אין צורך שתפתח הודעות חדשות
הדבר פוגע בהתנהלות הפורום, ודוחף הודעות חשובות לא פחות, של חברים אחרים לדפים האחרונים. תוכל להגיב ע"י כפתור "הוספת תגובה" להודעתך המקורית ואני מבטיח לך שתקבל יחס הולם. לגופו של ענין, מעבר למה שפירטתי, ההבדלים בים ה-SG היו באורכם של האוטובוסים - אלו בעלי ההיגוי האחרים היו קצרים יותר, בהספק המנוע, בסרן המניע (באלו עם ההיגוי האחורי הסרן המניע היה האמצעי וב-SG כמו בתמונה הסרן המניע הוא האחורי), במרכב, בדור השלדה ואם אני לא טועה גם בגיר. סמ"ק בד"כ אינו משמש כפונקציה באוטובוסים, ולהערתי מדובר ב-11-12 ליטר מנוע. בכל אופן, אם תמתין עד מחר בערב, אתן לך יותר פרטים טכניים, מאחר ומחר תהיה לי גישה למחשב בו שמרתי את המפרט הטכני של ה-SG.