בקשר לסיאטרו

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif

חתכו לו את הפלומבע של משאבת הדלק
?. לגבי ההבדלים בין ה0303 הרכבה בגרמניה לבין הרכבה בארץ החלודה של האוטובוס שנמצא במוזאון אגד לבין ההרכבה לגרמני שגם נמצא במוזאון אצל הישראלי יש חלודה בחלק מצידי החלונות לעומת הגרמני שנראה כאילו יצא עכשיו מהחנות.
 

fireman

New member
הפ הפ הפ יש כאן משהו ששוה התייחסות

אז ככה: ברשותי ספר הנחיות של אגד
המדבר על החמרה כנגד נהגים עבריינים העוברים על החוק. לאגד יש XXX ניידות סמויות העוקבות 24 שעות אחר נהגי הקואופרטיב. המרצדס 0404 בעל המנוע המשופר הוא החזק והמהיר בארץ. אגד התקינה פלומבה למנוע לאחר שנהג האגודה נתפס נוסע במהירות מטורפת של 152 קמ"ש לאוטובוס. מחוג השעון כבר עצר בסוף... בגרמניה הגיעו עם הדגם הנ"ל (512 כו"ס) למהירות של 175 קמ"ש. לאגד יש רק 12 אוטובוסים עם מנוע כזה אך בהמשך פיתחה מרצדס דגם חדש לחלוטין שלא מיובא לארץ ולו 608 כו"ס. וסיפור מעניין: לדני הענק היה פעם ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שמספרו היה 89-683. לאחר ששופר המנוע במוסך הצפון, עקף הטייגר של דני כל מרצדס 0303 גרמני בעליות לירושלים ולצפת. כדאי מאוד לחשוב על מירוצי אוטובוסים בארץ כפי שנהוג בארה"ב שם מתקיימים מירוצי אוטובוסים וטריילרים אחת לשבוע.
הפ הפ הפ יש כאן משהו ששוה התייחסות
608 כ"ס? לאוטובוס?!?! עד לא מזמן היה בספק רב אם מנוע כזה נדרש במשאיות המובילות עשרות טונות כאשר סקאלת הכ"ס למשאיות נסגרה אי שם סביב ה520-530 כ"ס.... לא מזמן מ.א.ן ירתה יריית פתיחה עם מנוע 600 כ"ס וולבו לא אחרה לבוא עם FH16 ממונעת 610 סוסים נמרצים וכושר העמסה של 63 טון.... להכניס 610 כ"ס לאוטובוס?!?!? ב-ש-ב-י-ל מ-ה?!?!?!
 
יש גם מנועים חזקים יותר. למרצדס יש

הפ הפ הפ יש כאן משהו ששוה התייחסות
608 כ"ס? לאוטובוס?!?! עד לא מזמן היה בספק רב אם מנוע כזה נדרש במשאיות המובילות עשרות טונות כאשר סקאלת הכ"ס למשאיות נסגרה אי שם סביב ה520-530 כ"ס.... לא מזמן מ.א.ן ירתה יריית פתיחה עם מנוע 600 כ"ס וולבו לא אחרה לבוא עם FH16 ממונעת 610 סוסים נמרצים וכושר העמסה של 63 טון.... להכניס 610 כ"ס לאוטובוס?!?!? ב-ש-ב-י-ל מ-ה?!?!?!
יש גם מנועים חזקים יותר. למרצדס יש
מגלומניה מנועית ! אשתדל מאוד להשיג עוד פרטים !!!
 

fireman

New member
בהקשר למשאיות זה ידוע לי

יש גם מנועים חזקים יותר. למרצדס יש
מגלומניה מנועית ! אשתדל מאוד להשיג עוד פרטים !!!
בהקשר למשאיות זה ידוע לי
זה לא חדש גם 680 כ"ס במרצדסים לדוגמא ה5068.....סוס בעל עוצמה מטורפת (נמצא תחת נישת האקטרוס או ה AF, אני לא ממש זוכר) לדאף יש גם סדרת משאיות מיוחדות כמו ראשים גוררים (סוס) עם 6 סרנים! וכו....
 
יש לך תמונות של ה"מפלצות" אחי ?

