בקשה ממנהל הפורום
DW היקר,
אני אמנם לא פעיל מאוד בכתיבת הודעות בפורום, אך מבקר וקורא בו כל יום כבר מספר שנים. לאחרונה, המצב עם אדון מטוס יצא מכלל שליטה. פשוט לא נעים לקרוא ולעיין בפורום. ניתוחים מצויינים של hayek למשל, נדחקים לעמודים שוליים לכל הפחות, וגם כאשר נכתבים הם לא מקבלים התייחסות מאחר ונוצרה כאן מין בועה, תחרות בין אותו מטוס לכותבים אחרים, שפשוט חוטאת לחלוטין למטרת הפורום.
אני יודע שאכפת לך מהפורום באופן אישי, ואני לא מבקש ממך לגרש אף אחד, אלא להגדיר מספר תנאים: שפה נקייה, התייחסות מקצועית, וכן - אולי גם להגביל את מספר הדיונים בנייר ספציפי. כשם שאף אחד מאיתנו לא מפמפם הודעות בנוגע לניירות שהוא לונג בהם, כך גם פרסום חוזר ונשנה של הודעות שורט איננו לעניין לדעתי.
אני מודע לכך שאדון מטוס ככל הנראה ישמיץ אותי, יקלל או פשוט יכתוב מלא הודעות. מבחינתי הוא פרש מהפורום לפני כמה שבועות, ואני לא מתכוון לכבד בתגובה. מציע לכולם לנהוג באותו האופן, ואולי ניפטר מהרעה החולה.
DW היקר,
אני אמנם לא פעיל מאוד בכתיבת הודעות בפורום, אך מבקר וקורא בו כל יום כבר מספר שנים. לאחרונה, המצב עם אדון מטוס יצא מכלל שליטה. פשוט לא נעים לקרוא ולעיין בפורום. ניתוחים מצויינים של hayek למשל, נדחקים לעמודים שוליים לכל הפחות, וגם כאשר נכתבים הם לא מקבלים התייחסות מאחר ונוצרה כאן מין בועה, תחרות בין אותו מטוס לכותבים אחרים, שפשוט חוטאת לחלוטין למטרת הפורום.
אני יודע שאכפת לך מהפורום באופן אישי, ואני לא מבקש ממך לגרש אף אחד, אלא להגדיר מספר תנאים: שפה נקייה, התייחסות מקצועית, וכן - אולי גם להגביל את מספר הדיונים בנייר ספציפי. כשם שאף אחד מאיתנו לא מפמפם הודעות בנוגע לניירות שהוא לונג בהם, כך גם פרסום חוזר ונשנה של הודעות שורט איננו לעניין לדעתי.
אני מודע לכך שאדון מטוס ככל הנראה ישמיץ אותי, יקלל או פשוט יכתוב מלא הודעות. מבחינתי הוא פרש מהפורום לפני כמה שבועות, ואני לא מתכוון לכבד בתגובה. מציע לכולם לנהוג באותו האופן, ואולי ניפטר מהרעה החולה.