בקרוב בתחנה הקרובה לביתכם, מאן 4 דלתות אגד

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
עוד לא פורסמו תוצאות המכרז
אם אני לא טועה, רק דן נשארו במכרז.
, אלעד. אז מה בשורה התחתונה?
האם זה אומר, ש"דן" שמתמודדים יישארו או שיש דרכים עוקפות ולפתע ייכנס זכיין זה או אחר? ודבר נוסף - האם "אגד" היו רשאים (עצמם או באמצעות חברת בת) להתמודד במכרז?
 

scooby5

Member
, אלעד. אז מה בשורה התחתונה?
האם זה אומר, ש"דן" שמתמודדים יישארו או שיש דרכים עוקפות ולפתע ייכנס זכיין זה או אחר? ודבר נוסף - האם "אגד" היו רשאים (עצמם או באמצעות חברת בת) להתמודד במכרז?
אגד התמודדו באמצעות "אגד תעבורה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רק תיקון אחד: הדגם הוא NG363F.
בגרסת היורו 5 חזרו להספק של 360 כ"ס. לא יודע לגבי סימול השלדה (הסימול של ה-NG הרגילות הוא A24). לגבי דגם המטרונית בחיפה, שום דבר עוד לא בטוח. אחרי שייבחר מפעיל נדע יותר טוב. אם אכן זה יהיה הדגם שיופעל שם, אזי שלא יהיה מדובר ב-BRT אלא פשוט בקו של מפרקיות רק עם ארבע דלתות (לא שזה כל כך גרוע, אבל לא מה שהיה מתוכנן מלכתכילה בחיפה).
אז זהו שלא
באגד הוא רשום כ- NG353F. יכול להיות שזו טעות, אבל גם יכול להיות שהשלדה הספציפית הזו באה עם 350 כ"ס. מבדיקה באתר היצרן - אופציה כזו אכן קיימת.
 

mister K

New member
אז זהו שלא
באגד הוא רשום כ- NG353F. יכול להיות שזו טעות, אבל גם יכול להיות שהשלדה הספציפית הזו באה עם 350 כ"ס. מבדיקה באתר היצרן - אופציה כזו אכן קיימת.
זו טעות. הדגם הוא NG363F וכך גם רשום בלוחית.
 

amirv

New member
יפהפה! + שאלות של בור
א. האם זהו הNGX? ב. האם דגם זה מוגדר בBRT? ג. אם התשובה לאחת מהשאלות הקודמות היא כן, האם לא היו אמורים להיות לו שני מפרקים? ד. האם יש סיכוי לראות את הדגם הזה בקרוב גם במרכז, או שנאלץ להמתין לBRT השרון? תודה מראש
דגםBRT
BRT זה לא רק סוג אוטבווס אלא קונספט שלם שבא לעשות בעצם "רכבת קלה" בלי מסילה, אבל עם השקעה גדולה בתוואי ייעודי, עלייה וירידה מהירה מכל הדלתות (קניית כרטיס מראש), העדפה ברמזורים וכו'. לBRT לא חייב להיות אוטובוס מיוחד ואפילו לא מפרקי, אבל זה כן אחד מהמרכיבים של המערכת, אחרי שהשקעת הרבה בתשתיות, אתה רוצה שיסע בהם נייד מיוחד, רב קיבולת (אבל יכול להיות חד מפרקי), עם יותר מקומות לעמידה בשביל שעת השיא, ועם עיצוב כמה שיותר חדשני. (לרוב מסתירים את הגלגלים לקבל מראיתצ עין של רכבת). יש דגמים שמיוצרים במיוחד לBRT ופשוט אי אפשר להשתמש במקומות אחרים, הרכב החדש של אגד הוא לא כזה, אבל הוא יכול להשתלב בהצלחה במערכת BRT כמו המטרונית. ואם אני לא טועה, בעקבות זה שאגד לא מתמודדת בסוף על המטרונית, אז הוא מיועד לירושלים, לקו הכחול. (BRT דרך חברון גולדה).
 

dctgdctg

Member
דגםBRT
BRT זה לא רק סוג אוטבווס אלא קונספט שלם שבא לעשות בעצם "רכבת קלה" בלי מסילה, אבל עם השקעה גדולה בתוואי ייעודי, עלייה וירידה מהירה מכל הדלתות (קניית כרטיס מראש), העדפה ברמזורים וכו'. לBRT לא חייב להיות אוטובוס מיוחד ואפילו לא מפרקי, אבל זה כן אחד מהמרכיבים של המערכת, אחרי שהשקעת הרבה בתשתיות, אתה רוצה שיסע בהם נייד מיוחד, רב קיבולת (אבל יכול להיות חד מפרקי), עם יותר מקומות לעמידה בשביל שעת השיא, ועם עיצוב כמה שיותר חדשני. (לרוב מסתירים את הגלגלים לקבל מראיתצ עין של רכבת). יש דגמים שמיוצרים במיוחד לBRT ופשוט אי אפשר להשתמש במקומות אחרים, הרכב החדש של אגד הוא לא כזה, אבל הוא יכול להשתלב בהצלחה במערכת BRT כמו המטרונית. ואם אני לא טועה, בעקבות זה שאגד לא מתמודדת בסוף על המטרונית, אז הוא מיועד לירושלים, לקו הכחול. (BRT דרך חברון גולדה).
על ההסבר
בכל מקרה, איכשהו כשמדברים על BRT בד"כ מופיעה תמונה של אוטובוס דו מפרקי (ואכן, עם עיצוב "רכבתי" מוחצן)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה