בקשר למפגש

בקשר למפגש

אני מציע שנקיים אותו ביום חמישי הבא- 23.1, בקפה קפה באיבן גבירול 110, תל אביב.
קבעתי את זה באופן שרירותי, אז אם יש רעיונות אחרים- בבקשה לומר.

כרגע מי שאישר הגעה: LiRs Lullaby, EddieP, וולפהרט, BALEDIN
אם יש מעוניינים נוספים- בבקשה תגידו. כמובן שאם מישהו שרשמתי מתכוון שלא להגיע- לרשום גם.

הנוכחות גם ככה מאוד מצומצמת, אז חשוב שמי שאומר שיגיע- שלא יבריז. עדיף לבטל מראש מאשר שיגיעו שני אנשים במיוחד.
 

וולפהרט

New member
ממ בעייתי לי בתאריך הנל

אני עובדת מ- 2 עד 4 וחצי.
יום אחר?
המקום בסדר.
 

LiRs Lullaby

New member
אוי

חבל, השבוע אני אמורה להגיע לתל אביב בדיוק ביום הזה.... מה יהיה?

אם זה לא יהיה השבוע, אני כבר לא אוכל לעשות את זה עד אמצע פברואר, אחרי המבחנים....
 

LiRs Lullaby

New member
את כבר לא זוכרת שיש לי שיעור בשש?

שנמשך עד תשע...? אני כנראה לא אבוא למפגש הזה.
 

וולפהרט

New member
אז רגע....

למה את לא יכולה לבוא במיוחד יום אחר? מקסימום תבואי לישן אצלי אם את רוצה
 
טוב אני רואה שזה לא הולך


גם ככה אין הרבה היענות, אז נראה לי שכדאי לוותר על הרעיון בינתיים (למרות שממש רציתי לפגוש את כולכם).
תודה על המוכנות בכל אופן.
 

אל על2

New member
שחר ! שלא תחשוב ששכחתי!

אתה עדיין חייב לי קרמבו !

בפינת החידות אתה אמרת ואני מצטט:
"את הקרמבו המובטח תוכל לגבות במפגש הפורום הבא, שבתיאוריה יתקיים במילניום הקרוב ;)"

טוב נו...
אם אני אראה אותך איפשהו אז אני יזכיר לך את זה.. חחח

אגב למה אתה לא עושה עוד חידות?
זה היה כיף :)
 

LiRs Lullaby

New member
אוי למה אתה מוותר כל כך בקלות?

יש לי אוטוטו מבחנים (אחד מהם הוא מבחן מרושע במיוחד וניסיון שלישי לעבור אותו בהצלחה כדי שלא יירד לי הממוצע) וקצת פחות מתאים לי לנסוע עכשיו במיוחד לתל אביב. אבל זה עד ה-13.2, אז כל תאריך אחרי זה יתאים לי (וכנראה שגם לסטודנטים אחרים אם יש כאן, זה לפני תחילת הסמסטר הבא).
 
למעלה