בקשר לסיאטרו

מצב
הנושא נעול.
דווקא קיימים קטרים עם סידור Do-Do

אבל אם הכל היה מחובר, קטר זה היה
יכול לנסוע רק על מסילה ישרה ! אם אינני טועה זהו ה-דו-דו. ויש גם קטרי בו-קו ובו-דו וקו-דו.
דווקא קיימים קטרים עם סידור Do-Do
ה-U50 של General Electric נסע אמנם על ארבע חוגונים דו-סרניים (כמו גם ה-C855 של ALCo) אולם המתחרים שלהם מבית GM-EMD, ה-DD35 וה-DDA40-X השתמשו דווקא בשני חוגונים ארבע-סרניים. למעשה, כל דגמי הקטרים הענקיים האלו היו מבחינה טכנית שני קטרים 'רגילים' של אותם יצרנים שהושיבו אותם על שלדה משותפת - הווה אומר, שני מנועי דיזל עם שני גנרטורים שמחוברים בנפרד למנועי ההסעה החשמליים. פרטים מאוד מפורטים על כל הקטרים הענקיים האלו אפשר למצוא במאמר הממצה למדי באתר www.worldrailfans.org (הקישור השני למטה, ושימו לב גם להמשך המאמר באותו עמוד בקישורים בצד שמאל למטה) ושרטוט של ה-DDA40-X הענקי ניתן למצוא בקישור השלישי בהודעה זו.
 
תודה רבה חן ! הקישורים היו מאוד

דווקא קיימים קטרים עם סידור Do-Do
ה-U50 של General Electric נסע אמנם על ארבע חוגונים דו-סרניים (כמו גם ה-C855 של ALCo) אולם המתחרים שלהם מבית GM-EMD, ה-DD35 וה-DDA40-X השתמשו דווקא בשני חוגונים ארבע-סרניים. למעשה, כל דגמי הקטרים הענקיים האלו היו מבחינה טכנית שני קטרים 'רגילים' של אותם יצרנים שהושיבו אותם על שלדה משותפת - הווה אומר, שני מנועי דיזל עם שני גנרטורים שמחוברים בנפרד למנועי ההסעה החשמליים. פרטים מאוד מפורטים על כל הקטרים הענקיים האלו אפשר למצוא במאמר הממצה למדי באתר www.worldrailfans.org (הקישור השני למטה, ושימו לב גם להמשך המאמר באותו עמוד בקישורים בצד שמאל למטה) ושרטוט של ה-DDA40-X הענקי ניתן למצוא בקישור השלישי בהודעה זו.
תודה רבה חן ! הקישורים היו מאוד
יעילים ואין ספק שטוב שהנושא הובהר ומוצא כאן. מאוד מעניין. הפריקה תתרחש ביום ראשון 25.01.2004. אתה יכול לבוא ? יהיה מאוד מעניין.
 
לא פיר../images/Emo10.gif

תודה רבה חן ! הקישורים היו מאוד
יעילים ואין ספק שטוב שהנושא הובהר ומוצא כאן. מאוד מעניין. הפריקה תתרחש ביום ראשון 25.01.2004. אתה יכול לבוא ? יהיה מאוד מעניין.
לא פיר
 

55מוטי

New member
זה שאתה מכור כולם כבר יודעים

המרכבים הגרמניים הם הטובים בעולם
כמו שהאוטובוסים הגרמניים הם הטובים בעולם. אין בכל רחבי הגלובוס אוטובוס טוב יותר מ-מרצדס וזו עובדה !!!
זה שאתה מכור כולם כבר יודעים
ואין מה לעשות , העם שלנו במיוחד יודע כמה שהעבודה הגרמנית היא יסודית. אבל דווקא האוטובוסים HOCL של MAN שגם הם פאר תוצרת גרמניה ושנוסעים בקו 400 + 402 נותנים למרצדסים להריח את האגזוז בעליות לירושלים...זאת עובדה ידידי.
 
שלא לדבר על סדרת ה-SU האגדית

זה שאתה מכור כולם כבר יודעים
ואין מה לעשות , העם שלנו במיוחד יודע כמה שהעבודה הגרמנית היא יסודית. אבל דווקא האוטובוסים HOCL של MAN שגם הם פאר תוצרת גרמניה ושנוסעים בקו 400 + 402 נותנים למרצדסים להריח את האגזוז בעליות לירושלים...זאת עובדה ידידי.
שלא לדבר על סדרת ה-SU האגדית
 
אז ככה: ברשותי ספר הנחיות של אגד

זה שאתה מכור כולם כבר יודעים
ואין מה לעשות , העם שלנו במיוחד יודע כמה שהעבודה הגרמנית היא יסודית. אבל דווקא האוטובוסים HOCL של MAN שגם הם פאר תוצרת גרמניה ושנוסעים בקו 400 + 402 נותנים למרצדסים להריח את האגזוז בעליות לירושלים...זאת עובדה ידידי.
אז ככה: ברשותי ספר הנחיות של אגד
המדבר על החמרה כנגד נהגים עבריינים העוברים על החוק. לאגד יש XXX ניידות סמויות העוקבות 24 שעות אחר נהגי הקואופרטיב. המרצדס 0404 בעל המנוע המשופר הוא החזק והמהיר בארץ. אגד התקינה פלומבה למנוע לאחר שנהג האגודה נתפס נוסע במהירות מטורפת של 152 קמ"ש לאוטובוס. מחוג השעון כבר עצר בסוף... בגרמניה הגיעו עם הדגם הנ"ל (512 כו"ס) למהירות של 175 קמ"ש. לאגד יש רק 12 אוטובוסים עם מנוע כזה אך בהמשך פיתחה מרצדס דגם חדש לחלוטין שלא מיובא לארץ ולו 608 כו"ס. וסיפור מעניין: לדני הענק היה פעם ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שמספרו היה 89-683. לאחר ששופר המנוע במוסך הצפון, עקף הטייגר של דני כל מרצדס 0303 גרמני בעליות לירושלים ולצפת. כדאי מאוד לחשוב על מירוצי אוטובוסים בארץ כפי שנהוג בארה"ב שם מתקיימים מירוצי אוטובוסים וטריילרים אחת לשבוע.
 
ל-HOCL יש נעילה על 104 קמ"ש

אז ככה: ברשותי ספר הנחיות של אגד
המדבר על החמרה כנגד נהגים עבריינים העוברים על החוק. לאגד יש XXX ניידות סמויות העוקבות 24 שעות אחר נהגי הקואופרטיב. המרצדס 0404 בעל המנוע המשופר הוא החזק והמהיר בארץ. אגד התקינה פלומבה למנוע לאחר שנהג האגודה נתפס נוסע במהירות מטורפת של 152 קמ"ש לאוטובוס. מחוג השעון כבר עצר בסוף... בגרמניה הגיעו עם הדגם הנ"ל (512 כו"ס) למהירות של 175 קמ"ש. לאגד יש רק 12 אוטובוסים עם מנוע כזה אך בהמשך פיתחה מרצדס דגם חדש לחלוטין שלא מיובא לארץ ולו 608 כו"ס. וסיפור מעניין: לדני הענק היה פעם ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שמספרו היה 89-683. לאחר ששופר המנוע במוסך הצפון, עקף הטייגר של דני כל מרצדס 0303 גרמני בעליות לירושלים ולצפת. כדאי מאוד לחשוב על מירוצי אוטובוסים בארץ כפי שנהוג בארה"ב שם מתקיימים מירוצי אוטובוסים וטריילרים אחת לשבוע.
ל-HOCL יש נעילה על 104 קמ"ש
לעומת זאת ל-SU יש נעילות שונות מכיוון שמדובר בנעילות מכאניות ולא אלקטרוניות (כמו 108 למשל). בכל מקרה, M.A.N SU 290F נסע לא מזמן במהירות של 128 קמ"ש בכביש מס' 1 ואף חטף דו"ח.
 
הסיטארו של מרצדס שהוא אוטו עירוני

ל-HOCL יש נעילה על 104 קמ"ש
לעומת זאת ל-SU יש נעילות שונות מכיוון שמדובר בנעילות מכאניות ולא אלקטרוניות (כמו 108 למשל). בכל מקרה, M.A.N SU 290F נסע לא מזמן במהירות של 128 קמ"ש בכביש מס' 1 ואף חטף דו"ח.
הסיטארו של מרצדס שהוא אוטו עירוני
נסע בארץ בכביש החוף במהירות של 125 קמ"ש ללא מאמץ. אנדי צודק מאה אחוז לגבי הנעילות המכניות. הבעיה היא שנהגים מתוחכמים מתגברים על ההגבלה באמצעים שונים ולצערי גם מזייפים את הדיסקה היומית.
 
כמה הילוכים יש לסיטארו?

הסיטארו של מרצדס שהוא אוטו עירוני
נסע בארץ בכביש החוף במהירות של 125 קמ"ש ללא מאמץ. אנדי צודק מאה אחוז לגבי הנעילות המכניות. הבעיה היא שנהגים מתוחכמים מתגברים על ההגבלה באמצעים שונים ולצערי גם מזייפים את הדיסקה היומית.
כמה הילוכים יש לסיטארו?
 
תלוי באיזה דגם סיטארו מדובר. בדרך

כמה הילוכים יש לסיטארו?
תלוי באיזה דגם סיטארו מדובר. בדרך
כלל מדובר בארבעה. אבל קיימים לפחות 7 דגמים שונים שלו כולל האוטו הדו-מפרקי שתמונה שלו שרוף בלונדון הועלתה פה בעבר ע"י החבר בלומאן.
 

אורי404

New member
עד כמה שאני יודע בעירוניים יש נעילה

הסיטארו של מרצדס שהוא אוטו עירוני
נסע בארץ בכביש החוף במהירות של 125 קמ"ש ללא מאמץ. אנדי צודק מאה אחוז לגבי הנעילות המכניות. הבעיה היא שנהגים מתוחכמים מתגברים על ההגבלה באמצעים שונים ולצערי גם מזייפים את הדיסקה היומית.
עד כמה שאני יודע בעירוניים יש נעילה
של הגבלה לשמונים קמ"ש.
 

אורי404

New member
אני לא יודע על איזה נעילות אתה מדבר

ל-HOCL יש נעילה על 104 קמ"ש
לעומת זאת ל-SU יש נעילות שונות מכיוון שמדובר בנעילות מכאניות ולא אלקטרוניות (כמו 108 למשל). בכל מקרה, M.A.N SU 290F נסע לא מזמן במהירות של 128 קמ"ש בכביש מס' 1 ואף חטף דו"ח.
אני לא יודע על איזה נעילות אתה מדבר
לפי מה שהבנתי מאחד הנהגים ב-SU אין נעילה. נסעתי מספר פעמים ב-SU-ים השונים (280 ו-320) מעל 110 קמ"ש ללא בעיות.
 

55מוטי

New member
חלילה וחס ידידי

אז ככה: ברשותי ספר הנחיות של אגד
המדבר על החמרה כנגד נהגים עבריינים העוברים על החוק. לאגד יש XXX ניידות סמויות העוקבות 24 שעות אחר נהגי הקואופרטיב. המרצדס 0404 בעל המנוע המשופר הוא החזק והמהיר בארץ. אגד התקינה פלומבה למנוע לאחר שנהג האגודה נתפס נוסע במהירות מטורפת של 152 קמ"ש לאוטובוס. מחוג השעון כבר עצר בסוף... בגרמניה הגיעו עם הדגם הנ"ל (512 כו"ס) למהירות של 175 קמ"ש. לאגד יש רק 12 אוטובוסים עם מנוע כזה אך בהמשך פיתחה מרצדס דגם חדש לחלוטין שלא מיובא לארץ ולו 608 כו"ס. וסיפור מעניין: לדני הענק היה פעם ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שמספרו היה 89-683. לאחר ששופר המנוע במוסך הצפון, עקף הטייגר של דני כל מרצדס 0303 גרמני בעליות לירושלים ולצפת. כדאי מאוד לחשוב על מירוצי אוטובוסים בארץ כפי שנהוג בארה"ב שם מתקיימים מירוצי אוטובוסים וטריילרים אחת לשבוע.
חלילה וחס ידידי
אינני מדבר על מירוצים ונסיעות מטורפות. אני מדבר על נסיעה רגילה בעליות לירושלים כשהחבר'ה מאגד נאנקים בעליות עם ה-404 המתחממות וה-HOCL של MAN עוקף אותם בקלות. זה שיש מטורפים שקורעים את האמא של המנוע כולנו יודעים. אני לא מתכוון למקרים כאלה.
 
הכל עניין של תחזוקת הרכב. באגד לא

חלילה וחס ידידי
אינני מדבר על מירוצים ונסיעות מטורפות. אני מדבר על נסיעה רגילה בעליות לירושלים כשהחבר'ה מאגד נאנקים בעליות עם ה-404 המתחממות וה-HOCL של MAN עוקף אותם בקלות. זה שיש מטורפים שקורעים את האמא של המנוע כולנו יודעים. אני לא מתכוון למקרים כאלה.
הכל עניין של תחזוקת הרכב. באגד לא
בדיוק יש בתקופה האחרונה מצב רוח לעבוד. מירוצי אוטובוסים הוא ענף ספורט מעולה וחייבים להכשיר מסלולים לנושא זה בארץ. נורא מצער לדעת שאפילו מירוצי מכוניות הם עדיין בגדר ספורט לא חוקי.
 
----->

אז ככה: ברשותי ספר הנחיות של אגד
המדבר על החמרה כנגד נהגים עבריינים העוברים על החוק. לאגד יש XXX ניידות סמויות העוקבות 24 שעות אחר נהגי הקואופרטיב. המרצדס 0404 בעל המנוע המשופר הוא החזק והמהיר בארץ. אגד התקינה פלומבה למנוע לאחר שנהג האגודה נתפס נוסע במהירות מטורפת של 152 קמ"ש לאוטובוס. מחוג השעון כבר עצר בסוף... בגרמניה הגיעו עם הדגם הנ"ל (512 כו"ס) למהירות של 175 קמ"ש. לאגד יש רק 12 אוטובוסים עם מנוע כזה אך בהמשך פיתחה מרצדס דגם חדש לחלוטין שלא מיובא לארץ ולו 608 כו"ס. וסיפור מעניין: לדני הענק היה פעם ליילנד רויאל טייגר מרק 2 שמספרו היה 89-683. לאחר ששופר המנוע במוסך הצפון, עקף הטייגר של דני כל מרצדס 0303 גרמני בעליות לירושלים ולצפת. כדאי מאוד לחשוב על מירוצי אוטובוסים בארץ כפי שנהוג בארה"ב שם מתקיימים מירוצי אוטובוסים וטריילרים אחת לשבוע.
----->
על איזה שיפורים מדובר בטייגר מרק 2? וכמה כוחות סוס היו לו? תודה
 
במקור היו לו 168 כו"ס. אחרי הטיפול

----->
על איזה שיפורים מדובר בטייגר מרק 2? וכמה כוחות סוס היו לו? תודה
במקור היו לו 168 כו"ס. אחרי הטיפול
היחודי היו לאותו מנוע 300 כו"ס. הליילנד סחב בעליות כמו טיל וגרם לכל הנהגים האחרים להזיע !!! אין לי מושג מה נעשה במנוע כי זה הרי סוד מקצועי אז למה שיגלו לי ?
 

ה דרומי

New member
חתכו לו את הפלומבע של משאבת הדלק

במקור היו לו 168 כו"ס. אחרי הטיפול
היחודי היו לאותו מנוע 300 כו"ס. הליילנד סחב בעליות כמו טיל וגרם לכל הנהגים האחרים להזיע !!! אין לי מושג מה נעשה במנוע כי זה הרי סוד מקצועי אז למה שיגלו לי ?
חתכו לו את הפלומבע של משאבת הדלק
?. לגבי ההבדלים בין ה0303 הרכבה בגרמניה לבין הרכבה בארץ החלודה של האוטובוס שנמצא במוזאון אגד לבין ההרכבה לגרמני שגם נמצא במוזאון אצל הישראלי יש חלודה בחלק מצידי החלונות לעומת הגרמני שנראה כאילו יצא עכשיו מהחנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה