בקשה לדוגמה לשינוי האמונה המגבילה הזאת

בקשה לדוגמה לשינוי האמונה המגבילה הזאת


יש לי אמונה מגבילה במוח שאומרת "אסור, ולא צריך ללכת הביתה עם חברות שלא סומכים עליהן".
זו סתם אמונה מגבילה שהפסיכולוגית אמרה לי שהיא יושבת לי במוח.

אני לא רוצה לפתור את הבעיה ולגרום לעצמי לסמוך על חברות, אלא רוצה לקבל דוגמה לטכניקה שמחטטת לי במוח ומשנה לי את האמונה המגבילה הזאת לאמונה מגבילה כזאת שאומרת "מותר, וצריך ללכת הביתה עם חברות שלא סומכים עליהן". אפשר לקבל דוגמא לאינטראקציה איתי ועם מטפל/ת מתחום הדמיון מודרך/פסיכולוגיה/NLP/היפנוזה/כל תחום אחר שבה עושים לי עבודה של שינוי האמונה המגבילה (אסור, ולא צריך ללכת הביתה עם חברות שלא סומכים עליהן") לאמונה מגבילה הפוכה (מותר, וצריך ללכת הביתה עם חברות שלא סומכים עליהן") ?
וזה לא בשביל עצמי, אלא כדי לבקש ממכם דוגמא להמחשה לעבודה על שינוי האמונה המגבילה הזאת.


תודה מראש ושבוע טוב
!
 
אמונה מגבילה - לשבור אותה, או

להרחיב אותה.
בשיטת הדמיון המודרך: תנשמי לאט והרגעי. תרגישי את השרירים שלך רפויים, את הצוואר, הזרועות, הגב, הרגליים - עד קצות האצבעות, את רגועה.
כשתעצמי עיניים, בשעה שאת רגועה, דמייני שאת בחדר לבן ומואר. את מוקפת באור נעים, את שלווה ורגועה, לבדך בחדר. מסביב אין שום צליל,
הצליל היחיד שאת שומעת זה צליל נשימותיך האיטיות. את מרגישה בטוחה, חזקה ורגועה. עכשיו דמייני שאת מביטה לימינך, ואת רואה דמות.
הביטי בשערותיה של הדמות, בעיניים, בגבות, בכל תווי פניה. את מזהה את הדמות הזו...." וזו התחלה לשיטה זו.
היפנוזה: כמעט אותו דבר, אבל הקשיבי הרבה יותר לקולי, והרגעי...
NLP: מה זה בשבילך חברה? מתי את כן סומכת עליה? וכו'...

למשהו קצת יותר קונקרטי - לא לפורום זה...
 
פשוט מאד

גברים שלא סומכים עליהם, יכולים להיות מסוכנים כי הם חזקים. בחורות הרבה פחות מסוכנות, בדרך-כלל. עקרונית אפשר לעשות מה שרוצים כל זמן שנהנים מזה.
 

Megie

New member
היי


תהפכי יוצרות.. תנסי להסביר לעצמך בכמה סכמות-על מי בדיוק את לא סומכת ומאיזה סיבות, מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם כן תלכי איתן הביתה ומה גורם לך מראש לפחד ללכת איתן הביתה.. האמונה המגבילה הזאת קיימת מסיבה כלשהי-מהי? תפרקי את הבעיה לגורמים, ברגע שתביני שהבעיה היא בעצם הפכה לכזאת רק כי יצרת אותה.. ברגע שכל חלק יראה פשוט יותר ופחות מפחיד, ברגע שתלמדי שבעצם את היחידה שגורמת למציאות הזאת להתקיים-ורק את זאת שיכולה לשנות את המציאות הזאת, את תראי שזה נעלם
 
למעלה