בקשר לניק יחיאל נהרי המשך לדברך

זלא יפה מה שאת עושה!ממש נפגעתי!

דיברתי איתו לא איתך אמרתי שיש בנות פה שהם לא טובות כי זה אינטרנט אז לא צריך לנסות לשכנע לא אמרתי מילה אחת עלך מה את קופצת צועקת עלי?עכשיו בגללך ני חושבת שאולי את כן על ראש גנב בוער כובע!
 

מיידלע19

New member
אז אולי שאני כותבת חצאית קצרה

אני בכלל מתכוונת למשהו אחר ואתם למשהו אחר? כי אין לי חצאיות שהם מילימטר אחרי הברך.... וגם לא סנטימטר.. ברור שיותר.. תעשו טובה....
 
מיידלע

זה נכווווווווווווווווווווווווון.....אבל תלוי כמה קצר....הם לא מדברים על ח3איות באורך שאת הולכת...או בסגנון שלך.... ואת יודעת את זה.
 

מיידלע19

New member
תודה על האישור...

אוהבת אותך.. עכשיו אני יכולה להמשיך לטאטות בשקט..
 
אמאלה אזה חשים תם!

למה מי בכלל מתלבש בשבילכם? מי שיפה לה קצר תלך קצר מי שיפה לא אורך תלך אם אורך יש הלכה אם הלכה קבעה שמותר קצר תם לא יכולים להגיד שלא!
 
בנות שיהיה ברור

אתן לא צריכות להודות לנו זו המציאות ותעשי חושבין בינך לבין עצמך אם זה נכון ותיראי שכן.
 
ני יגיד לך!

ני מתלבשת קצר כי יותר יפה לי אבל לא כדי שיסתכלו ני בודקת תמיד שיש 10 סמ תחת הברך כי זה הלכה וככה צנוע אז ני הולכת קצר צנוע מה בעיה?
 
אין שום בעיה!

ואישתי גם תלך כך. אבל אתן מתלבשות כדי שהסתכלו עלייך. למה לא תילבשי משו שלא במודה?
 

מיידלע19

New member
תלבש אתה משהו לא במודה

תלביש אתה מכנס עם פנסים וכיפה עם סרט.. יאלה יאלה... עיצבנתם אותי
 

מיידלע19

New member
אז כנראה

שאני לוקחת את המודה בפרופורציות שלי.... נו גם יש מודה של מעל הברך... ויש מודה של בגדים מוזרים למיניהם.. למה שאלך עם זה? הולכת עם מה שאני מרגישה איתו טוב.. וצנוע - כמובן.
 

מיידלע19

New member
כי בהחלט

ברוב תמימותי... לא הבנתי על איזה חצאיות קצרות אתם מתכוונים.. אני פשוט אוהבת חצאיות קצרות... ויש לי רק קצרות.. אבל עכשיו (יותר נכון מקודם) קלטתי שהחצאיות הקצרות שלי הן לא מה שאתם מתכוונים...
 
למעלה