בקשה

מצב
הנושא נעול.

superzohar

New member
בקשה

בקשה
שלום האם אפשר לקבל מידע על מפרקית SG של מאן? והאם אתם יכולים לשים בגלריה תמונות של תא הנהג של דגם זה?
 

superzohar

New member
שאלה ובקשה

בקשה
שלום האם אפשר לקבל מידע על מפרקית SG של מאן? והאם אתם יכולים לשים בגלריה תמונות של תא הנהג של דגם זה?
שאלה ובקשה
שלום האם אפשר לקבל מידע טכני על ה-SG (סמ"ק שנת ייצור וכו') האם אתם יכולים להוסיף תמונות של תא הנהג של ה-SG כמה סוגים של אוטובוסים יש מהסדרה הזו, ואיזה יש בארץ? מה ההבדל בין כל אחד מהם?
 
אין צורך שתפתח הודעות חדשות

שאלה ובקשה
שלום האם אפשר לקבל מידע טכני על ה-SG (סמ"ק שנת ייצור וכו') האם אתם יכולים להוסיף תמונות של תא הנהג של ה-SG כמה סוגים של אוטובוסים יש מהסדרה הזו, ואיזה יש בארץ? מה ההבדל בין כל אחד מהם?
אין צורך שתפתח הודעות חדשות
הדבר פוגע בהתנהלות הפורום, ודוחף הודעות חשובות לא פחות, של חברים אחרים לדפים האחרונים. תוכל להגיב ע"י כפתור "הוספת תגובה" להודעתך המקורית ואני מבטיח לך שתקבל יחס הולם. לגופו של ענין, מעבר למה שפירטתי, ההבדלים בים ה-SG היו באורכם של האוטובוסים - אלו בעלי ההיגוי האחרים היו קצרים יותר, בהספק המנוע, בסרן המניע (באלו עם ההיגוי האחורי הסרן המניע היה האמצעי וב-SG כמו בתמונה הסרן המניע הוא האחורי), במרכב, בדור השלדה ואם אני לא טועה גם בגיר. סמ"ק בד"כ אינו משמש כפונקציה באוטובוסים, ולהערתי מדובר ב-11-12 ליטר מנוע. בכל אופן, אם תמתין עד מחר בערב, אתן לך יותר פרטים טכניים, מאחר ומחר תהיה לי גישה למחשב בו שמרתי את המפרט הטכני של ה-SG.
 

דביר419

New member
הנה לוח שעונים

אין צורך שתפתח הודעות חדשות
הדבר פוגע בהתנהלות הפורום, ודוחף הודעות חשובות לא פחות, של חברים אחרים לדפים האחרונים. תוכל להגיב ע"י כפתור "הוספת תגובה" להודעתך המקורית ואני מבטיח לך שתקבל יחס הולם. לגופו של ענין, מעבר למה שפירטתי, ההבדלים בים ה-SG היו באורכם של האוטובוסים - אלו בעלי ההיגוי האחרים היו קצרים יותר, בהספק המנוע, בסרן המניע (באלו עם ההיגוי האחורי הסרן המניע היה האמצעי וב-SG כמו בתמונה הסרן המניע הוא האחורי), במרכב, בדור השלדה ואם אני לא טועה גם בגיר. סמ"ק בד"כ אינו משמש כפונקציה באוטובוסים, ולהערתי מדובר ב-11-12 ליטר מנוע. בכל אופן, אם תמתין עד מחר בערב, אתן לך יותר פרטים טכניים, מאחר ומחר תהיה לי גישה למחשב בו שמרתי את המפרט הטכני של ה-SG.
הנה לוח שעונים
 
איזה פרטים בדיוק אתה רוצה?

בקשה
שלום האם אפשר לקבל מידע על מפרקית SG של מאן? והאם אתם יכולים לשים בגלריה תמונות של תא הנהג של דגם זה?
איזה פרטים בדיוק אתה רוצה?
הנה כמה פרטים כלליים: M.A.N SG 292F שעבדו בדן יוצרו בין השנים 1991-1994, ומספריהן הפנימיים היו 241-457. לאוטובוס מנוע המפתח 290 כו"ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית, בת 3 הילוכים של Voith. המרכב יוצר ע"י חברות הארגז ומרכבים. היתה SG 292 אחת עם מרכב גרמני מקורי, משנת 1988, מספרה 200. כמו-כן, היו 9 SG 280 גרמניות מקוריות משנת 1985 (201-209), בעלות 80 כו"ס והיגוי אחורי וכן עוד 31 כאלה עם מרכב ישראלי (210-240) משנת 1987. על כולן, למעט 210 הורכב מזגן כעבור מספר שנים בשירות. כל המפרקיות הללו ירדו בסביבות שנת 2000 משירות. ה-SG 292 כבר יורדות משירות באופן הדרגתי, וכרגע נותרו רק כמחצית מהן בשירות, בעודן מוחלפות ע"י ה-NG 363F החדישות של מ.א.ן. הנה תמונה שצילמתי של מפרקית 340, עם החלונות המרובעים הייחודיים לה ול-310.
 

אוהד11

New member
על 201 עד 210 לא הורכבו מזגנים

איזה פרטים בדיוק אתה רוצה?
הנה כמה פרטים כלליים: M.A.N SG 292F שעבדו בדן יוצרו בין השנים 1991-1994, ומספריהן הפנימיים היו 241-457. לאוטובוס מנוע המפתח 290 כו"ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית, בת 3 הילוכים של Voith. המרכב יוצר ע"י חברות הארגז ומרכבים. היתה SG 292 אחת עם מרכב גרמני מקורי, משנת 1988, מספרה 200. כמו-כן, היו 9 SG 280 גרמניות מקוריות משנת 1985 (201-209), בעלות 80 כו"ס והיגוי אחורי וכן עוד 31 כאלה עם מרכב ישראלי (210-240) משנת 1987. על כולן, למעט 210 הורכב מזגן כעבור מספר שנים בשירות. כל המפרקיות הללו ירדו בסביבות שנת 2000 משירות. ה-SG 292 כבר יורדות משירות באופן הדרגתי, וכרגע נותרו רק כמחצית מהן בשירות, בעודן מוחלפות ע"י ה-NG 363F החדישות של מ.א.ן. הנה תמונה שצילמתי של מפרקית 340, עם החלונות המרובעים הייחודיים לה ול-310.
על 201 עד 210 לא הורכבו מזגנים
 

JayZed

New member
80 כ"ס?!?! ז"א אשכרה היו SG עוד

איזה פרטים בדיוק אתה רוצה?
הנה כמה פרטים כלליים: M.A.N SG 292F שעבדו בדן יוצרו בין השנים 1991-1994, ומספריהן הפנימיים היו 241-457. לאוטובוס מנוע המפתח 290 כו"ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית, בת 3 הילוכים של Voith. המרכב יוצר ע"י חברות הארגז ומרכבים. היתה SG 292 אחת עם מרכב גרמני מקורי, משנת 1988, מספרה 200. כמו-כן, היו 9 SG 280 גרמניות מקוריות משנת 1985 (201-209), בעלות 80 כו"ס והיגוי אחורי וכן עוד 31 כאלה עם מרכב ישראלי (210-240) משנת 1987. על כולן, למעט 210 הורכב מזגן כעבור מספר שנים בשירות. כל המפרקיות הללו ירדו בסביבות שנת 2000 משירות. ה-SG 292 כבר יורדות משירות באופן הדרגתי, וכרגע נותרו רק כמחצית מהן בשירות, בעודן מוחלפות ע"י ה-NG 363F החדישות של מ.א.ן. הנה תמונה שצילמתי של מפרקית 340, עם החלונות המרובעים הייחודיים לה ול-310.
80 כ"ס?!?! ז"א אשכרה היו SG עוד
יותר נבלות מאלו של היום?.. לא יאומן!
(נראה לי שהתכוונת ל-280 כ"ס, לא?
)
 
280, תודה על התיקון, ונדמה לי גם

80 כ"ס?!?! ז"א אשכרה היו SG עוד
יותר נבלות מאלו של היום?.. לא יאומן!
(נראה לי שהתכוונת ל-280 כ"ס, לא?
)
280, תודה על התיקון, ונדמה לי גם
שהיה להם גיר RENK, אבל אני לא בטוח, בכל אופן כך הם נשמעו.
 
חביבל'ה: אני בדיאטת כסאח. נגמרו

נראה לי שאיזה חובב מ.א.נים אחד
מירושלים שכל הזמן מאיים שיגיע למרכז ושנלך לאיזו מסעדה משובחת...
חביבל'ה: אני בדיאטת כסאח. נגמרו
כל הממתקים. לא נגעתי במתוקים שבועיים והבית רוקן מהם. מול המחשב רק מלפפונים ופלפלים ירוקים טריים וארוכים.
 
אפשר גם בשר, לא צריך מתוק

חביבל'ה: אני בדיאטת כסאח. נגמרו
כל הממתקים. לא נגעתי במתוקים שבועיים והבית רוקן מהם. מול המחשב רק מלפפונים ופלפלים ירוקים טריים וארוכים.
אפשר גם בשר, לא צריך מתוק
ובכל מקרה, שיהיה בהצלחה!!!!
 
מברוק לדרך החדשה

צריך לבוא לבקר אותך דחוף
לפני שתיעלם לנו לגמרי...
בהצלחה לך! באמת, מכל הלב.
מברוק לדרך החדשה
אני עישנתי 25 שנה 4 חפיסות סיגריות ליום, עד שלא יכולתי לנשום יותר, ובבוקר זה היה טוטו מה יבוא קודם: נשימה או התקפת שיעול נוראית. החלטתי להפסיק בבת אחת, הפסקתי ב-1985. התוצאה: התחלתי לנשום חופשי, הריאות אמנם פגועות אבל נקיות מניקוטין, קיבלתי כרס. אבל אם היית שואל אם אני מוכן לחזור לעשן ושהכרס תיעלם בחזרה, הייתי מסרב. לגבי אכילת ירקות, זה בניגוד לחוקי הטבע, גם אני מרשה לעצמי פעם בחודש להיכנס לחנות מזרע, אבל האדם הוא חיה טורפת (בכל המובנים...) ואם לא תאכל בשר אתה חייב להשלים בתוצרי לואי וויטמינים שונים, תתייעץ עם רופא. לבריאות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה