בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה

מצב
הנושא נעול.
אלעד נכללת במכרז בקעת אונו ולאגד תעבורה אסור להשתתף בו

כולם מתייחסים למכרז הראשון אבל לי דוקא יש שאלה על השני
מכרז אלעד
האם לאגד (או אג"ת) מותר להשתתף בו?
(אגד בגלל שבכל המכרזים היא השתתפה דרך אג"ת כחבה בת שאף הייתה מפעילת האשכול ואג"ת שלאחרונה הרחיבה את נפח פעילותה בעוטף ירושלים וזכתה במכרז שפירים)
&nbsp
&nbsp
אלעד נכללת במכרז בקעת אונו ולאגד תעבורה אסור להשתתף בו
המכרזים:
1. פתח תקוה וראש העין
2. בקעת אונו ואלעד
 
השינויים העיקריים בקווים במכרז פתח תקוה - ראש העין:

בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם היום שני מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור פתח תקוה, ראש העין, בקעת אונו ואלעד ובישובים שסביבם.
מדובר בקווים המופעלים כיום ברובם על ידי חברת קווים ובחלקם הקטן על ידי חברת אגד תעבורה ודן.
"מדובר בשיפור שירות משמעותי, הכולל הפעלת קווים חדשים, הגברת תדירויות של קווי האוטובוסים ושיפור הקשר בין הערים", אמר השר כץ.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290466
השינויים העיקריים בקווים במכרז פתח תקוה - ראש העין:
שינויים במסלולים הקווים העירוניים:
- קווים 1,2 בראש העין - אין שינויי מסלול, אך הקווים הופכים לקווים הפעילים בשעות השפל בלבד. בעוד בשעות השיא יפעל מערך חדש של שלושה קווי הזנה קצרים לרכבת (8.18.28). הקווים יוארכו לשכונות החדשות שנבנות בראש העין בהתאם להתקדמות האיכלוס.
- קו 5 (כפר קאסם - פ"ת) - הארכה לאזור התעשייה רמת סיב.
- קו 6 (ג'לג'וליה - פ"ת) - הרחבת מסלול בג'לג'וליה וביטול חלופה סיבובית.
- קו 10 (פ"ת עירוני) - הפיכה לקו דו-כיווני והפעלת החלופה הסיבובית רק ביום ו'.
- קו 16 (פ"ת עירוני) - הכנסת הקו לשכ' קריית אלון בשני כיווני הנסיעה.
- קו 17 (ראש העין - פ"ת) - ביטול חלופה ארוכה בלילה (במקומה יוארכו שעות פעילות קו 27). כמו-כן נוצרה לקו חלופה אשר בשעות השיא תשרת את אזור התעשייה סגולה.
- קו 23 (פ"ת עירוני) - הארכה לא"ת סגולה.
- קו 25 (פ"ת עירוני) - הארכה לתחנת רכבת קריית אריה (במקום קו 44 שיבוטל).
- קו 27 - הארכת שעות פעילות בלילה.
- קו 46 - הפיכה לקו דו-כיווני ושינוי מסלול (הארכה לכפר גנים ג', דרך רמת סיב).
- קו 62 (פ"ת עירוני) - הארכה לתחנת רכבת קריית אריה.
- תגבור תדירות לקווים 7,17,27 בין ראש העין לפתח תקווה ובקו 282 בין ראש העין לתל אביב.
- קו 87 (פ"ת - תל השומר) - שינוי מסלול בפ"ת.
- קו 287 (פ"ת - תל השומר) - הפעלת כיוון שני (כיום חד-כיווני).

שינויים במסלולים הקווים האזוריים:
- קו 83 (פ"ת - שדה חמד) - כניסה לכפר ברא ותחנת רכבת קסם.
- קו 84 (פ"ת - מזור) - שינוי מסלול בפ"ת: הארכה לבי"ח בילינסון.
- קו 88 (פ"ת - נירית) - כניסה לתחנת רכבת קסם.

קווים חדשים:
קווים עירוניים חדשים:
- קווים 8,18,28 - מראש העין לתחנת רכבת קסם (פעילות בשעות שיא, מסלול קצר, מוגדרים כקווי הזנה לרכבת). עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו הזנה חדש משכונות אלה לרכבת.
- קווים 11,12,13,14 - קווים פנימיים בראש העין. עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו עירוני חדש.
- קו 47 - קו חדש מגבעת שמואל לפ"ת (תחנה מרכזית דרך בי"ח בילינסון).
- קו 471 - מראש העין לרמת סיב וקריית אריה בפ"ת דרך כביש 471.
- עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו נוסף בין שכונות אלה לפתח תקווה.
קווים בינעירוניים חדשים:
- קו 64 - מפ"ת (צומת סירקין) לת"א (תמח"ת) דרך שכונות דרום פ"ת, כביש 471, אלוף שדה.
- קו 185 - משוהם למסוף החרש בפ"ת.
- קו 218 - מראש העין לסינמה סיטי, גלילות.
- קו 252 - מראש העין לצומת רעננה.

קווים מבוטלים:
- קו 44 בפ"ת
- קו 24 בפ"ת (יהפוך לקו תלמידים בשילוט שונה).
- קו 3 בראש העין
- קו 251 מראש העין לתל אביב
 

olli3

New member
מנהל
יש מספר דברים מעניינים, יש צפויים ויש מפתיעים.

השינויים העיקריים בקווים במכרז פתח תקוה - ראש העין:
שינויים במסלולים הקווים העירוניים:
- קווים 1,2 בראש העין - אין שינויי מסלול, אך הקווים הופכים לקווים הפעילים בשעות השפל בלבד. בעוד בשעות השיא יפעל מערך חדש של שלושה קווי הזנה קצרים לרכבת (8.18.28). הקווים יוארכו לשכונות החדשות שנבנות בראש העין בהתאם להתקדמות האיכלוס.
- קו 5 (כפר קאסם - פ"ת) - הארכה לאזור התעשייה רמת סיב.
- קו 6 (ג'לג'וליה - פ"ת) - הרחבת מסלול בג'לג'וליה וביטול חלופה סיבובית.
- קו 10 (פ"ת עירוני) - הפיכה לקו דו-כיווני והפעלת החלופה הסיבובית רק ביום ו'.
- קו 16 (פ"ת עירוני) - הכנסת הקו לשכ' קריית אלון בשני כיווני הנסיעה.
- קו 17 (ראש העין - פ"ת) - ביטול חלופה ארוכה בלילה (במקומה יוארכו שעות פעילות קו 27). כמו-כן נוצרה לקו חלופה אשר בשעות השיא תשרת את אזור התעשייה סגולה.
- קו 23 (פ"ת עירוני) - הארכה לא"ת סגולה.
- קו 25 (פ"ת עירוני) - הארכה לתחנת רכבת קריית אריה (במקום קו 44 שיבוטל).
- קו 27 - הארכת שעות פעילות בלילה.
- קו 46 - הפיכה לקו דו-כיווני ושינוי מסלול (הארכה לכפר גנים ג', דרך רמת סיב).
- קו 62 (פ"ת עירוני) - הארכה לתחנת רכבת קריית אריה.
- תגבור תדירות לקווים 7,17,27 בין ראש העין לפתח תקווה ובקו 282 בין ראש העין לתל אביב.
- קו 87 (פ"ת - תל השומר) - שינוי מסלול בפ"ת.
- קו 287 (פ"ת - תל השומר) - הפעלת כיוון שני (כיום חד-כיווני).

שינויים במסלולים הקווים האזוריים:
- קו 83 (פ"ת - שדה חמד) - כניסה לכפר ברא ותחנת רכבת קסם.
- קו 84 (פ"ת - מזור) - שינוי מסלול בפ"ת: הארכה לבי"ח בילינסון.
- קו 88 (פ"ת - נירית) - כניסה לתחנת רכבת קסם.

קווים חדשים:
קווים עירוניים חדשים:
- קווים 8,18,28 - מראש העין לתחנת רכבת קסם (פעילות בשעות שיא, מסלול קצר, מוגדרים כקווי הזנה לרכבת). עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו הזנה חדש משכונות אלה לרכבת.
- קווים 11,12,13,14 - קווים פנימיים בראש העין. עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו עירוני חדש.
- קו 47 - קו חדש מגבעת שמואל לפ"ת (תחנה מרכזית דרך בי"ח בילינסון).
- קו 471 - מראש העין לרמת סיב וקריית אריה בפ"ת דרך כביש 471.
- עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו נוסף בין שכונות אלה לפתח תקווה.
קווים בינעירוניים חדשים:
- קו 64 - מפ"ת (צומת סירקין) לת"א (תמח"ת) דרך שכונות דרום פ"ת, כביש 471, אלוף שדה.
- קו 185 - משוהם למסוף החרש בפ"ת.
- קו 218 - מראש העין לסינמה סיטי, גלילות.
- קו 252 - מראש העין לצומת רעננה.

קווים מבוטלים:
- קו 44 בפ"ת
- קו 24 בפ"ת (יהפוך לקו תלמידים בשילוט שונה).
- קו 3 בראש העין
- קו 251 מראש העין לתל אביב
יש מספר דברים מעניינים, יש צפויים ויש מפתיעים.
דברים תפעוליים:
&nbsp
בנספח י"ח - קווים נוספים לסגולה, 63 ו77 לא רשום מאיפה יסעו ולאן.
&nbsp
בנספח י"ב - מעבר לתעריפים וקודי הנסיעה (גם לא קודים של גוש דן והשרון), מופיע שהמשרד מתכנן להפעיל כרטיסים מסוגים שונים בעתיד כמו שבועי, דו שבועי, משפחתי ועוד. עתידי כללי, לא קשור למכרז ספציפית אלא ככל הנראה למסלקה.
&nbsp
בסעיף 38.3.14 - חובת התקנת מערכת אוטומטית לכיבוי אש במנוע. לצד כל שאר הפיצ'רים המוכרים כמו וייפיי בכל האוטובוסים כולל עירוניים ומיניבוסים.
&nbsp
עכשוי לגבי הקווים:
&nbsp
קודם כל, מאד מרגיז שאין פירוט של ממש על המסלול לפחות, זה לא הופיע בעבר במדיה דיגיטלית אלא בפירוט של אופי השינוי בקווים וכן במסלולם של הקווים החדשים. כאן זה חסר מאד ורק בקווים חדשים ציינו פחות או יותר מאיפה לאיפה דרך איזור כללי או בקווים שהוארכו מה היעד המוארך.
&nbsp
התכנון מחדש בראש העין צפוי, זה זעק. הפיכת קווים סיבוביים לדו כיוניים והפיכת קוויםחד כיוונים לדו כיוונים או ביטלום - צפוי. התכנון מוטה ליצירת קווים דו כיווניים, שיטת הסיבובי מתאימה למה שמכונה איזורים כפריים שבזה נכנסים גם יישובים קטנים (אצלנו בדרום למשל עומר, להבים, מיתר, ירוחם).
&nbsp
השינויים בפתח תקווה מעט מאכזבים, מלבד השיפורים המשמעותיים לאזורים שהתח"צ בהם דיי מחפירה, אין הרבה חדש. ההתבססות הכללית היא על המערכת הקיימת עם תגבורה כמובן. השיפורים לטובה בפתח תקווה הם הצפויים אבל דברים מעניינים מוסתרים כמו המסלול החדש של 87 למשל.
&nbsp
חסר קישור נוסף בין קרית אונו לפתח תקווה.
&nbsp
הארכת 25 וביטול 44 צפוי. זה מה שאני לא אוהב בשינויים בקווים קיימים שגם ככה תוך שנה וחצי כבר לא יהיו על המפה...
&nbsp
64 הוא המקביל ל472, מסלול צפוי.
&nbsp
47 מעניין אבל עוד יותר מעניין מה יהיה המסלול שלו, בלינסון ומרכזית זה דיי ברור, אבל דרך מה? מעניין.
&nbsp
218 לא ברור, כמה כבר צריכים להגיע מראש העין לסינמה סיטי? מילא אם היה ממשיך לאיזור התעשיה בהרצליה... אבל לסינמה סיטי? ואני מניח ש282 כלול במכרז ואם הוא כלול הוא יתוגבר, אז זה עוד יותר מייתר את כל העניין. לא ברור.
&nbsp
252 מעניין, אבל לא מצפה לואוו, גם לא מבחינת תדירות בטח תהיה סטייל 625.
&nbsp
251 - צפוי, אין בו צורך יותר.
&nbsp
46 הגיוני, גם קישור בין כפר גנים ג' לאיזורי התעשיה וגם קישור מהיר לרכבת, גם 62 הגיוני, המסוף בשניידר מפוצץ גם ככה.
 
282, כמו כל קווי ראש העין - ת"א, כלול במכרז וגם מצויין

יש מספר דברים מעניינים, יש צפויים ויש מפתיעים.
דברים תפעוליים:
&nbsp
בנספח י"ח - קווים נוספים לסגולה, 63 ו77 לא רשום מאיפה יסעו ולאן.
&nbsp
בנספח י"ב - מעבר לתעריפים וקודי הנסיעה (גם לא קודים של גוש דן והשרון), מופיע שהמשרד מתכנן להפעיל כרטיסים מסוגים שונים בעתיד כמו שבועי, דו שבועי, משפחתי ועוד. עתידי כללי, לא קשור למכרז ספציפית אלא ככל הנראה למסלקה.
&nbsp
בסעיף 38.3.14 - חובת התקנת מערכת אוטומטית לכיבוי אש במנוע. לצד כל שאר הפיצ'רים המוכרים כמו וייפיי בכל האוטובוסים כולל עירוניים ומיניבוסים.
&nbsp
עכשוי לגבי הקווים:
&nbsp
קודם כל, מאד מרגיז שאין פירוט של ממש על המסלול לפחות, זה לא הופיע בעבר במדיה דיגיטלית אלא בפירוט של אופי השינוי בקווים וכן במסלולם של הקווים החדשים. כאן זה חסר מאד ורק בקווים חדשים ציינו פחות או יותר מאיפה לאיפה דרך איזור כללי או בקווים שהוארכו מה היעד המוארך.
&nbsp
התכנון מחדש בראש העין צפוי, זה זעק. הפיכת קווים סיבוביים לדו כיוניים והפיכת קוויםחד כיוונים לדו כיוונים או ביטלום - צפוי. התכנון מוטה ליצירת קווים דו כיווניים, שיטת הסיבובי מתאימה למה שמכונה איזורים כפריים שבזה נכנסים גם יישובים קטנים (אצלנו בדרום למשל עומר, להבים, מיתר, ירוחם).
&nbsp
השינויים בפתח תקווה מעט מאכזבים, מלבד השיפורים המשמעותיים לאזורים שהתח"צ בהם דיי מחפירה, אין הרבה חדש. ההתבססות הכללית היא על המערכת הקיימת עם תגבורה כמובן. השיפורים לטובה בפתח תקווה הם הצפויים אבל דברים מעניינים מוסתרים כמו המסלול החדש של 87 למשל.
&nbsp
חסר קישור נוסף בין קרית אונו לפתח תקווה.
&nbsp
הארכת 25 וביטול 44 צפוי. זה מה שאני לא אוהב בשינויים בקווים קיימים שגם ככה תוך שנה וחצי כבר לא יהיו על המפה...
&nbsp
64 הוא המקביל ל472, מסלול צפוי.
&nbsp
47 מעניין אבל עוד יותר מעניין מה יהיה המסלול שלו, בלינסון ומרכזית זה דיי ברור, אבל דרך מה? מעניין.
&nbsp
218 לא ברור, כמה כבר צריכים להגיע מראש העין לסינמה סיטי? מילא אם היה ממשיך לאיזור התעשיה בהרצליה... אבל לסינמה סיטי? ואני מניח ש282 כלול במכרז ואם הוא כלול הוא יתוגבר, אז זה עוד יותר מייתר את כל העניין. לא ברור.
&nbsp
252 מעניין, אבל לא מצפה לואוו, גם לא מבחינת תדירות בטח תהיה סטייל 625.
&nbsp
251 - צפוי, אין בו צורך יותר.
&nbsp
46 הגיוני, גם קישור בין כפר גנים ג' לאיזורי התעשיה וגם קישור מהיר לרכבת, גם 62 הגיוני, המסוף בשניידר מפוצץ גם ככה.
282, כמו כל קווי ראש העין - ת"א, כלול במכרז וגם מצויין
במפורש שהתדירות שלו תגבר.

הקו החדש בין אור יהודה לפ"ת שמופיע במכרז בקעת אונו (קו 77) יקשר גם בין קרית אונו לפ"ת. זה אגב, אותו קו 77 שיגיע עד תחנת סגולה.
צריך לקרוא את שני המכרזים כדי לקבל את התמונה המלאה.
קו 63 לא מופיע באף אחד מהמכרזים (אולי הייתה מחשבה שויתרו עליה ולא עדכנו את הנספח). למשל המכרז לא כולל קו מתבקש בין שכונות מזרח פתח תקוה לתחנת סגולה. אולי הכוונה הייתה לקו כזה והחליטו לגנוז אותו.

יש שיפור גדול בקישור בין אזורים ממזרח לפתח תקוה לבין בילינסון, רמת סיב וקרית אריה (קווים 84, 185, 471 וגם 79 החדש מאלעד שמופיע במכרז בקעת אונו).

ל-47 יכול להיות רק מסלול אחד הגיוני - דרך רחוב הסיבים.
 

olli3

New member
מנהל
לא מצאתי דבר לגבי 282 ולגבי התדירות שלו, היכן זה נמצא?

282, כמו כל קווי ראש העין - ת"א, כלול במכרז וגם מצויין
במפורש שהתדירות שלו תגבר.

הקו החדש בין אור יהודה לפ"ת שמופיע במכרז בקעת אונו (קו 77) יקשר גם בין קרית אונו לפ"ת. זה אגב, אותו קו 77 שיגיע עד תחנת סגולה.
צריך לקרוא את שני המכרזים כדי לקבל את התמונה המלאה.
קו 63 לא מופיע באף אחד מהמכרזים (אולי הייתה מחשבה שויתרו עליה ולא עדכנו את הנספח). למשל המכרז לא כולל קו מתבקש בין שכונות מזרח פתח תקוה לתחנת סגולה. אולי הכוונה הייתה לקו כזה והחליטו לגנוז אותו.

יש שיפור גדול בקישור בין אזורים ממזרח לפתח תקוה לבין בילינסון, רמת סיב וקרית אריה (קווים 84, 185, 471 וגם 79 החדש מאלעד שמופיע במכרז בקעת אונו).

ל-47 יכול להיות רק מסלול אחד הגיוני - דרך רחוב הסיבים.
לא מצאתי דבר לגבי 282 ולגבי התדירות שלו, היכן זה נמצא?
 
זה נמצא אפילו בהודעה שאני רשמתי על השינויים

לא מצאתי דבר לגבי 282 ולגבי התדירות שלו, היכן זה נמצא?
זה נמצא אפילו בהודעה שאני רשמתי על השינויים
בעמ' 64, הסעיף האחרון ב"שינויים במסלול הקווים העירוניים":
"תגבור תדירות לקווים 7,17,27 בין ראש העין לפתח תקווה ובקו 282 בין ראש העין לתל אביב".

כמו כן בעמ' 63 רשום:
"
33.1.3 שירות בין עירוני במצב הקיים
ארבעה קווי שירות המקשרים את ראש העין עם ת"א - 68 נסיעות יומיות.
"
הכוונה לקווים 250, 251, 282, 472.
 

olli3

New member
מנהל
מובן, תודה.

זה נמצא אפילו בהודעה שאני רשמתי על השינויים
בעמ' 64, הסעיף האחרון ב"שינויים במסלול הקווים העירוניים":
"תגבור תדירות לקווים 7,17,27 בין ראש העין לפתח תקווה ובקו 282 בין ראש העין לתל אביב".

כמו כן בעמ' 63 רשום:
"
33.1.3 שירות בין עירוני במצב הקיים
ארבעה קווי שירות המקשרים את ראש העין עם ת"א - 68 נסיעות יומיות.
"
הכוונה לקווים 250, 251, 282, 472.
מובן, תודה.
 
יש בפתח תקוה קו 185 של אפיקים לשערי תקוה ועץ אפריים, מה יקרה

השינויים העיקריים בקווים במכרז פתח תקוה - ראש העין:
שינויים במסלולים הקווים העירוניים:
- קווים 1,2 בראש העין - אין שינויי מסלול, אך הקווים הופכים לקווים הפעילים בשעות השפל בלבד. בעוד בשעות השיא יפעל מערך חדש של שלושה קווי הזנה קצרים לרכבת (8.18.28). הקווים יוארכו לשכונות החדשות שנבנות בראש העין בהתאם להתקדמות האיכלוס.
- קו 5 (כפר קאסם - פ"ת) - הארכה לאזור התעשייה רמת סיב.
- קו 6 (ג'לג'וליה - פ"ת) - הרחבת מסלול בג'לג'וליה וביטול חלופה סיבובית.
- קו 10 (פ"ת עירוני) - הפיכה לקו דו-כיווני והפעלת החלופה הסיבובית רק ביום ו'.
- קו 16 (פ"ת עירוני) - הכנסת הקו לשכ' קריית אלון בשני כיווני הנסיעה.
- קו 17 (ראש העין - פ"ת) - ביטול חלופה ארוכה בלילה (במקומה יוארכו שעות פעילות קו 27). כמו-כן נוצרה לקו חלופה אשר בשעות השיא תשרת את אזור התעשייה סגולה.
- קו 23 (פ"ת עירוני) - הארכה לא"ת סגולה.
- קו 25 (פ"ת עירוני) - הארכה לתחנת רכבת קריית אריה (במקום קו 44 שיבוטל).
- קו 27 - הארכת שעות פעילות בלילה.
- קו 46 - הפיכה לקו דו-כיווני ושינוי מסלול (הארכה לכפר גנים ג', דרך רמת סיב).
- קו 62 (פ"ת עירוני) - הארכה לתחנת רכבת קריית אריה.
- תגבור תדירות לקווים 7,17,27 בין ראש העין לפתח תקווה ובקו 282 בין ראש העין לתל אביב.
- קו 87 (פ"ת - תל השומר) - שינוי מסלול בפ"ת.
- קו 287 (פ"ת - תל השומר) - הפעלת כיוון שני (כיום חד-כיווני).

שינויים במסלולים הקווים האזוריים:
- קו 83 (פ"ת - שדה חמד) - כניסה לכפר ברא ותחנת רכבת קסם.
- קו 84 (פ"ת - מזור) - שינוי מסלול בפ"ת: הארכה לבי"ח בילינסון.
- קו 88 (פ"ת - נירית) - כניסה לתחנת רכבת קסם.

קווים חדשים:
קווים עירוניים חדשים:
- קווים 8,18,28 - מראש העין לתחנת רכבת קסם (פעילות בשעות שיא, מסלול קצר, מוגדרים כקווי הזנה לרכבת). עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו הזנה חדש משכונות אלה לרכבת.
- קווים 11,12,13,14 - קווים פנימיים בראש העין. עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו עירוני חדש.
- קו 47 - קו חדש מגבעת שמואל לפ"ת (תחנה מרכזית דרך בי"ח בילינסון).
- קו 471 - מראש העין לרמת סיב וקריית אריה בפ"ת דרך כביש 471.
- עם סיום איכלוס השכונות החדשות בראש העין ייפתח קו נוסף בין שכונות אלה לפתח תקווה.
קווים בינעירוניים חדשים:
- קו 64 - מפ"ת (צומת סירקין) לת"א (תמח"ת) דרך שכונות דרום פ"ת, כביש 471, אלוף שדה.
- קו 185 - משוהם למסוף החרש בפ"ת.
- קו 218 - מראש העין לסינמה סיטי, גלילות.
- קו 252 - מראש העין לצומת רעננה.

קווים מבוטלים:
- קו 44 בפ"ת
- קו 24 בפ"ת (יהפוך לקו תלמידים בשילוט שונה).
- קו 3 בראש העין
- קו 251 מראש העין לתל אביב
יש בפתח תקוה קו 185 של אפיקים לשערי תקוה ועץ אפריים, מה יקרה
אם אפיקים תזכה במכרז?
ממש מעניין כיצד משרד התחבורה קובע את מספרי הקווים...
 
השינויים העיקריים בקווים במכרז בקעת אונו - אלעד:

בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם היום שני מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור פתח תקוה, ראש העין, בקעת אונו ואלעד ובישובים שסביבם.
מדובר בקווים המופעלים כיום ברובם על ידי חברת קווים ובחלקם הקטן על ידי חברת אגד תעבורה ודן.
"מדובר בשיפור שירות משמעותי, הכולל הפעלת קווים חדשים, הגברת תדירויות של קווי האוטובוסים ושיפור הקשר בין הערים", אמר השר כץ.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290466
השינויים העיקריים בקווים במכרז בקעת אונו - אלעד:
שינויים במסלול הקווים העירוניים:
- קו 1 (אור יהודה - תל השומר): הארכת מסלול מתה"ש לרמת אפעל, שינוי קל במסלול באור יהודה, הוספת חלופה מקוצרת בתל השומר עקב הארכת שעות הפעילות.
- קו 4 (אלעד) - שינוי מסלול מינורי עקב פתיחת שני קווים עירוניים נוספים.
- קו 15 - שינוי מסלול בקריית אונו: הארכה בשכונה הצפונית.
- קו 36 - ביטול חלופה 3 בכיוון 1 (חלופה ללא כניסה לאור יהודה).
- קו 69 (ת"א - תל השומר) - הארכה ממסוף ארלוזורוב עד תמח"ת.
- קו 169 (ת"א - תל השומר) - ביטול הנסיעות בחלופת הבסיס אל/מ תל השומר והשארת החלופות שמתחילות או מסתיימות בגני תקווה בלבד, הוצאת הקו מגבעת שמואל.
- קו 71 (יהוד - תל השומר): הוספת כיוון שני (כיום קו חד-כיווני).
- קו 76 (אור יהודה - פ"ת): שינוי מסלול באור יהודה.
- קו 79 - השילוט שונה ל-279, שילוט 79 ניתן לקו חדש מאלעד לקריית אריה בפ"ת.
- קו 68 - פיצול לשני קווים: 68, 268 שאחד מהם ייסע דרך רח' לוי אשכול במקום דרך השכונות הצפוניות בקריית אונו.
- קו 136 (אור יהודה - פ"ת): הפיכה לדו-כיווני, שינוי מסלול קל בפ"ת.
- קו 137 - כל הנסיעות ביום חול ייכנסו לעתידים.
- קו 138 - ביטול מגבלת איסוף והורדה בראשל"צ.
- קו 139 - ביטול מגבלת איסוף והורדה בראשל"צ.
- קו 168 - שינוי מסלול בקריית אונו (נסיעה דרך רח' לוי אשכול).
- קו 236 (אור יהודה - ת"א כרמלית): שינוי מסלול בת"א.
- קו 237 (יהוד - גבעת כ"ח): ביטול ופתיחת קו חלופי חדש (238) עם מוצא ויעד שונים.

שינויים במסלול הקווים האזוריים:
- קו 39 (אור יהודה - חמד וצפריה) - הפיכה לקו דו-כיווני במקום סיבובי.
- קו 78 (אור יהודה - פ"ת) - ביטול החלופות שמשרתות יישובים כפריים, מתן השיקות לאותם יישובים באמצעות קווים חדשים.
- קו 436 (בני ברק - חמד) - תגבור ושינוי מסלול.

שינויים במסלול הקווים הבינעירוניים:
- קו 278 - שינוי מסלול בת"א (דרך בגין ישר לתמח"ת במקום מרכז העיר).

קווים חדשים:
קווים עירוניים חדשים:
- קו 5 - קו פנימי באלעד.
- קו 6 - קו פנימי באלעד.
- קו 9 - קו פנימי בגני תקווה (תחנת קצה במסוף החדש בקריית אונו), יופעל באמצעות מיניבוסיםץ
- קו 77 - מאור יהודה לפ"ת (תחנת רכבת סגולה) דרך תחנה מרכזית, שכונות מערביות בפ"ת.
- קו 79 - קו חדש מאלעד לקריית אריה בפ"ת.
- קו 176 - מאלעד לראש העין (פארק סיבל, רח' המלאכה).
- קו 268 - קו חדש מקריית אונו לת"א (פיצול מקו 68) - דרך רח' לוי אשכול בקריית אונו, שאר המסלול זהה לקו 68.
- קו 272 - מאלעד לתל השומר דרך אור יהודה, יהוד.
קווים אזוריים חדשים:
- קו 54 - מאור יהודה למגשימים.
- קו 75 - ממזור לאור יהודה דרך רינתיה, יהוד.
קווים בינעירוניים חדשים:
- קו 177 - מאלעד לירושלים מהיר.
- קו 282 - מאלעד ליבנה.
- קו 283 - מאלעד לאשדוד.
- קו 284 - מאלעד לקריית מלאכי.
- קו 285 - מאלעד לנתיבות.
- קו 287 - מאלעד לנתניה.
- קו 290 - מאלעד לצפת.
- קו 377 - מאלעד לירושלים (גבעת שאול).
- קו 444 - ממסוף רעננה לנתב"ג דרך כפר סבא, ראש העין, כביש 444, שוהם.
- קו 477 - מאלעד לירושלים (בית וגן).

קווים מבוטלים:
קווים עירוניים מבוטלים:
- כל קווי התלמידים באלעד (81, 82, 83).
- קו 72 (יהוד - תל השומר).
- קו 73 (יהוד - ת"א).
- קו 237 (יהוד - גבעת כ"ח). (מוחלף ב-238)
- קו 301 (אור יהודה - קריית אונו).
קווים בינעירוניים מבוטלים:
- קווים 250, 251 (אלעד - אשדוד). (מוחלף ב-283)
- קו 270 (אלעד - נתניה). (מוחלף ב-287)
 
מגבלות זכייה והשתתפות:

בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם היום שני מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור פתח תקוה, ראש העין, בקעת אונו ואלעד ובישובים שסביבם.
מדובר בקווים המופעלים כיום ברובם על ידי חברת קווים ובחלקם הקטן על ידי חברת אגד תעבורה ודן.
"מדובר בשיפור שירות משמעותי, הכולל הפעלת קווים חדשים, הגברת תדירויות של קווי האוטובוסים ושיפור הקשר בין הערים", אמר השר כץ.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290466
מגבלות זכייה והשתתפות:
- מפעילה אחת לא תוכל לזכות בשני המכרזים יחד ותצטרך לבחור אחד מהם (ברירת המחדל - מכרז בקעת אונו - אלעד).
- אם קווים (הזוכה במכרז החשמונאים) תזכה באחד משני המכרזים, היא לא תוכל להשתתף במכרז השרון - חולון.

זה יכול להסביר את הפיצול לשני מכרזים ולמה ביטלו את האיסור על קווים להשתתף בהם.
 
מה כולל מכרז חולון-השרון או יותר נכון מה

מגבלות זכייה והשתתפות:
- מפעילה אחת לא תוכל לזכות בשני המכרזים יחד ותצטרך לבחור אחד מהם (ברירת המחדל - מכרז בקעת אונו - אלעד).
- אם קווים (הזוכה במכרז החשמונאים) תזכה באחד משני המכרזים, היא לא תוכל להשתתף במכרז השרון - חולון.

זה יכול להסביר את הפיצול לשני מכרזים ולמה ביטלו את האיסור על קווים להשתתף בהם.
מה כולל מכרז חולון-השרון או יותר נכון מה
הקשר בין חולון ובין השרון כשתל אביב מפרידה בין האזורים?
 
את קווי אגד בשרון וחלק מקווי אגד בחולון

מה כולל מכרז חולון-השרון או יותר נכון מה
הקשר בין חולון ובין השרון כשתל אביב מפרידה בין האזורים?
את קווי אגד בשרון וחלק מקווי אגד בחולון
כנראה משרד התחבורה מתכוון לאחד את שני האשכולות הללו למכרז אחד.
 
איזה קווים בחולון יעברו? קווים פנימיים? קווים לת"א של אגד

את קווי אגד בשרון וחלק מקווי אגד בחולון
כנראה משרד התחבורה מתכוון לאחד את שני האשכולות הללו למכרז אחד.
איזה קווים בחולון יעברו? קווים פנימיים? קווים לת"א של אגד
או גם של דן? קווים מחולון לבת ים או לראשון גם יעברו? מה עם קווי דן ראשון לציון-ת"א?
וזו ממש שטות לאחד בין השרון ובין חולון!!!
 

orchilit

New member
מסכים. אני גם לא מבין למה צריך מכרז על זה. שישאירו באגד

איזה קווים בחולון יעברו? קווים פנימיים? קווים לת"א של אגד
או גם של דן? קווים מחולון לבת ים או לראשון גם יעברו? מה עם קווי דן ראשון לציון-ת"א?
וזו ממש שטות לאחד בין השרון ובין חולון!!!
מסכים. אני גם לא מבין למה צריך מכרז על זה. שישאירו באגד
צריך רק לתגבר את השירות, בעיקר בערבים. לצאת מחולון לת"א נהיה תדיר יותר מאז הרה-ארגון ב2011(הרי את הפקקים הנוראיים מקוגל עד צומת הולץ אי אפשר לפתור בשום מכרז).
אין הרי גם ככה קווים פנימיים שם (2,4,5,11) ואני לא בטוח שמדובר על קווי חולון-ת"א (X71/X89)
 
אולי זה גם כולל חלק מקווי דן, בעיקר אלה

מסכים. אני גם לא מבין למה צריך מכרז על זה. שישאירו באגד
צריך רק לתגבר את השירות, בעיקר בערבים. לצאת מחולון לת"א נהיה תדיר יותר מאז הרה-ארגון ב2011(הרי את הפקקים הנוראיים מקוגל עד צומת הולץ אי אפשר לפתור בשום מכרז).
אין הרי גם ככה קווים פנימיים שם (2,4,5,11) ואני לא בטוח שמדובר על קווי חולון-ת"א (X71/X89)
אולי זה גם כולל חלק מקווי דן, בעיקר אלה
שלא נוגעים בבת ים
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני מתנגד למכרז כזה.

איזה קווים בחולון יעברו? קווים פנימיים? קווים לת"א של אגד
או גם של דן? קווים מחולון לבת ים או לראשון גם יעברו? מה עם קווי דן ראשון לציון-ת"א?
וזו ממש שטות לאחד בין השרון ובין חולון!!!
אני מתנגד למכרז כזה.
אם יש מכרז אז לשים הגבלים כגון סוג האוטובוסים הנרכש, רכישת מפרקיות עבור קווים 171 ו 271, כריזה ברורה, ביקורות על החברה הזוכה באשכולות אחרים שהיא מפעילה, תיגבור הקווים הכללולים במכרז.
 
הקו פ"ת-אור יהודה ייכנס ללוי אשכול בקריית אונו?

בקרוב: יותר אוטובוסים באזור פתח תקווה
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פרסם היום שני מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור פתח תקוה, ראש העין, בקעת אונו ואלעד ובישובים שסביבם.
מדובר בקווים המופעלים כיום ברובם על ידי חברת קווים ובחלקם הקטן על ידי חברת אגד תעבורה ודן.
"מדובר בשיפור שירות משמעותי, הכולל הפעלת קווים חדשים, הגברת תדירויות של קווי האוטובוסים ושיפור הקשר בין הערים", אמר השר כץ.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290466
הקו פ"ת-אור יהודה ייכנס ללוי אשכול בקריית אונו?
כי חסר באמת קו מהיר מפ"ת לקרית אונו, וגם צריכים כבר להחזיר את קו 76 לשוק!!
והאם המכרז החדש כופה על דן להוסיף נסיעות לקווים שזקוקים לכך, כמו 166 שיפעל כל היום, 82 שיפעל במוצאי שבת, הגברת התדירות של 66 ו-49 וכו'?
 
קווי דן שנשארים בדן אינם חלק מהמכרז

הקו פ"ת-אור יהודה ייכנס ללוי אשכול בקריית אונו?
כי חסר באמת קו מהיר מפ"ת לקרית אונו, וגם צריכים כבר להחזיר את קו 76 לשוק!!
והאם המכרז החדש כופה על דן להוסיף נסיעות לקווים שזקוקים לכך, כמו 166 שיפעל כל היום, 82 שיפעל במוצאי שבת, הגברת התדירות של 66 ו-49 וכו'?
קווי דן שנשארים בדן אינם חלק מהמכרז
אפשר להניח שהקו החדש בין אור יהודה לפ"ת (קו 77) יסע דרך לוי אשכול, אם מצויין שהוא יעבור בשכונות המערביות של פ"ת.
 
המכרז מתייחס ל"שני קווים מפ"ת או בית עלמין ירקון לת"א -

הקו פ"ת-אור יהודה ייכנס ללוי אשכול בקריית אונו?
כי חסר באמת קו מהיר מפ"ת לקרית אונו, וגם צריכים כבר להחזיר את קו 76 לשוק!!
והאם המכרז החדש כופה על דן להוסיף נסיעות לקווים שזקוקים לכך, כמו 166 שיפעל כל היום, 82 שיפעל במוצאי שבת, הגברת התדירות של 66 ו-49 וכו'?
המכרז מתייחס ל"שני קווים מפ"ת או בית עלמין ירקון לת"א -
93 נסיעות יומיות".
למשפט הזה יש הערה שבה רשום: "שניים מתוך קבוצה גדולה של קווי שירות שחב' דן מפעילה במרחב פ"ת - ת"א. שאר הקווים אינם כלולים במכרז..."

לפי האיזכור של בית עלמין ירקון ושל 93 נסיעות יומיות, אני מסיק שקווים 127 ו-49 כלולים במכרז.
ואם זה כך, אז בעצם לוקחים מדן את כל הקווים שלה שנוסעים כיום בכביש 5 (49, 127, 250, 282).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה