בקשה!!! ברצוני להכין ליום ג' - יום העצמאות, לילדי הכתה של בני (ביה"ס אמריקאי) (לא יהודי) משהו לציון יום העצמאות. חשבתי על עוגיות . אני רוצה שהילד יהיה שותף בהכנה. לא מצאתי פה טוש לא רעיל. בקיצור צריכה רעיונות קלים ומעשיים. סומכת עליכן!!!