בקשר לספרים

Mad Eye Moody

New member
רק כדי להסביר לך.

"טאג" פירושו טאגליינס. הוא רצה שאת ההודעה עם פירוט הספרים יכניסו לטאגליינס. הוא לא תקף אותך. וגם האופן שבו ביקרת את הפורום שלנו ממבט ראשוני, עורר תגובות.
 

thorondor

New member
אתה באמת מוזמן לחזור לשם.

זה שאתה לא מבין את הווי הפורום שלנו, כולל הבדיחות הפרטיות בין המשתתפים (כמו למשל ההודעה שלי שלקחת כדוגמא) היא לא הבעיה שלנו. אם הרמה בוואלה והיחס כלפי אנשים כל כך גבוה בוואלה, אתה בהחלט מוזמן לחזור לשם.
 

Tiryon

New member
fuck

כמה ספרים?!!!
 

tactical

New member
אחי... כנס שניה...

איזה יחס באמת רצית לקבל אחרי שבהודעה השניה שלך תקפת את החברה פה? ועזוב את זה ש Youngling ניסה לעזור לך (ע"ע ההודעה ה-2 בשרשור) ובכלל לא שמת על ההודעה שלו... ובמקום זאת הלכת לתקוף את הפורום בטענה שלא עוזרים לך בגלל שאתה לא קבוע... בו נסכים על זה שמיהרת קצת לשלוף את החרב? פעם הבא תן להם צ'אנס ותאמין לי שתראה שרוב האוכלוסיה הקבועה פה שמחה מאוד לעזור לחברה חדשים...
 

Lu Tze

New member
כן, תתקוף את הפורום.

זה יגביר את הסיכויים שלך לקבל תשובה בפעם הבאה.
 
לא אוהב להגיד את זה

אני לא יחול לדבר בשם אחרים אבל לפי דעתי כל החבר'ה שלנו מאוד רצינים ומה אסור להידבדח? (אל תשימו לב לשגיעות שלי כי אני כמו שרובכם יודעים אני רק בן 10) וחוץ מזה אם לא הינו קצת מישטגעים אז הפורום הזה היה יותר יבש מטוסת +שטיח+היובש בתל- אביבב (בלי להעליב את מי שגר שם והוא חבר בפורום) ואים אני צודק תשאירו לי הודעה שאני צודק {אגב סליחה שהתנפלו אחיך}
 

Lu Tze

New member
הייתי חושב שיש יותר...

(אל תסתכלו עלי ככה. זה לא שקראתי את כולם או משהו) יש מצב שכמה הוצאות שמוציאות ספרים של SW וזאת רק הוצאה אחת? בכל מקרה, הנה דף שמצאתי (אני חושב שהרשימה שם זהה לשלך), אם תשים לב, רשום שם למטה שיש עוד ספרים שלא הופיעו ברשימה.
 

the Sithari

New member
אני הבאתי רשימה של כל הnovels

סדרת ג'דיי אפרנטיס שמופיעה שם היא ספרים לילדים, כמו גם חלק מהספרים שם.. ההוצאה הראשית של ספרי מלחמת הכוכבים היא Del Ray והבאתי רשימה של כל הספרים תחת ההוצאה הזאת
 

1984alive

New member
הספרים הישנים עד סידרת NEW JEDI

יצאו בהוצאת BANTAM ג€ רק לאחר הספרים האחרונים של טימוטי זאן החוזה הועובר לידי DEL REY
 
למעלה