בקשה לעזרה

עינבל ל

New member
בקשה לעזרה

שלום.
שמי עינבל ואני סטודנטית לתקשורת באוניברסיטה הפתוחה.
אני עורכת מחקר שעוסק בפורומים, ואתם אלה שיכולים לעזור לי לסיים את התואר

אם אתם מגדירים את עצמכם כמשתתפים קבועים בפורום,
אשמח אם תוכלו להקדיש מספר דקות ולענות על שאלון קצר ופשוט (מצורף קישור למטה).
תודה!

קישור לשאלון
 

יוסיא

New member
לא מזדקנת, משתבחת... לסמנטיקה יש ערך

בהתחלה זה
בהמשך הדרך
, ובסוף
(למי יש כח להתחיל למרוט עכשיו)


ככה או ככה בין אם
ובין אם


הכי בטוח ובריאותי , זה להיות
 

העוג

New member
מבשילות


בעוד שאשתי טוענת שאני כמו גבינה טובה - התהליך שעובר עלי נקרא הבחלה
 
למעלה