בקשה!!!

ענתבר

New member
בקשה!!!

ברצוני להכין ליום ג' - יום העצמאות, לילדי הכתה של בני (ביה"ס אמריקאי) (לא יהודי) משהו לציון יום העצמאות. חשבתי על עוגיות . אני רוצה שהילד יהיה שותף בהכנה. לא מצאתי פה טוש לא רעיל. בקיצור צריכה רעיונות קלים ומעשיים. סומכת עליכן!!!
 

ashlaya

New member
אולי

לעשות הדבקה של פסים דקים או לצייר עם מכחול
 

שושkה

New member
ענת הי, אולי תכיני רויאל ותתני לו

לצייר עם מכחול, דגל על עוגיות מלבניות?
 
למעלה