בקשר ללילה...???

z o i

New member
בקשר ללילה...???

מישהו יודע מי אלה tarsis אם הם עדיין פעילים והאם הם השתתפו בעוד הרכבים ??. LISH - ELASTICA
 

z o i

New member
ובנוסף...

מי זה mambo jumbo??? יש לו אחד הטרקים השופכים ביותר ששמעתי מתוך האוסף (אני לא בטוח) psychadelic electronica 3. הטראק נקרא: "weird ,strang, sick & twisted" לא פצצות ולא גבות אבל פשוט אלקטרוניקה במיטבה. אז מי מכיר או שמע עליו???
 

z o i

New member
מה ההבדל בין

הוספת תגובה, להוספת תגובה מהירה?? זה באמת יותר מהיר?? ואם כן אז בשביל מה התגובה האיטית???
 

z o i

New member
כמו שחתמת

כשאין זרימה אז פוקחים את העיניים ורואים שבעצם יש אבל היא לא בהכרח מהירה
 

X Ripper

New member
Mumbo Jumbo

פרוייקט צד של Cosmosis ושל דיג'יי קומא הוציאו אלבום אחד-Mumbo Jumbo-Speaking In Tongues(2003)
 

X Ripper

New member
Tarsis

זה סבסטיאן קרוגר מההרכב SBK ולינוס ויזל מהרVב הגואה הקלאסי דיגיטל סאן(שגם סבסטיאן שותף לו) סבסטיאן גם שותף לכתיבת חלק מהטראקים של DER DRITTE RAUM פרוייקטים של ההרכב הנ"ל:(לחוד וביחד): SBK Digital Sun Kruger & Coyle Disco Slickers Phoetus (ביחד עם דיג'יי דדה-ספקטרום)
 

xofer

New member
טרסיס זה לא להקת מטאל שעברה לטרנס?

אני זוכר טרק חזק שלהם עם סולן בסגנון גותי כזה..
 
למעלה