בקשר לסיאטרו

מצב
הנושא נעול.
בקשר לסיאטרו

בקשר לסיאטרו
לפני מס' חודשים הדוד מירושלים פרסם שבינואר צפוי להגיע סיאטרו לנסיון שאלתי לדוד (או לכל מי שיודע) מתי צפויים צמיגי הסיאטרו לנשק את האספלט המשובח של עיר הקודש (או אולי אפילו רק את ארץ הקודש בעיר אחרת)
 
אני מקווה שבקרוב. מתנהל מו"מ עם

בקשר לסיאטרו
לפני מס' חודשים הדוד מירושלים פרסם שבינואר צפוי להגיע סיאטרו לנסיון שאלתי לדוד (או לכל מי שיודע) מתי צפויים צמיגי הסיאטרו לנשק את האספלט המשובח של עיר הקודש (או אולי אפילו רק את ארץ הקודש בעיר אחרת)
אני מקווה שבקרוב. מתנהל מו"מ עם
מרצדס כל העת. גם באגד וגם בדן.
 

david80

Member
אני לא רואה שום דמיון בין מרצדס לדן

אני מקווה שבקרוב. מתנהל מו"מ עם
מרצדס כל העת. גם באגד וגם בדן.
אני לא רואה שום דמיון בין מרצדס לדן
 
עדכון על נידרפלורים חדשים בדן

אני מקווה שבקרוב. מתנהל מו"מ עם
מרצדס כל העת. גם באגד וגם בדן.
עדכון על נידרפלורים חדשים בדן
מנהל המוסך הראשי של דן (צ.ד. בני ברק) נסע לגרמניה ע"מ לבדוק ולאשר 50 אוטובוסים מוגמרים במפעל. במידה ויאושרו יוכנסו הגרמניות הללו לשירות דן תוך כחודש. אוסיף ואומר שמדובר בדגמים משופרים מבחינת אבזור! פרטים נוספים בהמשך.
 
מצויין. המוגמרים הרבה יותר מוצלחים.

עדכון על נידרפלורים חדשים בדן
מנהל המוסך הראשי של דן (צ.ד. בני ברק) נסע לגרמניה ע"מ לבדוק ולאשר 50 אוטובוסים מוגמרים במפעל. במידה ויאושרו יוכנסו הגרמניות הללו לשירות דן תוך כחודש. אוסיף ואומר שמדובר בדגמים משופרים מבחינת אבזור! פרטים נוספים בהמשך.
מצויין. המוגמרים הרבה יותר מוצלחים.
 

55מוטי

New member
כן ולא . . .

מצויין. המוגמרים הרבה יותר מוצלחים.
כן ולא . . .
המוגמרים אמנם יותר יפים בדרך כלל מאשר תוצרת מרכבים והארגז, אך הם מיועדים לנסיעה בכבישי גרמניה ולא בכבישי ישראל. זאת אומרת שהמרכב חלש בהרבה מהמכונות שמורכבות כאן. ולראייה: כל ה"נידרפלורים" שהגיעו מגרמניה מוגמרים נכנסו כאן למפעלי הארגז ומרכבים לאחר תקופה קצרה למדי לצורך ביצוע חיזוקים.
 
במרצדס 0305 ו- 0303 המוגמרים לא

כן ולא . . .
המוגמרים אמנם יותר יפים בדרך כלל מאשר תוצרת מרכבים והארגז, אך הם מיועדים לנסיעה בכבישי גרמניה ולא בכבישי ישראל. זאת אומרת שהמרכב חלש בהרבה מהמכונות שמורכבות כאן. ולראייה: כל ה"נידרפלורים" שהגיעו מגרמניה מוגמרים נכנסו כאן למפעלי הארגז ומרכבים לאחר תקופה קצרה למדי לצורך ביצוע חיזוקים.
במרצדס 0305 ו- 0303 המוגמרים לא
היתה מעולם בעיה כזו !!! המרכב שלהם חזק יותר ועמיד מכל מרכב ישראלי. באגד תמיד מעדיפים מרכב מוגמר כי זה הרבה פחות כאב ראש. אין לי מושג מהי הדעה בדן אך אני קראתי את דברייך והשתכנעתי לגבי דן. תודה רבה חביבי, שלך, אביתר.
 

צחקן

New member
יש הבדל בין מאן למרצדס... .

במרצדס 0305 ו- 0303 המוגמרים לא
היתה מעולם בעיה כזו !!! המרכב שלהם חזק יותר ועמיד מכל מרכב ישראלי. באגד תמיד מעדיפים מרכב מוגמר כי זה הרבה פחות כאב ראש. אין לי מושג מהי הדעה בדן אך אני קראתי את דברייך והשתכנעתי לגבי דן. תודה רבה חביבי, שלך, אביתר.
יש הבדל בין מאן למרצדס... .
ב"ה וחוץ מזה דיברת על 0303 ו0305 והוא מדבר על NL. יש הרבה הבדל. אני ייכול להעיד שה0303 של אגד הגרמניים מעולים, אבל רק על אלה. האטובוסים של "דן" הגרמניים פחות מתאימים לארץ. אני מרגיש זא בהרבה דברים.... .
 
ה- SL200 המוגמר היה מעולה וחזק.

