בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה

מצב
הנושא נעול.
ואולי זה לא 49 אלא 366 שיעבור ויתווספו לו נסיעות

המכרז מתייחס ל"שני קווים מפ"ת או בית עלמין ירקון לת"א -
93 נסיעות יומיות".
למשפט הזה יש הערה שבה רשום: "שניים מתוך קבוצה גדולה של קווי שירות שחב' דן מפעילה במרחב פ"ת - ת"א. שאר הקווים אינם כלולים במכרז..."

לפי האיזכור של בית עלמין ירקון ושל 93 נסיעות יומיות, אני מסיק שקווים 127 ו-49 כלולים במכרז.
ואם זה כך, אז בעצם לוקחים מדן את כל הקווים שלה שנוסעים כיום בכביש 5 (49, 127, 250, 282).
ואולי זה לא 49 אלא 366 שיעבור ויתווספו לו נסיעות
 
ל-127 יש 14 נסיעות יומיות, ל-366 כיום יש 14 נסיעות יומיות

ואולי זה לא 49 אלא 366 שיעבור ויתווספו לו נסיעות
ל-127 יש 14 נסיעות יומיות, ל-366 כיום יש 14 נסיעות יומיות
ביחד 28. אין שום סיכוי שיתווספו לשני הקווים הללו יותר מפי 2 נסיעות ממה שיש להם היום ביחד.
גם אין סיכוי שיתווספו ל-366 55 נסיעות.
לעומת זאת, ל-127 ול-49 יחד כיום יש, לפי מה שאני ראיתי, 92 נסיעות יומיות.
 
זה נשמע הגיוני, אבל דן צימצמה בחודש האחרון את קו 49

ל-127 יש 14 נסיעות יומיות, ל-366 כיום יש 14 נסיעות יומיות
ביחד 28. אין שום סיכוי שיתווספו לשני הקווים הללו יותר מפי 2 נסיעות ממה שיש להם היום ביחד.
גם אין סיכוי שיתווספו ל-366 55 נסיעות.
לעומת זאת, ל-127 ול-49 יחד כיום יש, לפי מה שאני ראיתי, 92 נסיעות יומיות.
זה נשמע הגיוני, אבל דן צימצמה בחודש האחרון את קו 49
בעיקר בשעות אחה"צ העמוסות ודווקא מכיוון ת"א. אם הקו כבר עובר לחברה חדשה, למה לא להוסיף נסיעות? ובמיוחד להאריך את שעות פעילותו עד הלילה? הסטודנטים שמסיימים ב21:30 יכולים למלא אוטובוס שלם, וגם יש כאלה שעוד זקוקים לו ב-22 ואף אחרי זה. אם הוא הקו שעובר מדן, אז לא ברור למה לא מוסיפים לו נסיעות.
 
אולי זה יקרה. 93 הנסיעות מתייחסות למצב הקיים.

זה נשמע הגיוני, אבל דן צימצמה בחודש האחרון את קו 49
בעיקר בשעות אחה"צ העמוסות ודווקא מכיוון ת"א. אם הקו כבר עובר לחברה חדשה, למה לא להוסיף נסיעות? ובמיוחד להאריך את שעות פעילותו עד הלילה? הסטודנטים שמסיימים ב21:30 יכולים למלא אוטובוס שלם, וגם יש כאלה שעוד זקוקים לו ב-22 ואף אחרי זה. אם הוא הקו שעובר מדן, אז לא ברור למה לא מוסיפים לו נסיעות.
אולי זה יקרה. 93 הנסיעות מתייחסות למצב הקיים.
בחלקים של המכרז שפורסמו לא מצויינות התדירויות ושעות הפעילות העתידיות.
 
שמתי לב לעוד נתון במכרז שעל-פיו אני בטוח שקו 49 כלול במכרז

ואולי זה לא 49 אלא 366 שיעבור ויתווספו לו נסיעות
שמתי לב לעוד נתון במכרז שעל-פיו אני בטוח שקו 49 כלול במכרז
יש במכרז טבלה של מסופי קצה ובטבלה הזו מופיע גם מסוף רכבת האוניברסיטה ומצויין בטבלה 37 נסיעות יומיות מתחנת מוצא (כלומר ממסוף רכבת האוניברסיטה). זה בדיוק מספר הנסיעות היומיות של קו 49 בכוון מת"א לפ"ת.

מהטבלאות של המסופים בשני המכרזים אפשר ללמוד מעט על התדירויות הצפויות של חלק מהקווים.
למשל במכרז של בקעת אונו מופיעה תחנת הרכבת סגולה עם 45 נסיעות יומיות מתחנת המוצא. מכיוון שהקו היחיד במכרז בקעת אונו שיגיע לרכבת סגולה זה קו 77 החדש, אפשר להסיק שיהיו לו בכיוון מסגולה 45 נסיעות יומיות. סביר להניח שמספר זהה או דומה יהיה גם בכיוון השני.
במכרז פתח תקוה - ראש העין מצויין מסוף תל השומר מכון הלב עם 64 נסיעות יומיות מהמסוף. מכיוון שהקו היחיד במכרז פתח תקוה - ראש העין שמגיע למכון הלב בתה"ש זה קו 87 אפשר להסיק שהולך להיות שיפור תדירות משמעותי לקו לעומת היום.
 
חבל ש-49 יעבור. יהרסו אותו בחברה החדשה במיוחד אם קווים יזכו,

שמתי לב לעוד נתון במכרז שעל-פיו אני בטוח שקו 49 כלול במכרז
יש במכרז טבלה של מסופי קצה ובטבלה הזו מופיע גם מסוף רכבת האוניברסיטה ומצויין בטבלה 37 נסיעות יומיות מתחנת מוצא (כלומר ממסוף רכבת האוניברסיטה). זה בדיוק מספר הנסיעות היומיות של קו 49 בכוון מת"א לפ"ת.

מהטבלאות של המסופים בשני המכרזים אפשר ללמוד מעט על התדירויות הצפויות של חלק מהקווים.
למשל במכרז של בקעת אונו מופיעה תחנת הרכבת סגולה עם 45 נסיעות יומיות מתחנת המוצא. מכיוון שהקו היחיד במכרז בקעת אונו שיגיע לרכבת סגולה זה קו 77 החדש, אפשר להסיק שיהיו לו בכיוון מסגולה 45 נסיעות יומיות. סביר להניח שמספר זהה או דומה יהיה גם בכיוון השני.
במכרז פתח תקוה - ראש העין מצויין מסוף תל השומר מכון הלב עם 64 נסיעות יומיות מהמסוף. מכיוון שהקו היחיד במכרז פתח תקוה - ראש העין שמגיע למכון הלב בתה"ש זה קו 87 אפשר להסיק שהולך להיות שיפור תדירות משמעותי לקו לעומת היום.
חבל ש-49 יעבור. יהרסו אותו בחברה החדשה במיוחד אם קווים יזכו,
לגבי 87- ייתכן גם שמדובר על קו מפתח תקווה לגבעת שמואל שמסתיים בתל השומר, או תוספת לקו 187 ולקו 287
 
קו 47 לגבעת שמואל לא יגיע לתל השומר וקווים 187 ו 287 לא

חבל ש-49 יעבור. יהרסו אותו בחברה החדשה במיוחד אם קווים יזכו,
לגבי 87- ייתכן גם שמדובר על קו מפתח תקווה לגבעת שמואל שמסתיים בתל השומר, או תוספת לקו 187 ולקו 287
קו 47 לגבעת שמואל לא יגיע לתל השומר וקווים 187 ו 287 לא
נכנסים לבית החולים. המסוף שמתייחס אליהם גם מופיע במכרז - מסוף קציר. במסוף זה רשום 6 נסיעות שיתחלקו בין 187 ו 287 (שהופך במכרז לדו-כיווני).
 
אפשר קישור לעמוד הזה עם פירוט הקווים?

קו 47 לגבעת שמואל לא יגיע לתל השומר וקווים 187 ו 287 לא
נכנסים לבית החולים. המסוף שמתייחס אליהם גם מופיע במכרז - מסוף קציר. במסוף זה רשום 6 נסיעות שיתחלקו בין 187 ו 287 (שהופך במכרז לדו-כיווני).
אפשר קישור לעמוד הזה עם פירוט הקווים?
 
אין פירוט קווים

אפשר קישור לעמוד הזה עם פירוט הקווים?
אין פירוט קווים
את כל הפירוט של השינויים בקווים הרשומים בשני המכרזים רשמתי כאן.
המכרזים הם בקבצי PDF, אז אי אפשר לתת קישור לעמוד. אתה יכול למצוא באתר משרד התחבורה את המכרזים.
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/mihraz-17-2014.pdf
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/mihraz-18-2014.pdf
בשני המכרזים השינויים העיקריים מופיעים בעמ' 64-66.
בעמ' 62 במכרז של פ"ת אתה יכול למצוא את המשפט וההערה המרמזים על קווים 49 ו 127. ובעמ' 70 נמצאת טבלת המסופים.
 
מה עם קו 70 של דן?

בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם היום שני מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור פתח תקוה, ראש העין, בקעת אונו ואלעד ובישובים שסביבם.
מדובר בקווים המופעלים כיום ברובם על ידי חברת קווים ובחלקם הקטן על ידי חברת אגד תעבורה ודן.
"מדובר בשיפור שירות משמעותי, הכולל הפעלת קווים חדשים, הגברת תדירויות של קווי האוטובוסים ושיפור הקשר בין הערים", אמר השר כץ.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290466
מה עם קו 70 של דן?
נשאר בדן? מתקצר לרכבת מרכז?
&nbsp
 
קו 70 אינו כלול במכרזים

מה עם קו 70 של דן?
נשאר בדן? מתקצר לרכבת מרכז?
&nbsp
קו 70 אינו כלול במכרזים
שינויים בקווי דן בעקבות הפעלת קו 1 יבוצעו בנפרד ללא קשר למכרז כלשהו.
קווי דן שכלולים בוודאות במכרז פ"ת-ראש העין הם 250, 251, 282 ו 472 וככל הנראה גם 127. ולפי הבנתי גם 49 כלול.
במכרז בקעת אונו - אלעד מהחלקים המפורסמים לא ניתן להסיק על אף קו של דן שכלול. קווי תל השומר לא כלולים כי הם לא חלק מהאשכול. הקו היחיד שאפשר להטיל לגביו ספקות אם הוא כלול או לא זה קו 18 שבין בני ברק לאור יהודה, כי זה באופן מובהק קו של בקעת אונו.
אם משרד התחבורה היה טורח לכלול במכרזים טבלאות קווים (כפי שעשה במכרזים קודמים) היינו יכולים לדעת בוודאות אילו קווים כלולים ואילו לא.
 

mister K

New member
קו 251 יבוטל

קו 70 אינו כלול במכרזים
שינויים בקווי דן בעקבות הפעלת קו 1 יבוצעו בנפרד ללא קשר למכרז כלשהו.
קווי דן שכלולים בוודאות במכרז פ"ת-ראש העין הם 250, 251, 282 ו 472 וככל הנראה גם 127. ולפי הבנתי גם 49 כלול.
במכרז בקעת אונו - אלעד מהחלקים המפורסמים לא ניתן להסיק על אף קו של דן שכלול. קווי תל השומר לא כלולים כי הם לא חלק מהאשכול. הקו היחיד שאפשר להטיל לגביו ספקות אם הוא כלול או לא זה קו 18 שבין בני ברק לאור יהודה, כי זה באופן מובהק קו של בקעת אונו.
אם משרד התחבורה היה טורח לכלול במכרזים טבלאות קווים (כפי שעשה במכרזים קודמים) היינו יכולים לדעת בוודאות אילו קווים כלולים ואילו לא.
קו 251 יבוטל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה