בקרית גבול הייתי שמחה לדעת טיפה יותר על התפקיד, מישהו יודע?
D Drorrrrrr New member 4/11/07 #2 את יושבת במסופים האלה שנמצאים על הגבולות, או קרוב אליהם. מפקחת מטלויזיה שהכל בסדר.
N Naych New member 5/11/07 #4 לא ../images/Emo6.gif בשדה"ת יש רק בקרים אזרחיים.. פה זה בקרי גבול במחסומים שפונים לשטחים וכו'..