דווקא קיימים קטרים עם סידור Do-Do
ה-U50 של General Electric נסע אמנם על ארבע חוגונים דו-סרניים (כמו גם ה-C855 של ALCo) אולם המתחרים שלהם מבית GM-EMD, ה-DD35 וה-DDA40-X השתמשו דווקא בשני חוגונים ארבע-סרניים. למעשה, כל דגמי הקטרים הענקיים האלו היו מבחינה טכנית שני קטרים 'רגילים' של אותם יצרנים שהושיבו אותם על שלדה משותפת - הווה אומר, שני מנועי דיזל עם שני גנרטורים שמחוברים בנפרד למנועי ההסעה החשמליים. פרטים מאוד מפורטים על כל הקטרים הענקיים האלו אפשר למצוא במאמר הממצה למדי באתר www.worldrailfans.org (הקישור השני למטה, ושימו לב גם להמשך המאמר באותו עמוד בקישורים בצד שמאל למטה) ושרטוט של ה-DDA40-X הענקי ניתן למצוא בקישור השלישי בהודעה זו.
דווקא קיימים קטרים עם סידור Do-Doאבל אם הכל היה מחובר, קטר זה היה
יכול לנסוע רק על מסילה ישרה ! אם אינני טועה זהו ה-דו-דו. ויש גם קטרי בו-קו ובו-דו וקו-דו.
ה-U50 של General Electric נסע אמנם על ארבע חוגונים דו-סרניים (כמו גם ה-C855 של ALCo) אולם המתחרים שלהם מבית GM-EMD, ה-DD35 וה-DDA40-X השתמשו דווקא בשני חוגונים ארבע-סרניים. למעשה, כל דגמי הקטרים הענקיים האלו היו מבחינה טכנית שני קטרים 'רגילים' של אותם יצרנים שהושיבו אותם על שלדה משותפת - הווה אומר, שני מנועי דיזל עם שני גנרטורים שמחוברים בנפרד למנועי ההסעה החשמליים. פרטים מאוד מפורטים על כל הקטרים הענקיים האלו אפשר למצוא במאמר הממצה למדי באתר www.worldrailfans.org (הקישור השני למטה, ושימו לב גם להמשך המאמר באותו עמוד בקישורים בצד שמאל למטה) ושרטוט של ה-DDA40-X הענקי ניתן למצוא בקישור השלישי בהודעה זו.