כןבקשר לנסיעה בקוי דן..
אפשר להסביר לי את כל המחירים של כרטיסיות/נסיעות חד פעמיות, ומה בדיוק ההבדל בין נסיעה קצרה לארוכה?
החישוב על פי איזורים איננו מדויק.כן
לצורך עניין של קוי דן עירוניים שלושה קודי מחיר: קוד 1 - נסיעה בתחום בין אזור אחד לעצמו או שניים על פי רוב (כאשר אזור זה בד"כ עיר הוא חלק מרכזי של עיר, כמו מרכז ת"א, או רמת אביב, או לפעמים כמה ערים: הרצליה-רמת השרון) קוד 2 - כאשר מעבר בין שלושה אזורים (ת"א-רמת גן בני ברק - פתח תקוה) קוד 5 - מעבר בין ארבעה (תל אביב - עבר הירקון - הרצליה רמת השרון - רעננה) למה שהצגתי יש חריגות כמו למשל אזור 10 (יד אליהו) שהוא אזור משני, אבל נסייתי לתת תמונה כללית מדוייקת ככל האפשר) בדן אין קוד 3 וקוד 4, הם קיימים באגד. קוד אחד מחיר נסיעה בו הוא 5.00 ש"ח, כאשר יש בו כרטיסיות מבוגר של 12 נסיעות (במחיר 10 נסיעות), וכרטיסיות נוער של 20 נסיעות במחיר 10! קוד שתיים מחיר נסיעה בו הוא 8.00 ש"ח כאשר יש בו כרטיסיות של שש נסיעות עם נסיעה נוספת חינם (נדמה לי, לא סגור על זה יכול להיות שאני לא מדייק) וכרטיסיות נוער עם שש נסיעות במחיר שלוש! אותו הדבר בקוד חמש בו מחיר הנסיעה הוא 11.00 ש"ח. כלומר 50% הנחה בכרטיסיות נוער, ו 12% הנחה בכרטיסיות מבוגר. כאשר בנסיעות בודדות אין לנוער הנחה. אגב לקשישים חמישים אחוז הנחה גם בכטיס בודד וגם בכרטיסיה וגם בכרטיס מנוי (חופשי יומי או חודשי)
הוא לא....החישוב על פי איזורים איננו מדויק.
לדעתי, לחשב בכמה אזורים אתה עובר זה רק יסבך את החישוב, כי זה ממש לא מדויק. למשל, בין תל אביב, רמת גן, בני ברק וגבעתיים המחיר הוא 5.00 למרות שהתחום מחולק ל-5 אזורים שונים. לכן מה שאני מציע זה להיכנס לאתר של דן, למצוא את הקו שאתה מתעניין בו, ללחוץ על האייקון של "מחירי נסיעה" ולראות מה מחיר הנסיעה מכל תחנה לכל תחנה בקו.
תל אביב זה לא איזור אחד.הוא לא....
החישוב הוא כן לפי אזורים למרות שיש מחירים חריגים. אבל תל אביב זה אזור אחד. ורמת גן ובני ברק זה אותו אזור (נקרא אזור 2) אגב הפונקציה של מחירי נסיעה נדמה לי אינה פעילה באתר של דן
שאמרתי תל אביבתל אביב זה לא איזור אחד.
למרות שמחיר הנסיעה מכל מקום לכל מקום בתל אביב הוא 5.00, במפה של דן תל אביב מחולקת לארבעה אזורי חופשי חודשי: 1, 7, 8, 12. לכן אמרתי שלנסות לחשב את מחיר הנסיעה על פי מספר אזורי החופשי חודשי שאתה עובר בהם זה לא מדויק ורק יסבך. בדבר אחד אתה צודק: הגבולות בין תחומי תעריפים (התחומים שבתוכם המחיר 5.00 וביניהם הוא גבוה יותר) מתלכדים בדרך כלל עם הגבולות של אזורי חופשי חודשי. בשורה התחתונה, כדי לדעת את המחיר צריך לחפש את הקו באתר של דן או להתקשר למודיעין.
ובדבר אחד אתה טועהתל אביב זה לא איזור אחד.
למרות שמחיר הנסיעה מכל מקום לכל מקום בתל אביב הוא 5.00, במפה של דן תל אביב מחולקת לארבעה אזורי חופשי חודשי: 1, 7, 8, 12. לכן אמרתי שלנסות לחשב את מחיר הנסיעה על פי מספר אזורי החופשי חודשי שאתה עובר בהם זה לא מדויק ורק יסבך. בדבר אחד אתה צודק: הגבולות בין תחומי תעריפים (התחומים שבתוכם המחיר 5.00 וביניהם הוא גבוה יותר) מתלכדים בדרך כלל עם הגבולות של אזורי חופשי חודשי. בשורה התחתונה, כדי לדעת את המחיר צריך לחפש את הקו באתר של דן או להתקשר למודיעין.
האם יש מפת אזורים חדשה?ובדבר אחד אתה טועה
אזורי תל אביב הם: 1, 7, 8, 10 ולא 1, 7, 8, 12.
תל אביב-בר אילןהאם יש מפת אזורים חדשה?
יכול להיות שאיני מעודכן, ובמקרה כזה אני מצטער. על פי מפת הקווים של דן מינואר 2002, איזור 10 זה כפר סבא. רמת אביב היא חלק מתל אביב. דיברנו הרי על מחירי נסיעה, ומחיר הנסיעה ממרכז ת"א לרמת אביב הוא 5.00. מדבריך נשמע שנפגעת מדבריי. אם פגעתי בך, אני מצטער. בסך הכל דיברתי על מחירי נסיעה וציינתי את הטעות שבהודעתך, לא צריך להיעלב מזה... אבל אם נעלבת, אני מתנצל.
נכון, ת"א-ר"ג-ב"ב-גבעתיים 5 ש"ח.תל אביב-בר אילן
קיימים גם איזורים מחוץ לתל אביב שאליהם מחיר הנסיעה מתל אביב הוא 5 שקלים. אם זכרוני אינו מטעה, מחיר נסיעה מתל אביב עד לאוניברסיטת בר אילן הוא בקוד של מחיר נסיעה עירונית (5 שקלים). ומבר אילן מזרחה המחיר הוא לפי קוד 2 (8 שקלים). ולפי המפה המעודכנת ביותר של דן, האזורים של תל אביב רבתי הם: 1,7,8 ו-12. אלא אם מאז ינואר 2002 יצאה מפה חדשה שאיני יודע עליה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.