בקשר לרעידת אדמה

bananit04

New member
בקשר לרעידת אדמה

זאת רעידת האדמה שאמרו שאחרי שהיה פה בישראל רעידות קטנות מצפים למשהו עצום זאת התכוונו? -------------------------------- ונקווה שימצאו את כולם בריאים ושלמים
לזכר ההרוגים.
 

vitamin P

New member
אני ממש לא מומחה בנושא אבל לא נראה

לי שלזה התכוונו מצפים בטווח של X שנים לרעש אדמה בסדר גודל מממ גדול באיזור השבר הסורי אפריקאי ממש כאן בישראל יכול להיות היום ויכול להיות עוד 10 שנים רק עכשיו האסימון הזה ירד לי עד כמה הרעידה הזאת במזרח הייתה משמעותית ונוראית
 

efi2000

New member
גם בתוך 50 השנים הבאות צפוי בארץ

בעוצמה של 7 בסולם ריכטר לפחות
, כל הבניינים ישנים לא יעמבו ברעידה חזקה, רק הבניינים החדשים בני שנתיים - שלוש כן. חוץ מזה כפר סבא לא יושבת על השבר סורי-אפריקני אלא רמת הגולן, כינרת, בקעת הירדן, ים המלח, ירושלים, ערבה, ואילת כן. אבל זה כבר לא משנה כי קו השבר קרוב מאוד לכפר סבא ומהווה סכנה אולי קטנה. קרוב אולי ב 50 ק"מ.
 

vitamin P

New member
../images/Emo35.gif

כמובן שאלו רק הערכות אבל אומרים שהרעידה הגדולה כאן בארץ לא תעלה על 7.9 או משהו כזה בכל מקום בארץ שתיהיה רעידת אדמה גדולה יחסית אתה תרגיש
 
למעלה