בקשר למחר... קבענו שעה, או שזה פשוט להגיע ולתור אחד את השני בעזריאלי?
I I Love Paige New member 7/8/05 #1 בקשר למחר... קבענו שעה, או שזה פשוט להגיע ולתור אחד את השני בעזריאלי?
A As I Am New member 7/8/05 #3 פשוט תחפש עוד קצת בעמוד, ../images/Emo103.gif אין טעם אפילו להפנות אותך בלינק.