בקשה לעזרה

בקשה לעזרה

מחר לאמא שלי יש יומולדת והזמנו מקומות ליום שבת בפופינה. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל היום חברה שלה, שהיא סומכת על טעמה קצת יותר מדי, אמרה לה שהיא מאוד לא נהנתה שם ועכשיו אמא שלי מסרבת ללכת.

אז אני זקוק למסעדה לחמישה אנשים ליום שבת בערב.
מקומות שבדקנו ולא נבחרו: שילה ורוקח 73 (יקר מדי), סולה והנוי (לא מעוניינת באיטלקי ואסיאתי) ומארבו (לא אוהבת את המיקום)
מקומות שהיינו ואהבנו: הוטל מונטיפיורי ומשפחתו, מזללה, קפה 48, קפה נואר, מקום של בשר, מיט בר, מונא הירושלמית...

מישהו אולי יכול להציל עם איזו הצעה שעוד לא עלתה על הפרק?

דיווח מובטח!
 
לפי התפריטים באינטרנט

אין מנה עיקרית ברוקח בפחות מ-95 ש"ח (למעט מנת הפסטה).
אולי בפופינה המנות משמעותית יותר קטנות וכדי לשבוע צריך להזמין יותר, אבל כשההורים שלי מסתכלים על התפריט באינטרנט הם רואים מחירים, לא גדלים..

למרות שגם פופינה כבר ירדה מהפרק, אז לא באמת רלוונטי...
 
זה היה יכול להיות רעיון מצוין

אבל אחותי לא אוכלת דגים ופירות ים והיא זקוקה לאופציה בשרית...


תודה רבה בכל זאת
 

dfl

New member
אסתר ביהוד

מסעדה טובה, אוכל עשוי ביד מקצועית, אזור ישיבה מאד מסביר פנים, הרבה שלווה, רחוק מההמון.

בתל אביב עצמה הייתי בכל זאת מנסה את פאפאס, למרות ההגדרה שאינכם מעוניינים באוכל איטלקי. מעבר לפסטות ולפיצות יש שם אוכל טעים מאד, בלי פשרות, וחלל ישיבה מאד נוח.
 

יויו13

New member
המסעדה נסגרה כתוצאה מפטירתה הפיתאומית

של מנהלת המסעדה ,
אומנם אחרי אכילה במסעדה אבל יש להדגיש שעדין לא נמצא שום קשר
בין הארוחה (ריזוטו) לאסון שקרה.
 

salo22

New member
מקרה בהחלט מצער מאוד

בעיתונות נכתב שהבחורה הייתה רגישה לפול אבל במסעדה לא הוגש פול, או משהו כזה, וגם בשבועות האחרונים לא הרגישה טוב.
 

dfl

New member
ביחס למסעדה סגורה, הם פעילים בצורה חשודה

אתר האינטרנט שלהם עובד, הם עונים לטלפון, לוקחים הזמנות ומספרים בחפץ לב על התפריט. האם לדעתך זו הכחשה קלאסית? הייתכן שהצוות ב"אסתר" טרם הפנים את עובדת הסגירה וממשיך לבוא לעבודה כרגיל?
 

salo22

New member
לפי הדיווח בידיעות אחרונות

המסעדה הייתה סגורה אתמול, אולי פתוחים היום.
 

החתולית

New member
אם אתם מוכנים לעלות ירושלימה

בדוק את התפריט של הסדנא שיש עליה דיווחים טובים.

אם אהבתם את מקום של בשר, בדקו את הדסון שמתמחה גם היא בבשרים.

דרך אגב, למה לא לחזור למקומות בהם הייתם ונהניתם ?
 
אז זהו,

שראשי המשפחה החליטו דווקא לחזור למקומות שכבר היינו בהם. עוד לא התקבלה החלטה, אבל מבטיח לדווח בהמשך.

תודה לכולם על ההמלצות! אנסה ליישם אותם באירוע הבא
 

bob68

New member
ראשית , מזל טוב לאמא

קשה לי להבין מהמקומות שאהבתם מה בדיוק הכיוון שלכם.
אולי החברה שאמא שלך סומכת על דעתה תוכל לייעץ טוב יותר.

בכל מקרה , בפורום נוטים להמליץ על "מסה" אם כי היא נחשבת ללא זולה. תבדקי אותם.
נסי גם לבדוק את "פאסטל" (ליד מוזיאון ת"א) ואת "אריה".
 

mikadany

New member
אולי אדורה ?

הקסדה היא כי א) לא מצאתי בזמן האחרון ביקורות ב) לא הייתי במקום בתק' האחרונה ג) היא לא מהמסעדות ה - "מבוקרות" בפורום, אבל מההתרשמות שלי - זה מקום מאוד נחמד עם אוכל טעים ולא מאוד יקר (במיוחד בעיסקיות).

מזל טוב !

(לחילופין - אולי יתאימו לכם גם בראסרי או האחות הקטנה סרגוס)
 
למעלה