בקרוב בתחנה הקרובה לביתכם, מאן 4 דלתות אגד

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
זה כן מקבלי ההחלטות
עובדה שיש בארץ קוים שעולים בהם נוסעים מהדלת האחורית ובסופו של דבר כולם משלמים על הנסיעה, אפשר להתקין קורא כרטיסים בכל דלת באוטבוס ובמקביל להעסיק עוד כמה אנשים כמבקרים שתהיה להם גם סמכות לקנוס נוסע שעלה לאוטובוס בלי לשלם. ברגע שיהיו מספיק מבקרים ומספר אנשים שייקנסו אני בטוח שאנשים יתחילו לחשוב פעמים לפני שהם עולים לאוטובוס בלי לשלם. אם זה כבר עובד בכמה מדינות בעולם אין סיבה שזה לא יעבוד פה.
 

יוני 2411

New member
מצד שני. אלבום שלם יעלה לדף הפייסבוק של אגד
קישור לדף הפייסבוק אגד
זה מיועד לירושלים ,בישיבה האחרונה של
ועדת התחבורה בעיריית ירושלים ציין הנציג של אגד את האוטובוס המדובר ואמר כי הוא מעוצב בשילוב ירוק - כסף על מנת שיתאים בעיצובו לרכבת הקלה .בכל אופן מתוכננים אוטובוסים רבי קיבולת גדולים יותר להגיע לבירה .לא ברור מתי . אגב ,כל המידע מופיע בפרוטקולים של ועדות העירייה השונות באתר האינטרנט .
 

dctgdctg

Member
בקרוב בתחנה הקרובה לביתכם, מאן 4 דלתות אגד
יפהפה! + שאלות של בור
א. האם זהו הNGX? ב. האם דגם זה מוגדר בBRT? ג. אם התשובה לאחת מהשאלות הקודמות היא כן, האם לא היו אמורים להיות לו שני מפרקים? ד. האם יש סיכוי לראות את הדגם הזה בקרוב גם במרכז, או שנאלץ להמתין לBRT השרון? תודה מראש
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יפהפה! + שאלות של בור
א. האם זהו הNGX? ב. האם דגם זה מוגדר בBRT? ג. אם התשובה לאחת מהשאלות הקודמות היא כן, האם לא היו אמורים להיות לו שני מפרקים? ד. האם יש סיכוי לראות את הדגם הזה בקרוב גם במרכז, או שנאלץ להמתין לBRT השרון? תודה מראש
תשובות
1. אין דבר כזה NGX. מאז הכרזת המותג Lion's City השתנו מעט הסימולים הרשמיים של מ.א.ן. השם הרשמי המלא הוא Lion's City GL. השלדה היא, לדעתי, A23 (אולי A24?) והסימול שהוא מקבל זהה, משום מה לסימול של מפרקית רגילה, כך זה לפחות בארץ - NG353F, כלומר המנוע, יורו 5, 350 כ"ס למרות שיש גם גרסה עם 360. וה-F מסמל שמהמפעל הוא יצא כשלדה בלבד, ללא מרכב. 2. רשמית, לדעתי, הוא לא מוגדר כ-BRT. אם אני לא טועה אוטובוס BRT טמיתי מוגדר רק כשיש לו שני מפרקים. 4. הדגם הזה אמור להגיע גם למטרונית בחיפה.
 

dctgdctg

Member
תשובות
1. אין דבר כזה NGX. מאז הכרזת המותג Lion's City השתנו מעט הסימולים הרשמיים של מ.א.ן. השם הרשמי המלא הוא Lion's City GL. השלדה היא, לדעתי, A23 (אולי A24?) והסימול שהוא מקבל זהה, משום מה לסימול של מפרקית רגילה, כך זה לפחות בארץ - NG353F, כלומר המנוע, יורו 5, 350 כ"ס למרות שיש גם גרסה עם 360. וה-F מסמל שמהמפעל הוא יצא כשלדה בלבד, ללא מרכב. 2. רשמית, לדעתי, הוא לא מוגדר כ-BRT. אם אני לא טועה אוטובוס BRT טמיתי מוגדר רק כשיש לו שני מפרקים. 4. הדגם הזה אמור להגיע גם למטרונית בחיפה.
רבה
 

mister K

New member
תשובות
1. אין דבר כזה NGX. מאז הכרזת המותג Lion's City השתנו מעט הסימולים הרשמיים של מ.א.ן. השם הרשמי המלא הוא Lion's City GL. השלדה היא, לדעתי, A23 (אולי A24?) והסימול שהוא מקבל זהה, משום מה לסימול של מפרקית רגילה, כך זה לפחות בארץ - NG353F, כלומר המנוע, יורו 5, 350 כ"ס למרות שיש גם גרסה עם 360. וה-F מסמל שמהמפעל הוא יצא כשלדה בלבד, ללא מרכב. 2. רשמית, לדעתי, הוא לא מוגדר כ-BRT. אם אני לא טועה אוטובוס BRT טמיתי מוגדר רק כשיש לו שני מפרקים. 4. הדגם הזה אמור להגיע גם למטרונית בחיפה.
רק תיקון אחד: הדגם הוא NG363F.
בגרסת היורו 5 חזרו להספק של 360 כ"ס. לא יודע לגבי סימול השלדה (הסימול של ה-NG הרגילות הוא A24). לגבי דגם המטרונית בחיפה, שום דבר עוד לא בטוח. אחרי שייבחר מפעיל נדע יותר טוב. אם אכן זה יהיה הדגם שיופעל שם, אזי שלא יהיה מדובר ב-BRT אלא פשוט בקו של מפרקיות רק עם ארבע דלתות (לא שזה כל כך גרוע, אבל לא מה שהיה מתוכנן מלכתכילה בחיפה).
 

scooby5

Member
רק תיקון אחד: הדגם הוא NG363F.
בגרסת היורו 5 חזרו להספק של 360 כ"ס. לא יודע לגבי סימול השלדה (הסימול של ה-NG הרגילות הוא A24). לגבי דגם המטרונית בחיפה, שום דבר עוד לא בטוח. אחרי שייבחר מפעיל נדע יותר טוב. אם אכן זה יהיה הדגם שיופעל שם, אזי שלא יהיה מדובר ב-BRT אלא פשוט בקו של מפרקיות רק עם ארבע דלתות (לא שזה כל כך גרוע, אבל לא מה שהיה מתוכנן מלכתכילה בחיפה).
אחרי חשיבה מעמיקה לגבי חיפה והקריות
אין צורך בשום BRT, מטרונית ו SO CALLED רכבת קלה. קצת שיפור של קווי השירות של אגד בתוספת אוטובוסים ארוכים ומתוזמנים היטב יעשו את העבודה.
 

mister K

New member
אחרי חשיבה מעמיקה לגבי חיפה והקריות
אין צורך בשום BRT, מטרונית ו SO CALLED רכבת קלה. קצת שיפור של קווי השירות של אגד בתוספת אוטובוסים ארוכים ומתוזמנים היטב יעשו את העבודה.
אני מתקן: זה בכל אופן יהיה BRT...
רק שהאוטובוסים לא יהיו רבי קיבולת כמו שהיו אמורים להיות מלכתחילה אלא פשוט מפרקיות רגילות עם 4 דלתות. אבל שוב, עדיין לא ניתן לקבוע באופן רשמי שזה יהיה דגם המטרונית.
 

scooby5

Member
אני מתקן: זה בכל אופן יהיה BRT...
רק שהאוטובוסים לא יהיו רבי קיבולת כמו שהיו אמורים להיות מלכתחילה אלא פשוט מפרקיות רגילות עם 4 דלתות. אבל שוב, עדיין לא ניתן לקבוע באופן רשמי שזה יהיה דגם המטרונית.
ועדיין - מיותר.
המת"צים בחיפה מוכיחים את עצמם בצורה מצויינת גם כיום. לטעמי השירות טוב למדי. רק שינויים בודדים וזהו. ללא השקעה, מכרזים וקשקושים.
 

אורי404

New member
רק תיקון אחד: הדגם הוא NG363F.
בגרסת היורו 5 חזרו להספק של 360 כ"ס. לא יודע לגבי סימול השלדה (הסימול של ה-NG הרגילות הוא A24). לגבי דגם המטרונית בחיפה, שום דבר עוד לא בטוח. אחרי שייבחר מפעיל נדע יותר טוב. אם אכן זה יהיה הדגם שיופעל שם, אזי שלא יהיה מדובר ב-BRT אלא פשוט בקו של מפרקיות רק עם ארבע דלתות (לא שזה כל כך גרוע, אבל לא מה שהיה מתוכנן מלכתכילה בחיפה).
מי צפוי להיות מפעיל המטרונית בחיפה?
איזו חברת אוטובוסים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה