בקרית גבול

Drorrrrrr

New member
את יושבת במסופים האלה

שנמצאים על הגבולות, או קרוב אליהם. מפקחת מטלויזיה שהכל בסדר.
 

Naych

New member
לא ../images/Emo6.gif בשדה"ת יש רק בקרים אזרחיים..

פה זה בקרי גבול במחסומים שפונים לשטחים וכו'..
 
למעלה