בקשר להימורים...

Alaithlos

New member
אתה לא ידעת?../images/Emo15.gif

יאיר אמר את זה בפעולה ההיא של המכתבים..
 

s h e e p i t

New member
שיט../images/Emo70.gif

סתם סתם חחח נחמד לשמוע
אבל לא נראה לי שיהיו גרעינרים בכל המושבים... לא נורא עדיף מאשר כלום
 

kedeman

New member
יופי באמת....

טוב שלא הימרו עלי שאני אהיה בחצי מהגרעינים ומי שאמר שאני אהיה עם ברק אז אני מקווה שלא - בעיקר בגלל הריח וזה מה שברק אמר במיונים אמרתי שאם נהיה באותה קומונה אז אני אתאבד
 

קשתונה

New member
כבר לא איכפת לי מה תגידו

כי אף אחד מכם לא חיי את החיים שלי ולא חיי בבית שלי ולא יודע בכלל מה עובר לי בראש.... אז אתם יכולים לצחוק על זה ולהעביר על זה המון ביקורת נגה... אבל חבל כי אתם תדברו סתם בלי להבין מה בדיוק קורה... גם אם אתם אחים של... כל אחד הוא אחר ומקבל יחס אחר וכו...אז... תנו לי לחיות את זה בשקט... ואני לא רוצה להיות בעמק יזרעאל וזה גם לא מצחיק אותי בכלל
 
אפילו בכלל לא דיברתי על זה ככה...

וזה לא היה להעביר ביקורת. פשוט שמתי לב שכל מי שהוא "אח של", ולא משנה איפה הוא מבקש, בסוף יהיה במועצה שאח שלו היה. חוץ מאלו שהם איזה 4 אחים שהלכו לגרעין עודד, ואז מה? ישימו את כל ה-4 באותה מועצה? אז בגלל זה אמרתי את זה. ואם תשימי לב, אז כל האחים של, או לפחות כל האחים של שאני מכירה, גרעינרים במועצה שאח/אחות שלהם היו גרעינרים בהן. אני לדוגמה, אהיה גרעינרית ברמת הגולן.
 

kedeman

New member
יש לך שאיפות לא משהו....

אני דווקא מכיר כמה אחים של שלא היו באותו גרעין כמו אח שלהם נכון שיש פרידמנים וטוקרים שנמשכים לאותו הגרעין אבל יש רוני ודנה כהן (גולן, מרום גליל) אריק ומורן ברנס (אשכול, לב שרון - ובכלל אצלם היו עוד כמה לפני שהיו בגרעינים אחרים.) שיצרים למינהים אז קורה שיש גרעינרים אחים שהולכים לאותה מועצה כמו אח שלהם אבל זה לא כל כך הרבה גרעינרים
 
למעלה