the king in yellow
New member
בקשר למפגש
אני מציע שנקיים אותו ביום חמישי הבא- 23.1, בקפה קפה באיבן גבירול 110, תל אביב.
קבעתי את זה באופן שרירותי, אז אם יש רעיונות אחרים- בבקשה לומר.
כרגע מי שאישר הגעה: LiRs Lullaby, EddieP, וולפהרט, BALEDIN
אם יש מעוניינים נוספים- בבקשה תגידו. כמובן שאם מישהו שרשמתי מתכוון שלא להגיע- לרשום גם.
הנוכחות גם ככה מאוד מצומצמת, אז חשוב שמי שאומר שיגיע- שלא יבריז. עדיף לבטל מראש מאשר שיגיעו שני אנשים במיוחד.
אני מציע שנקיים אותו ביום חמישי הבא- 23.1, בקפה קפה באיבן גבירול 110, תל אביב.
קבעתי את זה באופן שרירותי, אז אם יש רעיונות אחרים- בבקשה לומר.
כרגע מי שאישר הגעה: LiRs Lullaby, EddieP, וולפהרט, BALEDIN
אם יש מעוניינים נוספים- בבקשה תגידו. כמובן שאם מישהו שרשמתי מתכוון שלא להגיע- לרשום גם.
הנוכחות גם ככה מאוד מצומצמת, אז חשוב שמי שאומר שיגיע- שלא יבריז. עדיף לבטל מראש מאשר שיגיעו שני אנשים במיוחד.