אני מקווה שבקרוב. מתנהל מו"מ עםבקשר לסיאטרו
לפני מס' חודשים הדוד מירושלים פרסם שבינואר צפוי להגיע סיאטרו לנסיון שאלתי לדוד (או לכל מי שיודע) מתי צפויים צמיגי הסיאטרו לנשק את האספלט המשובח של עיר הקודש (או אולי אפילו רק את ארץ הקודש בעיר אחרת)
אני לא רואה שום דמיון בין מרצדס לדןאני מקווה שבקרוב. מתנהל מו"מ עם
מרצדס כל העת. גם באגד וגם בדן.
תתפלא ידידי. ראית בעבר דמיון ביןאני לא רואה שום דמיון בין מרצדס לדן
חחח!.תתפלא ידידי. ראית בעבר דמיון בין
MAN לאגד ??
נכון מאוד, עד לפני שנת 1999 לא היהתתפלא ידידי. ראית בעבר דמיון בין
MAN לאגד ??
נכון מאוד.נכון מאוד, עד לפני שנת 1999 לא היה
אף מאן באגד, המאן הראשון באגד היה מרכב 'חללית', נכון?
עדכון על נידרפלורים חדשים בדןאני מקווה שבקרוב. מתנהל מו"מ עם
מרצדס כל העת. גם באגד וגם בדן.
מצויין. המוגמרים הרבה יותר מוצלחים.עדכון על נידרפלורים חדשים בדן
מנהל המוסך הראשי של דן (צ.ד. בני ברק) נסע לגרמניה ע"מ לבדוק ולאשר 50 אוטובוסים מוגמרים במפעל. במידה ויאושרו יוכנסו הגרמניות הללו לשירות דן תוך כחודש. אוסיף ואומר שמדובר בדגמים משופרים מבחינת אבזור! פרטים נוספים בהמשך.
כן ולא . . .מצויין. המוגמרים הרבה יותר מוצלחים.
במרצדס 0305 ו- 0303 המוגמרים לאכן ולא . . .
המוגמרים אמנם יותר יפים בדרך כלל מאשר תוצרת מרכבים והארגז, אך הם מיועדים לנסיעה בכבישי גרמניה ולא בכבישי ישראל. זאת אומרת שהמרכב חלש בהרבה מהמכונות שמורכבות כאן. ולראייה: כל ה"נידרפלורים" שהגיעו מגרמניה מוגמרים נכנסו כאן למפעלי הארגז ומרכבים לאחר תקופה קצרה למדי לצורך ביצוע חיזוקים.
יש הבדל בין מאן למרצדס... .במרצדס 0305 ו- 0303 המוגמרים לא
היתה מעולם בעיה כזו !!! המרכב שלהם חזק יותר ועמיד מכל מרכב ישראלי. באגד תמיד מעדיפים מרכב מוגמר כי זה הרבה פחות כאב ראש. אין לי מושג מהי הדעה בדן אך אני קראתי את דברייך והשתכנעתי לגבי דן. תודה רבה חביבי, שלך, אביתר.
ה- SL200 המוגמר היה מעולה וחזק.יש הבדל בין מאן למרצדס... .
ב"ה וחוץ מזה דיברת על 0303 ו0305 והוא מדבר על NL. יש הרבה הבדל. אני ייכול להעיד שה0303 של אגד הגרמניים מעולים, אבל רק על אלה. האטובוסים של "דן" הגרמניים פחות מתאימים לארץ. אני מרגיש זא בהרבה דברים.... .
צודק. לדעתי גם ב-NL זה ככהה- SL200 המוגמר היה מעולה וחזק.
ללא שום בעיה ניתן היה לנסיעה גם כיום !!! כל המרצדסים של אגד המוגמרים משנת 1980 יכלו לנסוע גם כיום. הם הושבתו סתם !!!!! פשוט סתם !!!!! גם בשלהי חייהם, לא היתה להם קורוזיה, היתה להם שלדה חזקה ומעולה וכל מערכות החשמל והבלימה היו תקינות. הממשלה הורתה על ההשבתה ולא ניכנס כאן לסיבות האמיתיות............
המרכבים הגרמניים הם הטובים ביותר.יש הבדל בין מאן למרצדס... .
ב"ה וחוץ מזה דיברת על 0303 ו0305 והוא מדבר על NL. יש הרבה הבדל. אני ייכול להעיד שה0303 של אגד הגרמניים מעולים, אבל רק על אלה. האטובוסים של "דן" הגרמניים פחות מתאימים לארץ. אני מרגיש זא בהרבה דברים.... .
לכל המביניםיש הבדל בין מאן למרצדס... .
ב"ה וחוץ מזה דיברת על 0303 ו0305 והוא מדבר על NL. יש הרבה הבדל. אני ייכול להעיד שה0303 של אגד הגרמניים מעולים, אבל רק על אלה. האטובוסים של "דן" הגרמניים פחות מתאימים לארץ. אני מרגיש זא בהרבה דברים.... .
ככה גם באריזיר... .כן ולא . . .
המוגמרים אמנם יותר יפים בדרך כלל מאשר תוצרת מרכבים והארגז, אך הם מיועדים לנסיעה בכבישי גרמניה ולא בכבישי ישראל. זאת אומרת שהמרכב חלש בהרבה מהמכונות שמורכבות כאן. ולראייה: כל ה"נידרפלורים" שהגיעו מגרמניה מוגמרים נכנסו כאן למפעלי הארגז ומרכבים לאחר תקופה קצרה למדי לצורך ביצוע חיזוקים.
המרכבים הגרמניים הם הטובים בעולםככה גם באריזיר... .
ב"ה אני יודע שהמרכבים האלה לאמתאימים לארץ כי נסעתי בהם לא מעט. יש המון דברים ש"מטאור" יותאר מתאים לארץ מ"אירזר" ספרדי ואני מניח שגם הגרמניים... .
ו..הקטרים האמריקאיים הם הטוביםהמרכבים הגרמניים הם הטובים בעולם
כמו שהאוטובוסים הגרמניים הם הטובים בעולם. אין בכל רחבי הגלובוס אוטובוס טוב יותר מ-מרצדס וזו עובדה !!!
כמובן מדובר בדיזלים ולא ב"צעצועים"ו..הקטרים האמריקאיים הם הטובים
ביותר בעולם. אין בכל רחבי הגלובוס קטר טוב יותר מ-GM-EMD וזו עובדה !!!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.