בהקשר למשאיות זה ידוע לי
זה לא חדש גם 680 כ"ס במרצדסים לדוגמא ה5068.....סוס בעל עוצמה מטורפת (נמצא תחת נישת האקטרוס או ה AF, אני לא ממש זוכר) לדאף יש גם סדרת משאיות מיוחדות כמו ראשים גוררים (סוס) עם 6 סרנים! וכו....
יש לך תמונות של ה"מפלצות" אחי ?
 

fireman

New member
אם תשימו לב בחלק האחורי

חמישית ואחרונה להיום
לילה טוב!
אם תשימו לב בחלק האחורי
של הקבינה נמצאת מערכת תגבור אויר שמיועדת לספק אויר לכל מערכת הבלמים וההיגוי של כל הגלגלים של הנגררים שצורכים אויר בכמויות אדירות לעומת נגרר רגיל והרבה מעבר ליכולת אספקת האויר של המערכת הסטנדרטית המותקנת במשאית. בכלל כל נושא הנגררים הללו הוא מאוד מורכב, קיימים נגררים מבוקרי מחשב שכל המערכות היגוי הן אוטומטיות ונשלטות אוטומטית כמוכן קיימים נגררים שמגיעים בשני חלקים כלומר חלק אחד שמתחבר אל הסוס הגורר וחלק נוסף שנמצא בקצה האחורי של המטען וכל מה שמחבר ביניהם הוא המטען עצמו, לחלק האחורי מערכת היגוי וניהוג נפרדת המופעלת ע"י אדם שיושב על החלק הנפרד של הנגרר ואחראי לכיוון הנסיעה.
 
הגיע באמת הזמן לשנות את שם הפורום:

אם תשימו לב בחלק האחורי
של הקבינה נמצאת מערכת תגבור אויר שמיועדת לספק אויר לכל מערכת הבלמים וההיגוי של כל הגלגלים של הנגררים שצורכים אויר בכמויות אדירות לעומת נגרר רגיל והרבה מעבר ליכולת אספקת האויר של המערכת הסטנדרטית המותקנת במשאית. בכלל כל נושא הנגררים הללו הוא מאוד מורכב, קיימים נגררים מבוקרי מחשב שכל המערכות היגוי הן אוטומטיות ונשלטות אוטומטית כמוכן קיימים נגררים שמגיעים בשני חלקים כלומר חלק אחד שמתחבר אל הסוס הגורר וחלק נוסף שנמצא בקצה האחורי של המטען וכל מה שמחבר ביניהם הוא המטען עצמו, לחלק האחורי מערכת היגוי וניהוג נפרדת המופעלת ע"י אדם שיושב על החלק הנפרד של הנגרר ואחראי לכיוון הנסיעה.
הגיע באמת הזמן לשנות את שם הפורום:
ל- תחבורה ציבורית וציוד מכני כבד או תחבורה ציבורית ומשאיות !!! אני חושב שזהו שינוי הכרחי ונבון שהרי רובנו אוהבים מאוד גם משאיות ומנופי ענק !!!!!!!!! האם אתה יכול לפעול לשינוי השם בבקשה ? כך יהיו גם לדעתי יותר משתתפים והפורום יהיה מאוד יוקרתי. פורום נפרד כמו פורום מס' 676 ז"ל הרי לא הצליח לבד בכוחות עצמו. אני מקווה לראות בקרוב מאוד את שינוי השם ! תודה רבה. "הדוד".
 
ותראו איזה אתר "מחשמל" לפניכם:!!!!!

אם תשימו לב בחלק האחורי
של הקבינה נמצאת מערכת תגבור אויר שמיועדת לספק אויר לכל מערכת הבלמים וההיגוי של כל הגלגלים של הנגררים שצורכים אויר בכמויות אדירות לעומת נגרר רגיל והרבה מעבר ליכולת אספקת האויר של המערכת הסטנדרטית המותקנת במשאית. בכלל כל נושא הנגררים הללו הוא מאוד מורכב, קיימים נגררים מבוקרי מחשב שכל המערכות היגוי הן אוטומטיות ונשלטות אוטומטית כמוכן קיימים נגררים שמגיעים בשני חלקים כלומר חלק אחד שמתחבר אל הסוס הגורר וחלק נוסף שנמצא בקצה האחורי של המטען וכל מה שמחבר ביניהם הוא המטען עצמו, לחלק האחורי מערכת היגוי וניהוג נפרדת המופעלת ע"י אדם שיושב על החלק הנפרד של הנגרר ואחראי לכיוון הנסיעה.
ותראו איזה אתר "מחשמל" לפניכם:!!!!!
אתר מדהים !!! יש בו הכל כולל הכל !!!!!!!! כדאי להוסיף אותו לרשימת האתרים המומלצים של הפורום איש-אש !!! http://www.hankstruckpictures.com/trucks.htm
 

fireman

New member
אתר מוכר.....

ותראו איזה אתר "מחשמל" לפניכם:!!!!!
אתר מדהים !!! יש בו הכל כולל הכל !!!!!!!! כדאי להוסיף אותו לרשימת האתרים המומלצים של הפורום איש-אש !!! http://www.hankstruckpictures.com/trucks.htm
אתר מוכר.....
אני דווקא לא ממש התלהבתי ממנו....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה