס חודשי או שבועי שמתחיל בכל יום בחודש או בשבוע שהנוסע מגדיר.
התכוונתי שהחופשי שלי הנוכחי שלי נגמר בסוף דצמבר
ולי כנוסע שלצורך העניין לא גולש בפורום, אין שמץ של מושג שבעוד שבוע הכל הולך להשתנות!
&nbsp
 
זה דבר ידוע שמשרד התחבורה לא מפרסם פרטים על שינויים יותר

התכוונתי שהחופשי שלי הנוכחי שלי נגמר בסוף דצמבר
ולי כנוסע שלצורך העניין לא גולש בפורום, אין שמץ של מושג שבעוד שבוע הכל הולך להשתנות!
&nbsp
זה דבר ידוע שמשרד התחבורה לא מפרסם פרטים על שינויים יותר
משבוע לפני שהשינויים מתבצעים.
הם מ-פ-ח-ד-י-ם שלציבור יהיה זמן לדרוש שינויים בשינויים ורוצים להציב בפניו עובדות מוגמרות.
כך משרד התחבורה נוהג לפני ביצוע של כל רפורמה ולפני יישום של מכרזים חדשים.
התירוץ זה שעוד צפויים שינויים, אבל זה רק תירוץ.

משרד התחבורה מפרסם מבעוד מועד רק את מה שנוח לו לפרסם לצורך יח"צ.
 

mister K

New member
מסיבה זו זה טוב שהם לא מפרסמים לציבור הרחב

זה דבר ידוע שמשרד התחבורה לא מפרסם פרטים על שינויים יותר
משבוע לפני שהשינויים מתבצעים.
הם מ-פ-ח-ד-י-ם שלציבור יהיה זמן לדרוש שינויים בשינויים ורוצים להציב בפניו עובדות מוגמרות.
כך משרד התחבורה נוהג לפני ביצוע של כל רפורמה ולפני יישום של מכרזים חדשים.
התירוץ זה שעוד צפויים שינויים, אבל זה רק תירוץ.

משרד התחבורה מפרסם מבעוד מועד רק את מה שנוח לו לפרסם לצורך יח"צ.
מסיבה זו זה טוב שהם לא מפרסמים לציבור הרחב
מי שצריך לדעת מראש יודע את כל הפרטים. זה כולל כמובן חלק מחברי הפורום הזה.
יותר טוב שכל מיני נימ"בים, ועדי שכונות אינטרסנטים ועידניוספים למיניהם לא ידעו.
 
אתה יכול להיות בטוח שהאינטרסנטים והעידניוספים יודעים...

מסיבה זו זה טוב שהם לא מפרסמים לציבור הרחב
מי שצריך לדעת מראש יודע את כל הפרטים. זה כולל כמובן חלק מחברי הפורום הזה.
יותר טוב שכל מיני נימ"בים, ועדי שכונות אינטרסנטים ועידניוספים למיניהם לא ידעו.
אתה יכול להיות בטוח שהאינטרסנטים והעידניוספים יודעים...
האינטרסנטים כבר התחילו לפעול, למשל ברכסים...
 

mister K

New member
ועדיין המון הדיוטים בתח"צ שיש להם כוח לשנות, לא יודעים בדר"כ

אתה יכול להיות בטוח שהאינטרסנטים והעידניוספים יודעים...
האינטרסנטים כבר התחילו לפעול, למשל ברכסים...
ועדיין המון הדיוטים בתח"צ שיש להם כוח לשנות, לא יודעים בדר"כ
 
בבני ברק אין בהקשר הזה בעיה. הם כבר נמצאים בטבעת הראשונה.

מעניין שבבני ברק הם עוד לא התעוררו...
בבני ברק אין בהקשר הזה בעיה. הם כבר נמצאים בטבעת הראשונה.
אבל רכסים נכללת בטבעת השניה במטרופולין שלה ורוצה להיות בראשונה, אז פונים ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת ולשר התחבורה ומסדרים את העניין.
כפי שאינטרסנטים מלוד ומרמלה רצו להיות בטבעת הראשונה, פנו לשר התחבורה שסידר את העניין.

אבל אולי באלעד אנשים יתעוררו וירצו להיות בטבעת הראשונה שבה נכללת בני ברק. אני גם מאמין שאם הם ירצו - הם יקבלו.
לעומת זאת לגבי ראש העין אני לא בטוח - הרפורמה הזו דווקא פוגעת בראש העין, אבל לא בטוח שלהם יש מספיק אמצעי לחץ והשפעה על שר התחבורה. על הסכם הגג לבניית אלפי דירות הם כבר חתומים, המדינה כבר לא צריכה אותם, אז מה אם מחיר הנסיעה מראש העין לפתח תקוה יתייקר משמעותית? זבש"ם...
 

olli3

New member
מנהל
ומה עם החופשי חודשי הפנימי לבני ברק? הולך קפוט, כנ"ל פ"ת.

בבני ברק אין בהקשר הזה בעיה. הם כבר נמצאים בטבעת הראשונה.
אבל רכסים נכללת בטבעת השניה במטרופולין שלה ורוצה להיות בראשונה, אז פונים ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת ולשר התחבורה ומסדרים את העניין.
כפי שאינטרסנטים מלוד ומרמלה רצו להיות בטבעת הראשונה, פנו לשר התחבורה שסידר את העניין.

אבל אולי באלעד אנשים יתעוררו וירצו להיות בטבעת הראשונה שבה נכללת בני ברק. אני גם מאמין שאם הם ירצו - הם יקבלו.
לעומת זאת לגבי ראש העין אני לא בטוח - הרפורמה הזו דווקא פוגעת בראש העין, אבל לא בטוח שלהם יש מספיק אמצעי לחץ והשפעה על שר התחבורה. על הסכם הגג לבניית אלפי דירות הם כבר חתומים, המדינה כבר לא צריכה אותם, אז מה אם מחיר הנסיעה מראש העין לפתח תקוה יתייקר משמעותית? זבש"ם...
ומה עם החופשי חודשי הפנימי לבני ברק? הולך קפוט, כנ"ל פ"ת.
כנ"ל בקריות.
&nbsp
עליה מ162 ש"ח ל250 ש"ח בבני ברק.
 
לפי מה אתה יודע שמבטלים את החופשי-חודשי המקומי בבני ברק?

ומה עם החופשי חודשי הפנימי לבני ברק? הולך קפוט, כנ"ל פ"ת.
כנ"ל בקריות.
&nbsp
עליה מ162 ש"ח ל250 ש"ח בבני ברק.
לפי מה אתה יודע שמבטלים את החופשי-חודשי המקומי בבני ברק?
בהקשר הזה לא משתנה שום דבר לעומת הרפורמה ב-2011 שיוצר שינוי בין הצדקת קיום הכרטיס הזה לפני או אחרי 1.1.2016.
בקריות ובפתח תקוה-ראש העין זה שונה, כי הסטטוס של אזור הקריות משתנה ומתאחד עם אזור חיפה ואילו בפתח תקוה-ראש העין שתי הערים כבר לא יהיו באותו אזור תעריף.
יש מסמכים רשמיים שכתוב בהם במפורש שהחופשי-חודשי של בני ברק מתבטל?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה