עוד לא פורסמו תוצאות המכרזמי צפוי להיות מפעיל המטרונית בחיפה?
איזו חברת אוטובוסים?
אם אני לא טועה, רק דן נשארו במכרז.
עוד לא פורסמו תוצאות המכרזמי צפוי להיות מפעיל המטרונית בחיפה?
איזו חברת אוטובוסים?
עוד לא פורסמו תוצאות המכרז
אם אני לא טועה, רק דן נשארו במכרז.
אגד התמודדו באמצעות "אגד תעבורה, אלעד. אז מה בשורה התחתונה?
האם זה אומר, ש"דן" שמתמודדים יישארו או שיש דרכים עוקפות ולפתע ייכנס זכיין זה או אחר? ודבר נוסף - האם "אגד" היו רשאים (עצמם או באמצעות חברת בת) להתמודד במכרז?
המשך - ופרשו מהמכרז מיוזמתםאגד התמודדו באמצעות "אגד תעבורה
המשך - ופרשו מהמכרז מיוזמתם
נותרו שתי קבוצות במכרז...עוד לא פורסמו תוצאות המכרז
אם אני לא טועה, רק דן נשארו במכרז.
משמח, ש"קווים" מתמודדים שםנותרו שתי קבוצות במכרז...
קבוצה אחת היא דן והקבוצה השנייה מורכבת ממטרופולין וקווים.
אוי ואבוי לנו אם הם יזכו שם.משמח, ש"קווים" מתמודדים שם
לכן צריך לקוות לזכייתה של דן במכרז...אוי ואבוי לנו אם הם יזכו שם.
יבוטל המכרז לאלתר.
אז זהו שלארק תיקון אחד: הדגם הוא NG363F.
בגרסת היורו 5 חזרו להספק של 360 כ"ס. לא יודע לגבי סימול השלדה (הסימול של ה-NG הרגילות הוא A24). לגבי דגם המטרונית בחיפה, שום דבר עוד לא בטוח. אחרי שייבחר מפעיל נדע יותר טוב. אם אכן זה יהיה הדגם שיופעל שם, אזי שלא יהיה מדובר ב-BRT אלא פשוט בקו של מפרקיות רק עם ארבע דלתות (לא שזה כל כך גרוע, אבל לא מה שהיה מתוכנן מלכתכילה בחיפה).
בתמונת תווית הייצור מופיע NG363אז זהו שלא
באגד הוא רשום כ- NG353F. יכול להיות שזו טעות, אבל גם יכול להיות שהשלדה הספציפית הזו באה עם 350 כ"ס. מבדיקה באתר היצרן - אופציה כזו אכן קיימת.
זו טעות. הדגם הוא NG363F וכך גם רשום בלוחית.אז זהו שלא
באגד הוא רשום כ- NG353F. יכול להיות שזו טעות, אבל גם יכול להיות שהשלדה הספציפית הזו באה עם 350 כ"ס. מבדיקה באתר היצרן - אופציה כזו אכן קיימת.
אכן טעות - 353 ולא 363זו טעות. הדגם הוא NG363F וכך גם רשום בלוחית.
להיפך כמובן.. 363 ולא 353זו טעות. הדגם הוא NG363F וכך גם רשום בלוחית.
דגםBRTיפהפה! + שאלות של בור
א. האם זהו הNGX? ב. האם דגם זה מוגדר בBRT? ג. אם התשובה לאחת מהשאלות הקודמות היא כן, האם לא היו אמורים להיות לו שני מפרקים? ד. האם יש סיכוי לראות את הדגם הזה בקרוב גם במרכז, או שנאלץ להמתין לBRT השרון? תודה מראש
דגםBRT
BRT זה לא רק סוג אוטבווס אלא קונספט שלם שבא לעשות בעצם "רכבת קלה" בלי מסילה, אבל עם השקעה גדולה בתוואי ייעודי, עלייה וירידה מהירה מכל הדלתות (קניית כרטיס מראש), העדפה ברמזורים וכו'. לBRT לא חייב להיות אוטובוס מיוחד ואפילו לא מפרקי, אבל זה כן אחד מהמרכיבים של המערכת, אחרי שהשקעת הרבה בתשתיות, אתה רוצה שיסע בהם נייד מיוחד, רב קיבולת (אבל יכול להיות חד מפרקי), עם יותר מקומות לעמידה בשביל שעת השיא, ועם עיצוב כמה שיותר חדשני. (לרוב מסתירים את הגלגלים לקבל מראיתצ עין של רכבת). יש דגמים שמיוצרים במיוחד לBRT ופשוט אי אפשר להשתמש במקומות אחרים, הרכב החדש של אגד הוא לא כזה, אבל הוא יכול להשתלב בהצלחה במערכת BRT כמו המטרונית. ואם אני לא טועה, בעקבות זה שאגד לא מתמודדת בסוף על המטרונית, אז הוא מיועד לירושלים, לקו הכחול. (BRT דרך חברון גולדה).
אני מקווה שתוקנו את דלתות פתיחה בצורה שקטהבקרוב בתחנה הקרובה לביתכם, מאן 4 דלתות אגד
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.