בקשה...

lettuce

New member
בקשה...

אני צריכה את שמות השחקנים מהסרט אזור מלחמה אני לא יודעת איך הוא ניקרא באנגלית... רק את השחקנים הראשיים תודה!
 

קרמי

New member
דווקא כן

זהו פורום סרטים
נמאס שלתפוז יש מליון פורומים בנושאים שונים.
 

מיצי007

New member
דווקא לא קרמי

זה פורום סרטים לא שחקנים. שביל זה יש את הפורום אבק כוכבים לא? יותר עדיף שפה נדבר על סרטים ולא על השחקן הזה והזה והזה והזה והזה....
 

קרמי

New member
שחקנים הם חלק מהסרט

אולי גם נפתח פורום במאים? תסריטים? צילום? תאורה? ליהוק? הפקה? כתוביות פתיחה?
 

jimcarrey

New member
חחחחחחחח אתה הורס!

דבר על שחקן רק תזכיר את הסרטים שלו בדרך
 

מיצי007

New member
יש כבר פורום צילום

אבל זה לא קשור... שבנאדם בא ומבקש מידע על שחקן אחד או אחר כי הוא מעריץ אותו אז יש את הפורום אבק כוכבים שם אני יכולה לתת מידע. זה פורום סרטים,אם אתה מדבר על השחקן כחלק מהסרט או כמה שהוא עשה במשחק שלו בסרטים אז בסדר...אבל שמישהו בא לבקש מידע אחר אני מעדיפה שזה יהיה בפורום אחר. בדיוק כמו שאנשים לא יבואו לבקש עיצות פה כי זה לא פורום אפי היקרה.
 

קרמי

New member
אבל שוב..

שחקנים הם חלק מהסרט בלי להזכיר את הסרט עצמו. בלי להעליב פורום אבק כוכבים הוא פורום מיותר. כי בגלל זה יש פחות אנשים בפורום סרטים. בדיוק אותו מקרה כמו בפורום טלוויזיה. נפתחים המון פורומים בתפוז לתוכניות שונות וכך קהל האנשים בפורום הכללי פוחת.
 

מיצי007

New member
אני אישית

לא חושבת שזה מיותר. מדובר על פורום שנותן מידע על אותם שחקנים ספציפית ועל תחומי המשחק שלהם ולא על הסרטים שלהם. פה אנחנו מדברים על סרטים לא על מעמד הכוכבות,ומי מתחתן עם מי או איזה סרט הוא הסרט הבא של אותו שחקן. נכון שחקנים הם חלק מסרטים אבל אם בנאדם מעריץ את אותו שחקן לא יותר עדיף שהוא ילך לפורום שם הוא יכול לדבר על זה במלואו ולא פה? אני חושבת שזה טוב מאוד... ותאמין לי שאני רואה את הכניסות שיש בפורום סרטים לעומת פורום אבק כוכבים וזה לא לוקח שום משתמשים אליו...
 

קרמי

New member
אני לא מדבר על חתונות

וכאלה דברים שבשביל זה יש פורום רכילות. אני חושב שזה בסדר אם אנשים ישאלו שאלות סבירות על שחקנים. ולא צריך להפנות אותם לפורום אחר. אם הם יתעקשו לדבר עליו אז אולי אפשר.
 

מיצי007

New member
אבל זה הקטע

אם אתה רוצה לדבר על שחקן ועל העבודה שלו בסרטים אז בסדר. אבל אם אתה מעוניין לדבר אך ורק על השחקן הזה אז אני מעדיפה שלא,ואני מעדיפה להפנות אותם לפורום אבק כוכבים...זה יותר עדיף. תאמין לי שאני באמת רואה את הכניסות של פה ואני רואה את הכניסות של הפורום השני והפורום השני לא גוזל כלום
 

קרמי

New member
ולמקרה עצמו

המשתמש למעלה ביקש את רשימת השחקנים מ- סרט מסויים. במקרה הזה לא היית צריכה להפנות אותו לפורום אחר.
 

מיצי007

New member
צודק

אבל כמו הודעה אחרת שהייתה פה כבר כן הייתי צריכה לענות ולהפנות אותו לפורום אחר. זה עד כדי כך מפריע לך?
 

קרמי

New member
לא עד כדי כך

אבל חבל לי שאולי אנחנו סתם מוותרים על בן אדם. הוא בסך הכל ביקש משהו קטן. והמנהלת, הצבע הכחול המפחיד
, שלחה אותו בבעיטה לפורום אחר.
 

מיצי007

New member
לא...

לא שלחתי אותו בבעיטה,כי זה גם הפורום שלי. ותאמין לי שאם הבנאדם ירצה לדבר על סרטים הוא ישאר כאן... אני לא כזאת מרשעת(קצת טיפה אבל לא ממש ממש)
 

jimcarrey

New member
מיצי השם אבק כוכבים זה שם מעולה!

אבל עם תשני לפורום "שחקנים" הגולשים יבינו שזה הפורום שמיועד לשחקנים בלבד (למחשבה בלבד) כפי שאמרתי "אבק כוכבים" שם מעולה!
 

jimcarrey

New member
אבק כוכבים הוא פורום מצוין!

שממש לא מיותר (אחד האהובים עלי)
 

A.L (boy)

New member
כל כך קשה לצרף את הלינק הבא??!

וחוץ מזה, מיצי, שאלה קטנה - אם לא היית מנהלת את פורום אבק כוכבים, היית מפנה אותה לשם בכל מקרה?
 

מיצי007

New member
את האמת?

כן,כי לטעמי אי חושבת שיש לעשות הפרדה בין שני הנושאים. במקרה של הבחורה שביקשה את רשימת השמות אני טעיתי נכון,אבל במקרה של הז´אן קלוד הזה ועוד כמה מקרים שהיו פה בשבועיים האחרונים אני חושבת שצדקתי. זהו פורום סרטים ופה מדברים על סרטים וכל מה שכולל תחת הנושא הזה... אבל אם מישהו מעריץ של שחקן או רוצה מידע עליו אני מעדיפה שזה יעשה בפורום אחר שמוקדש ספציפית לנושא הזה.
 
למעלה