בקשר לסיאטרו

מצב
הנושא נעול.
זה אתר מאוד גדול עם מיליארד

אתר מוכר.....
אני דווקא לא ממש התלהבתי ממנו....
זה אתר מאוד גדול עם מיליארד
קישורים למקומות מעניינים. תקשיב יא איש-אש: זה מה שאני מוצא ב- EBAY וזה קשור אליך ישירות: תעיף מבט במילים תל אביב באתר.
 
../images/Emo6.gif מירוצי מכוניות

אז ככה: ברשותי ספר הנחיות של אגד
המדבר על החמרה כנגד נהגים עבריינים העוברים על החוק. לאגד יש XXX ניידות סמויות העוקבות 24 שעות אחר נהגי הקואופרטיב. המרצדס 0404 בעל המנוע המשופר הוא החזק והמהיר בארץ. אגד התקינה פלומבה למנוע לאחר שנהג האגודה נתפס נוסע במהירות מטורפת של 152 קמ"ש לאוטובוס. מחוג השעון כבר עצר בסוף... בגרמניה הגיעו עם הדגם הנ"ל (512 כו"ס) למהירות של 175 קמ"ש. לאגד יש רק 12 אוטובוסים עם מנוע כזה אך בהמשך פיתחה מרצדס דגם חדש לחלוטין שלא מיובא לארץ ולו 608 כו"ס. וסיפור מעניין: לדני הענק היה פעם ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שמספרו היה 89-683. לאחר ששופר המנוע במוסך הצפון, עקף הטייגר של דני כל מרצדס 0303 גרמני בעליות לירושלים ולצפת. כדאי מאוד לחשוב על מירוצי אוטובוסים בארץ כפי שנהוג בארה"ב שם מתקיימים מירוצי אוטובוסים וטריילרים אחת לשבוע.
מירוצי מכוניות
לא מאשרים בארצנו הקטנטונת, אז מירוצי אוטובוסים אתה רוצה
. אני רק מנסה לדמיין איך זה נראה זה נראה לי מה זה מצחיק
 
אבל ברצינות, הייתי מתה לראות

מירוצי מכוניות
לא מאשרים בארצנו הקטנטונת, אז מירוצי אוטובוסים אתה רוצה
. אני רק מנסה לדמיין איך זה נראה זה נראה לי מה זה מצחיק
אבל ברצינות, הייתי מתה לראות
מרוץ כזה, זה נשמע משהו.
 
בארה"ב זו נורמה. הרי אנו משוגעים על

מירוצי מכוניות
לא מאשרים בארצנו הקטנטונת, אז מירוצי אוטובוסים אתה רוצה
. אני רק מנסה לדמיין איך זה נראה זה נראה לי מה זה מצחיק
בארה"ב זו נורמה. הרי אנו משוגעים על
אוטובוסים ורכבות אז ... אולי יהיו גם מירוצי רכבות בארץ ??? מה דעתך ליילנד יקירתי ??? מי מהיר יותר ?? קטר מס' 740 או קטר מס' 737 ???
 
ברור שקטר מס' 740 שעבר זה עתה

בארה"ב זו נורמה. הרי אנו משוגעים על
אוטובוסים ורכבות אז ... אולי יהיו גם מירוצי רכבות בארץ ??? מה דעתך ליילנד יקירתי ??? מי מהיר יותר ?? קטר מס' 740 או קטר מס' 737 ???
ברור שקטר מס' 740 שעבר זה עתה
אוברול כללי בעוד שקטר מס' 737 אמור להיכנס לאוברול כללי (טיפול 480,000 מייל - ארבע שנתי) מהיר יותר.
 

846

Active member
לכל מי שחושב שהוא מבין ....

כן ולא . . .
המוגמרים אמנם יותר יפים בדרך כלל מאשר תוצרת מרכבים והארגז, אך הם מיועדים לנסיעה בכבישי גרמניה ולא בכבישי ישראל. זאת אומרת שהמרכב חלש בהרבה מהמכונות שמורכבות כאן. ולראייה: כל ה"נידרפלורים" שהגיעו מגרמניה מוגמרים נכנסו כאן למפעלי הארגז ומרכבים לאחר תקופה קצרה למדי לצורך ביצוע חיזוקים.
לכל מי שחושב שהוא מבין ....
קודם כל תבינו את ההבדל בין chassis ל underfram
 
הכוונה למ.א.ן כמובן

עדכון על נידרפלורים חדשים בדן
מנהל המוסך הראשי של דן (צ.ד. בני ברק) נסע לגרמניה ע"מ לבדוק ולאשר 50 אוטובוסים מוגמרים במפעל. במידה ויאושרו יוכנסו הגרמניות הללו לשירות דן תוך כחודש. אוסיף ואומר שמדובר בדגמים משופרים מבחינת אבזור! פרטים נוספים בהמשך.
הכוונה למ.א.ן כמובן
וכמו שאמרתי בעבר דן כבר קנו 10 מרצדסים (מדגם ספרינטר), כך שזה לא כ"כ דמיוני. חוץ מזה, נוסו כבר 2 מרצדסים כאלו בדן בעבר וכן ליונייטד טורס (חברת הבת) היה מיניבוס מרצדס שנמכר מאוחר יותר.
 

אוהד11

New member
מה היה מספרו של המיניבוס שנמכר ?

הכוונה למ.א.ן כמובן
וכמו שאמרתי בעבר דן כבר קנו 10 מרצדסים (מדגם ספרינטר), כך שזה לא כ"כ דמיוני. חוץ מזה, נוסו כבר 2 מרצדסים כאלו בדן בעבר וכן ליונייטד טורס (חברת הבת) היה מיניבוס מרצדס שנמכר מאוחר יותר.
מה היה מספרו של המיניבוס שנמכר ?
 

fireman

New member
איזה קטע זה יהיה אם ה.....

עדכון על נידרפלורים חדשים בדן
מנהל המוסך הראשי של דן (צ.ד. בני ברק) נסע לגרמניה ע"מ לבדוק ולאשר 50 אוטובוסים מוגמרים במפעל. במידה ויאושרו יוכנסו הגרמניות הללו לשירות דן תוך כחודש. אוסיף ואומר שמדובר בדגמים משופרים מבחינת אבזור! פרטים נוספים בהמשך.
איזה קטע זה יהיה אם ה.....
50 נידרפלורים האלו יגיעו למטרודן ויחזירו את הענתיקות המושאלות בחזרה לאזור המרכז
 
חזרתי עם תשובה לגבי האוטובוס המוצג

בקשר לסיאטרו
לפני מס' חודשים הדוד מירושלים פרסם שבינואר צפוי להגיע סיאטרו לנסיון שאלתי לדוד (או לכל מי שיודע) מתי צפויים צמיגי הסיאטרו לנשק את האספלט המשובח של עיר הקודש (או אולי אפילו רק את ארץ הקודש בעיר אחרת)
חזרתי עם תשובה לגבי האוטובוס המוצג
במוזיאון המעפילים בעתלית. כמובטח, לא שכחתי אתכם אז הנה התשובה המלאה: מדובר באוטובוס "סופר-וויט" שנבנה ע"י חברת "הארגז" בשנת 1951. במקור היה מספרו של האוטובוס הנ"ל: כ872. בשנת 1959 שונה מספר הרישוי הנ"ל ל- 89-892 ועם מס' זה נשאר האוטובוס עד יומו האחרון. יש לציין כי מעולם לא היה קיים האוטובוס הזה בתקופת המעפילים ועל-כך יש לנזוף באנשי המוזיאון שמציגים פריט שאיננו שייך בכל אופן ו/או צורה למוזיאון הזה !!!!!!!!! המידע המוגש לכם כאן נמסר באדיבותו לא יודעת הגבולות של הגאון דני הענק כמובן !
 

ה דרומי

New member
דוד תשאל את נח סלוצקי

חזרתי עם תשובה לגבי האוטובוס המוצג
במוזיאון המעפילים בעתלית. כמובטח, לא שכחתי אתכם אז הנה התשובה המלאה: מדובר באוטובוס "סופר-וויט" שנבנה ע"י חברת "הארגז" בשנת 1951. במקור היה מספרו של האוטובוס הנ"ל: כ872. בשנת 1959 שונה מספר הרישוי הנ"ל ל- 89-892 ועם מס' זה נשאר האוטובוס עד יומו האחרון. יש לציין כי מעולם לא היה קיים האוטובוס הזה בתקופת המעפילים ועל-כך יש לנזוף באנשי המוזיאון שמציגים פריט שאיננו שייך בכל אופן ו/או צורה למוזיאון הזה !!!!!!!!! המידע המוגש לכם כאן נמסר באדיבותו לא יודעת הגבולות של הגאון דני הענק כמובן !
דוד תשאל את נח סלוצקי
מה הוא אמר ביום שישי האחרון על השעטנ'ז הזה
 

ה דרומי

New member
מה גם וכבר נכתב כאן שהוא בכלל

אכן נוח סלוצקי אמר שזה שעטנז
אבל הנה גם אביה אומר שה"גריל" של ליילנד.
מה גם וכבר נכתב כאן שהוא בכלל
לא שייך לאותה תקופה של אז למה ל"שקר" את "הסטוריה" מי כתב את זה. מאיר ש נדמה לי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה