בקרוב: רכבת דו-קומתית מוארכת

מצב
הנושא נעול.
אני בכלל לא הבנתי אם הזמינו עוד קטרים...

הניסוי בוצע עם קטר בו-בו רגיל? מישהו יודע?
לא היה בעבר ניסוי דומה שכשל? אם אכן מדובר בקטר רגיל - אזי אפשר להפעיל רכבות קומותיים עם, נניח, 6 קרונות גם בקווים האחרים (בנימינה-אשקלון) לא?
אני בכלל לא הבנתי אם הזמינו עוד קטרים...
ואם כן מתי הם אמורים להגיע... שיפעילו רכבות עם שני קטרים.
 

raminec

New member
בעיקרון ניתן

הניסוי בוצע עם קטר בו-בו רגיל? מישהו יודע?
לא היה בעבר ניסוי דומה שכשל? אם אכן מדובר בקטר רגיל - אזי אפשר להפעיל רכבות קומותיים עם, נניח, 6 קרונות גם בקווים האחרים (בנימינה-אשקלון) לא?
בעיקרון ניתן
בזמנו היה פה דיון בנושא רכבת הבוקר הכפולה מלוד לכיוון אשקלון ומייקל אשבי כתב שקטר בובו יחיד יכול לסחוב רכבת כפולה. אם כי בפועל מהירות הנסיעה לרכבות כפולות מוגבלת ל- 60 קמ"ש בין לוד לאשקלון כיום.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זו הולכת להיות רכבת מוזרה:

הניסוי בוצע עם קטר בו-בו רגיל? מישהו יודע?
לא היה בעבר ניסוי דומה שכשל? אם אכן מדובר בקטר רגיל - אזי אפשר להפעיל רכבות קומותיים עם, נניח, 6 קרונות גם בקווים האחרים (בנימינה-אשקלון) לא?
זו הולכת להיות רכבת מוזרה:
הקטר, בו-בו יחובר במרכז הרכבת כאשר משני משני צידיו 4 קרונות, כלמר, 2 קרונות כוח לרכבת, עבדה אשר תאפשר את הפעלת מערכות החשמל הרבות (מיזוג וכו').
 
מאיפה הפרטים? יש עוד מידע לגבי זה?

זו הולכת להיות רכבת מוזרה:
הקטר, בו-בו יחובר במרכז הרכבת כאשר משני משני צידיו 4 קרונות, כלמר, 2 קרונות כוח לרכבת, עבדה אשר תאפשר את הפעלת מערכות החשמל הרבות (מיזוג וכו').
מאיפה הפרטים? יש עוד מידע לגבי זה?
מתי זה יכנס? וכיו"ב?
 

Shark Alarm

New member
לא ניתן לשים את שני הקטרים ../images/Emo26.gif

זו הולכת להיות רכבת מוזרה:
הקטר, בו-בו יחובר במרכז הרכבת כאשר משני משני צידיו 4 קרונות, כלמר, 2 קרונות כוח לרכבת, עבדה אשר תאפשר את הפעלת מערכות החשמל הרבות (מיזוג וכו').
לא ניתן לשים את שני הקטרים

משני קצוות הרכבת
כך שבין שני הקטרים יהיו 8 קרונות
 

davidfainshtein

Member
מנהל
המטרה היא לחסוך את הצורך בשני קטרים.

לא ניתן לשים את שני הקטרים

משני קצוות הרכבת
כך שבין שני הקטרים יהיו 8 קרונות
המטרה היא לחסוך את הצורך בשני קטרים.
לא יהיו שני קטרים, אלא אחד. השליטה תתבצע מתאי הניהוג של קרונות הכוח בקצוות.
 
השאלה היא אם הוא בכלל...

המטרה היא לחסוך את הצורך בשני קטרים.
לא יהיו שני קטרים, אלא אחד. השליטה תתבצע מתאי הניהוג של קרונות הכוח בקצוות.
השאלה היא אם הוא בכלל...
יצליח לסחוב משהו, והאם הוא יעבור את המהירות המסחררת של 23 קמ"ש
 
השיקול דעת שלהם נראה לי קצת לקוי...

כמו שנכתב
הרכבת ביצעה ניסוי שתוצאותיו היו לרוחה. נחיה ונראה.
השיקול דעת שלהם נראה לי קצת לקוי...
לפי האירועים בשנים האחרונות (לפני זה לא נסעתי ולא ידעתי)... אני לא אתפלא אם כשיכניסו את המערכים האלו לפעולה, לא ישנו את זמני הנסיעות ויחשבו שמערך עם 8 קרונות יעשה את זה באותו הזמן כמו המערך הקצר יותר, אז הם יגלו שזה לא ריאלי וזה גורם לעיכובים עצומים בכל הרכבות, ובשביל שזה יסודר, נצטרך לחכות ללו"ז הבא שייצא רק עם פתיחת תחנת ירוחם, שמתעכבת בגלל שמצאו שם איזה נעל אלמונית, ורשות העתיקות צריכה לחקור אותה.
 

fireman

New member
תהיו בטוחים שהרכבת הזו במערך כזה

כמו שנכתב
הרכבת ביצעה ניסוי שתוצאותיו היו לרוחה. נחיה ונראה.
תהיו בטוחים שהרכבת הזו במערך כזה
תעבוד אך ורק בקווים הישירים - מינימום עצירות ביניים מאחר והבעיה במערך כזה הוא ההאצות.
 
אני עדיין לא רואה את הניסוי עובר לשלב מעשי.

תהיו בטוחים שהרכבת הזו במערך כזה
תעבוד אך ורק בקווים הישירים - מינימום עצירות ביניים מאחר והבעיה במערך כזה הוא ההאצות.
אני עדיין לא רואה את הניסוי עובר לשלב מעשי.
תוספת קרונות גרורי קטר למערך רכבת רגיל / גרור 9-10 קרונות נוסעים +קרון כח יענה בקלות על הביקוש מבלי לגרוע קרונות דו קומתיים מרכבת אחרת וסיוט תפעולי בהקצאת המערך לרכבות מסוימות. כל ההבדל באיכות הנסיעה ומהירותה: 120- 130 קמ"ש בגרורי קטר מול 140 קמ"ש בדו קומתיים. גם כך אנו צפויים לשימוש מוגבר בקרונות גרורי קטר ישנים, בלו"ז הבא עד להכנסת הקרונות החדשים מתוצרת "סימנס" ברבעון הראשון של 2008 למיניינם איה"ש .
 

david80

Member
רכבת כזו לא תעשה את זה ב-37 ד' בין חיפה לת"א!

תהיו בטוחים שהרכבת הזו במערך כזה
תעבוד אך ורק בקווים הישירים - מינימום עצירות ביניים מאחר והבעיה במערך כזה הוא ההאצות.
רכבת כזו לא תעשה את זה ב-37 ד' בין חיפה לת"א!
צריך 5 מערכי IC3!
 
שום רכבת נוסעים סדירה לא עושה את זה בפועל

רכבת כזו לא תעשה את זה ב-37 ד' בין חיפה לת"א!
צריך 5 מערכי IC3!
שום רכבת נוסעים סדירה לא עושה את זה בפועל
לא גרור קטר, לא מודו לא דו-קומתי "רגיל", קל וחומר לא מערך דו-קומתי ארוך. כולם רתומים לאותו קטר. הבעיה להבנתי אינה מהירות כאם קיבולת נוסעים, פשוט חסרים קרונות נוסעים. באשר ל מערכי IC3 אין מספיק מסוגם במלאי בכדי להענות לביקושים המוגברים בשעות השיא לשרותי הרכבת ובמקביל להסיע נוסעים במהירות של 150-160 קמ"ש בקטעים שקצרים מאוד במושגי מרחקי רכבות בקו החוף, בשל הגבלות מהירות רבות בעיקר במפגשי כביש/מסילה טרם סיום בניית כל ההפרדות המפלסיות בתוואי . לדעתי, ראוי לניסוי שנערך להשאר ככזה בשלב זה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה