בקשה קצת מוגזת..
בס"ד שלום וברכה! כתבתי בפורום זה בתחילת שנה..אני גננת שמלמדת בגן את הנושא "מסביב לעולם". השבוע התחלנו ללמוד על סין. רציתי לדעת האם ישנה אפשרות לתרגם לי את את שמות הילדים לסינית, וכל ילד ידע כיצד כותבים את שמו בסינית. אם יש מתנדב/ת שרוצה לעזור אני ארשום את שמות הילדים.. (יש לי 33 ילדים בגן, אל דאגה יש לי שמות כפולים). שבוע נפלא ותודה
בס"ד שלום וברכה! כתבתי בפורום זה בתחילת שנה..אני גננת שמלמדת בגן את הנושא "מסביב לעולם". השבוע התחלנו ללמוד על סין. רציתי לדעת האם ישנה אפשרות לתרגם לי את את שמות הילדים לסינית, וכל ילד ידע כיצד כותבים את שמו בסינית. אם יש מתנדב/ת שרוצה לעזור אני ארשום את שמות הילדים.. (יש לי 33 ילדים בגן, אל דאגה יש לי שמות כפולים). שבוע נפלא ותודה