בקשר לנירו 6

metropolitan

New member
בקשר לנירו 6

שלום רב.שאלתי היא : מותקנת תוכנת נירו 5.5.9.13 על המחשב שלי,XP SP2 האם אני יכול להתקין נירו 6 עליה? או אני חייב להסיר קודם את התוכנה הישנה? האם זה כדאי?
 
למעלה