על קו הזינוק בת
New member
בקשה קטנה...
חברי נוער מרצ יקרים... יש לי אליכם רק בקשונת קטנטונת... אני מבינה שאתם כועסים ולא אוהבים אותנו.... גם אנחנו, לא מתביישת בזה, רק.... פעם באה שאתם פוגשים אותנו, לא משנה מתי, תשתדלו להמנע מלקרוא לנו "נאצים" או לצעוק לנו "הייל הי#%$" (אני אפילו לא מסוגלת לכתוב את השם הזה, בבגרות שלי בהסטוריה כתבתי לבוחנים הערה שהוא יכונה "אתם יודעים על מי אני מדברת" כדי לא ללכלך את טוהר הבחינה שלי). גם אם אתם לא מסכימים איתנו, וגם אם משום מה אתם מוצאים השוואה בין מה שאנחנו אומרים למשטרים מהעבר- עדיף שתשתקו ולא תגידו את זה (כן, גם בדמוקרטיה אי אפשר להגיד הכל) ו.... זה נושא רגיש, ולא רק אצלי. אפרת (אחת שכל המשפחה שלה נספתה בשואה, אבל זה לא קשור)
חברי נוער מרצ יקרים... יש לי אליכם רק בקשונת קטנטונת... אני מבינה שאתם כועסים ולא אוהבים אותנו.... גם אנחנו, לא מתביישת בזה, רק.... פעם באה שאתם פוגשים אותנו, לא משנה מתי, תשתדלו להמנע מלקרוא לנו "נאצים" או לצעוק לנו "הייל הי#%$" (אני אפילו לא מסוגלת לכתוב את השם הזה, בבגרות שלי בהסטוריה כתבתי לבוחנים הערה שהוא יכונה "אתם יודעים על מי אני מדברת" כדי לא ללכלך את טוהר הבחינה שלי). גם אם אתם לא מסכימים איתנו, וגם אם משום מה אתם מוצאים השוואה בין מה שאנחנו אומרים למשטרים מהעבר- עדיף שתשתקו ולא תגידו את זה (כן, גם בדמוקרטיה אי אפשר להגיד הכל) ו.... זה נושא רגיש, ולא רק אצלי. אפרת (אחת שכל המשפחה שלה נספתה בשואה, אבל זה לא קשור)