בקשר לעילוי נשמות..

dana6665

New member
בקשר לעילוי נשמות..

מתי צריך לעשות את זה? איך עושים את זה? מה זה בדיוק עושה? ידיד שלי אמר לי שצריך להגיד "יהי רצון שאמירת תהילים יהיו לזכות נשמת פלוני בן פלונית".. ולהגיד את שם הנפטר ואת שם אמו.. ואז להגיד תהילים.. רציתי לדעת אם זה כל מה שצריך לעשות.. ואם לא, אז מה עוד?
 
למעלה