../images/Emo48.gif../images/Emo160.gif ההמלצות שלי...
הרי לך כמה איזורי יין נוספים שבהחלט שווים בדיקה: קודם כל, ממש מחוץ לברצלונה יש את איזור היין המפורסם של פנדסPENEDES המפיק יינות לבנים לא רעים, כמה אדומים טובים ובעיקר יינות קווה CAVAמבעבעים, אם יש זמן אפשר גם לבקר ביקב או שניים. חוץ מזה תנסי את יינות ריברה דל דוארו RIBERA DEL DUERO(אדומים) גליציה(לבנים)בעיקר עם דגים, למעשה חובה עם דגים! לענב של גליציה קוראים אלבריניו-אחלה ענב. ענב עם כבוד! אדומים של איזור טורו TORO . לבנים ארומטיים מאד מאיזור רואדה RUEDA ואם רוצים להשקיע בבקבוק אדום מיוחד תנסי את יינות פריוראט PRIORAT בערך שעה נסיעה מחוץ לברצלונה -יינות יחודיים מלאים עוצמה וקומפלקס . יש עוד המון אבל אילו הן ההמלצות שלי.. שתהיה נסיעה טובה! מוש