יש הבדל בין מאן למרצדס... .
ב"ה וחוץ מזה דיברת על 0303 ו0305 והוא מדבר על NL. יש הרבה הבדל. אני ייכול להעיד שה0303 של אגד הגרמניים מעולים, אבל רק על אלה. האטובוסים של "דן" הגרמניים פחות מתאימים לארץ. אני מרגיש זא בהרבה דברים.... .
ה- SL200 המוגמר היה מעולה וחזק.
ללא שום בעיה ניתן היה לנסיעה גם כיום !!! כל המרצדסים של אגד המוגמרים משנת 1980 יכלו לנסוע גם כיום. הם הושבתו סתם !!!!! פשוט סתם !!!!! גם בשלהי חייהם, לא היתה להם קורוזיה, היתה להם שלדה חזקה ומעולה וכל מערכות החשמל והבלימה היו תקינות. הממשלה הורתה על ההשבתה ולא ניכנס כאן לסיבות האמיתיות............
 
צודק. לדעתי גם ב-NL זה ככה

ה- SL200 המוגמר היה מעולה וחזק.
ללא שום בעיה ניתן היה לנסיעה גם כיום !!! כל המרצדסים של אגד המוגמרים משנת 1980 יכלו לנסוע גם כיום. הם הושבתו סתם !!!!! פשוט סתם !!!!! גם בשלהי חייהם, לא היתה להם קורוזיה, היתה להם שלדה חזקה ומעולה וכל מערכות החשמל והבלימה היו תקינות. הממשלה הורתה על ההשבתה ולא ניכנס כאן לסיבות האמיתיות............
צודק. לדעתי גם ב-NL זה ככה
 
המרכבים הגרמניים הם הטובים ביותר.

יש הבדל בין מאן למרצדס... .
ב"ה וחוץ מזה דיברת על 0303 ו0305 והוא מדבר על NL. יש הרבה הבדל. אני ייכול להעיד שה0303 של אגד הגרמניים מעולים, אבל רק על אלה. האטובוסים של "דן" הגרמניים פחות מתאימים לארץ. אני מרגיש זא בהרבה דברים.... .
המרכבים הגרמניים הם הטובים ביותר.
גם לארץ וגם לכל מקום אחר. אתה מתכוון לאיבזור של האוטובוס. האיבזור הוא עניין של הזמנה: כל חברה בוחרת את האיבזור שהיא רוצה וע"פ זה מורכב האוטובוס. איכות ההרכבה הגרמנית טובה הרבה יותר מזו הישראלית ואין בכלל מקום להשוואה. תסתכל על הגימור הגרמני ותשווה לגרמני. תסתכל על התאמת הצבעים בין חלקי האוטובוס. תסתכל על החלונות, חיבור המוטות לתקרה ועוד מיליון פרמטרים (לפחות).
 

846

Active member
לכל המבינים

יש הבדל בין מאן למרצדס... .
ב"ה וחוץ מזה דיברת על 0303 ו0305 והוא מדבר על NL. יש הרבה הבדל. אני ייכול להעיד שה0303 של אגד הגרמניים מעולים, אבל רק על אלה. האטובוסים של "דן" הגרמניים פחות מתאימים לארץ. אני מרגיש זא בהרבה דברים.... .
לכל המבינים
קודם כל תבינו את ההבדל בין chassis לבין underframe !
 

צחקן

New member
ככה גם באריזיר... .

כן ולא . . .
המוגמרים אמנם יותר יפים בדרך כלל מאשר תוצרת מרכבים והארגז, אך הם מיועדים לנסיעה בכבישי גרמניה ולא בכבישי ישראל. זאת אומרת שהמרכב חלש בהרבה מהמכונות שמורכבות כאן. ולראייה: כל ה"נידרפלורים" שהגיעו מגרמניה מוגמרים נכנסו כאן למפעלי הארגז ומרכבים לאחר תקופה קצרה למדי לצורך ביצוע חיזוקים.
ככה גם באריזיר... .
ב"ה אני יודע שהמרכבים האלה לאמתאימים לארץ כי נסעתי בהם לא מעט. יש המון דברים ש"מטאור" יותאר מתאים לארץ מ"אירזר" ספרדי ואני מניח שגם הגרמניים... .
 
המרכבים הגרמניים הם הטובים בעולם

ככה גם באריזיר... .
ב"ה אני יודע שהמרכבים האלה לאמתאימים לארץ כי נסעתי בהם לא מעט. יש המון דברים ש"מטאור" יותאר מתאים לארץ מ"אירזר" ספרדי ואני מניח שגם הגרמניים... .
המרכבים הגרמניים הם הטובים בעולם
כמו שהאוטובוסים הגרמניים הם הטובים בעולם. אין בכל רחבי הגלובוס אוטובוס טוב יותר מ-מרצדס וזו עובדה !!!
 
ו..הקטרים האמריקאיים הם הטובים

המרכבים הגרמניים הם הטובים בעולם
כמו שהאוטובוסים הגרמניים הם הטובים בעולם. אין בכל רחבי הגלובוס אוטובוס טוב יותר מ-מרצדס וזו עובדה !!!
ו..הקטרים האמריקאיים הם הטובים
ביותר בעולם. אין בכל רחבי הגלובוס קטר טוב יותר מ-GM-EMD וזו עובדה !!!
 
כמובן מדובר בדיזלים ולא ב"צעצועים"

ו..הקטרים האמריקאיים הם הטובים
ביותר בעולם. אין בכל רחבי הגלובוס קטר טוב יותר מ-GM-EMD וזו עובדה !!!
כמובן מדובר בדיזלים ולא ב"צעצועים"
הנוסעים על חשמל. ביפן למשל קיימת תופעה של העתקת טכנולוגיות מארה"ב. יפן לא היתה מסוגלת לייצר קטר בודד ללא ידע אמריקאי. גם הקטרים המיוצרים בארה"ב ע"י GENERAL ELECTRIC הם מעולים אך מעט פחות טובים מקטרי ה- GM-EMD ! הקטרים האירופים הם..."סאגה". הגרמנים איבדו מזמן את הבכורה לקטרים האמריקאים. ומה עם הקטרים הספרדים???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה