בקשה לכל המשתמטים

lionsheart

New member
בקשה לכל המשתמטים

לפחות היום ביום זיכרון לשואה והגבורה תסתמו את הפה שלכן אם נישאר בכם עוד טיפה של כבוד לשישה מיליון שהושמדו למרות שאני בספק שיש לכם כזה.
 

user4576

New member
בקשה לכל המתלהמים

לפחות היום ביום זיכרון לשואה והגבורה אל תעשו שימוש ציני בשואה כדי להתלהם, לתקוף ולטעון דברים בלתי רלוונטיים לחלוטין.
 

lionsheart

New member
לא רלונטי?

בגלל אנשים כמוך עוד כעשר שנים מדינת ישראל תהפוך ללא רלונטית. הרי ביום כזה ובכל יום אחר צריך להרגיש חובה להמשיך בקיום מדינת ישראל כדי שלמחיר הרב של הקורבנות תהיה משמעות כל שהיא. הרי מגיע לכל הקורבנות שלעם שלהם יהיה מדינה ובה צבא שמגן על האינטרסים של העם היהודי. אז מה שלא רלונטי זה התגובה שלך.
 
מי מתלהם???

אתה היחידי שמתלהם ותוקף אנשים שהם נגד השתמטות , אז אתה עוד מעז לפתוח את הפה?
 

user4576

New member
פותח השרשור הזה מתלהם.

בתור נכד לניצולי שואה אני חושב שזו בושה וחרפה שהוא עושה שימוש ציני בזכר השואה כדי לתקוף ולהכפיש אוכלוסיות שלמות של אנשים.
 
מי עכשיו עושה שימוש ציני?

גם המשפחה של סבי זכרונו לברכה נספתה בשואה . ואתה יודע מה? אני חושב שסבי עליו השלום היה מתבייש אם היה שומע שיש במדינה שלנו אנשים שמשתמטים מהצבא ולא רק זאת אלא גם מעודדים!!! להשתמט...
 

user4576

New member
עכשיו שניכם עושים שימוש ציני בשואה לקידום

דעותיכם האישיות ולתקיפה של אנשים אחרים, דבר שמהווה זילות השואה וחוצפה שאין כמוה.
 
מה אתה עושה צחוק?

אין פה שום זילות שואה , נהפוך הוא . אתה הבאת את עצמך בתור נכד לניצולי שואה...נו אז? אז מי עכשיו משתמש בשואה לצורך דעותיו? בשביל מה ציינת שאתה נכד לניצולי שואה? אני אגיד לך בשביל מה... כדי להשתמש בזה כנגד פותח השירשור . בכל מקרה אני אישית מעדיף להשאיר את נושא השואה .
 

user4576

New member
מה, אתה דפוק?

אני ציינתי שאני נכד לניצולי שואה בהקשר שזו הסיבה לכך ששימוש בשואה לצורך ויכוח פוגע בי. אני לא השתמשתי בשואה כדי להצדיק את עמדותי בפורום הזה, או לכל מטרה אחרת, אתם אלו שעושים זאת.
 
תירגע

אמרתי גם מקודם שאני חושב שצריך להשאיר את נושא השואה בצד ובלי קשר תלמד לדבר . אף אחד כאן לא מתלהם כמו שאמרת מקודם ואני עניתי לך באותו המטבע שאתה הגבת לפותח השירשור . בלי קשר , כדאי לך להזהר בדברייך ואני מייעץ לך לא לרדת לשפה נמוכה כי אתה עלול להיחסם יותר מהר ממה שאתה חושב .
 

user4576

New member
אתה לא מאיים על אף אחד

פותח השרשור משתמש בשואה לקידום עמדותיו, מה שמהווה זילות השואה. הוא קושר בין נושא פוליטי (ויכוח בעניין גיוס לצבא) לבין זכרון השואה וכבוד לקורבנותיה. תאר לעצמך שמישהו היה פותח פה שרשור וכותב: "לכאל אלו שתומכים בכיבוש: לפחות היום ביום זיכרון לשואה והגבורה תסתמו את הפה שלכן אם נישאר בכם עוד טיפה של כבוד לשישה מיליון שהושמדו למרות שאני בספק שיש לכם כזה." או לחילופין: "לכאל אלו שתומכים בפינוי התנחלויות: לפחות היום ביום זיכרון לשואה והגבורה תסתמו את הפה שלכן אם נישאר בכם עוד טיפה של כבוד לשישה מיליון שהושמדו למרות שאני בספק שיש לכם כזה." או לחילופין: "לכאל אלו שעוברים במעבר חציה באור אדום: לפחות היום ביום זיכרון לשואה והגבורה תסתמו את הפה שלכן אם נישאר בכם עוד טיפה של כבוד לשישה מיליון שהושמדו למרות שאני בספק שיש לכם כזה." אלו 3 דוגמאות לשימוש ציני ומכוער בזכר השואה על מנת לקדם את העמדה שלך בויכוח תוך כדי תקיפת והכפשת הצד השני, וזה בדיוק מה שפותח השרשור עשה וכנגד זה אני יוצא. אם אתה לא מבין מה ההבדל בין זה לבין להגיד שאני בתור נכד של ניצולי שואה נפגע מזלוזל בשואה, אז זו בעיה...
 
אני לא מאיים

אם לא תלמד לשמור על שפה נאותה ותרבות דיון אתה תיחסם כמו ש shay du חסום כבר מזמן . זה רק לידע כללי . שוב , גם אני לא אוהב לערב את השואה בכל נושא כלשהו . השואה הוא נושא מספיק גדול וקשה ולא צריך לערבב אותו עם נושאים אחרים . אני מניח שכוונת פותח השירשור הייתה שאחרי שעברנו דבר כל כך נורא כמו שואה , לדבר על השתמטות מהצבא זה מקומם ומרגיז . בכל מקרה אני לא ראיתי שהוא התלהם , אתה איכשהו ראית שכן , הוספת שאתה נכד לניצולי שואה , עניתי לך שמשפחתו של סבי ז"ל נספתה בשואה , קראת לי דפוק , ועכשיו אנחנו כאן . בכל מקרה אני בטוח שלאף אחד לא הייתה כוונה לפגוע בך חס וחלילה , אני בטח ובטח שלא התכוונתי לפגוע , אני יודע שנושא השואה הוא רגיש ביותר וצריך לתת לו את החשיבות המתאימה .
 

lionsheart

New member
אני לא רוצה לרדתלרמה שלך

אני מבין שדרך החשיבה של אנשים כמוך היא רק סוציאומטית. אתה רוצה להגיד לי שבאמת אין קשר בין הגנה על מדינת היהודים בעזרת שירות בצבא לשואה נו באמת תחזור לבית הספר. שנית לך מפריע השימוש הרציני ולא ציני כמו שאתה אומר בשואה כדי לקדם את העמדה שלי ולי מפריע בתור גם נכד לניצולי שואה אנשים כמך שמעודדים השתמטות ופוגעים בשם של גוף שמגן על מדינת היהודים היחידה בעולם.
 
למעלה