אפילו בכלל לא דיברתי על זה ככה...
וזה לא היה להעביר ביקורת. פשוט שמתי לב שכל מי שהוא "אח של", ולא משנה איפה הוא מבקש, בסוף יהיה במועצה שאח שלו היה. חוץ מאלו שהם איזה 4 אחים שהלכו לגרעין עודד, ואז מה? ישימו את כל ה-4 באותה מועצה? אז בגלל זה אמרתי את זה. ואם תשימי לב, אז כל האחים של, או לפחות כל האחים של שאני מכירה, גרעינרים במועצה שאח/אחות שלהם היו גרעינרים בהן. אני לדוגמה, אהיה גרעינרית ברמת הגולן.