בקשר לפטורים במהלך השירות

  • פותח הנושא ldah
  • פורסם בתאריך

ldah

New member
בקשר לפטורים במהלך השירות

קבלתי פרופיל 21 בגלל בחינה בריאותית, ואישרו לי כבר גיוס ויש תאריך והכל. הרופא אמר לי שיש לי פטור מנשק ומאמצים גופנים והכל. אבל הוא אמר שיש ביכולתי להחזיק בנשק ובמידה ואני רוצה אז צריך לעשות את ביחידה. חוץ מזה הוא לא הוסיף שום פטורים והקלות למיניהן. אז רציתי לדעת האם אני אשתחרר כל יום הביתה או שאני אוכל לשרת בבסיס סגור וא בבסיס פתוח. ובמידה ואני אשרת בבסיס פתוח איך אפשר לשנות ואל מי פונים כדי לבקש בסיס סגור? תודה רבה :) :)
 

Orange Sky

New member
בסיס סגור ופתוח-

~חפירה~ כמתנדב אתה יכול תמיד לעשות יומיות ולצאת כל יום הבייתה, אם אתה בוחר להשאר לישון שם -בחירה שלך, זה לא נחשב שאתה סוגר או משהו...סתם בחרת לישון במגורים של הבסיס (ואז כנראה תצא חמשושים) וגם אם תגיע ליחידה ותבקש לישון בבסיס תוכל תמיד לחזור הבייתה מתי שתרצה כי אתה לא ישן שם בפקודה או תחת תורנות. מה שכן! כשמתנדב מתחיל לישון בבסיס מתחילים להטיל עליו תורנויות, לסגור שבתות ודברים כאלו שלמתנדבים יש פטורים מהם..זה כי כשהמפקד יגיד לך לסגור שבת, ואתה ישן שם 5 ימים בשבוע, אתה לא יכול להגיד לו "יש לי פטור לינה בבית".... לסיכום -הבחירה שלך לחלוטין..בהצלחה
 

emily778

New member
אני ישנה בבסיס

ואני לא עושה שום תוניות או סוגרת שבתות... ומפקד לא יכול להגיד למתנדב לסגור שבת כי בדרך כלל מי שסוגר הוא בכוננות עם נשק.
 

Orange Sky

New member
את רק בן אדם אחד..מתוך אלפי מתנדבים..:)

אצלי יש מתנדבת אחת שסוגרת שבתות בקצב ורגע....לא סגרת שבת לפני שבועים?!
 
שיבוץ ביחידה פתוחה/ סגורה

כל עוד לא קיבלת מרופא המתנדבים פטור לשיבוץ ביחידה פתוחה (לדוגמא פטור ללינת בית / שיבוץ קל"ב) אין מניעה שתשתבץ ביחידה סגורה. לקראת מועד גיוסך יצרו איתך קשר מתא מתנדבים בנוגע למציאת שיבוץ מתאים. תוכל לציין בפניי מש"קית המתנדבים כי אתה מעוניין להשתבץ ביחידה סגורה ואנחנו נעשה את מירב המאמצים למצוא לך שיבוץ ביחידה סגורה עפ"י בקשתך. בכל אופן שיבוצך ייקבע רק לאחר הסכמתך. שבת שלום.
 
למעלה