בצער רב וביגון קודר,

בצער רב וביגון קודר,

אנו מודיעים על פתירתו של פורום, זופאפנה, המנוח השאיר אחריו חבורת מפגרים העונים לשמות אם זי, וואחד, דניאל, מתלבט והספרנית, הנהלת פורומים ועוד. כל המוצא אנא להחזיר ליצור עימי קשר בנייד 5555-55555.
 

DannielR

New member
שומו שמיים

הדיסלקט קרא לנו מפגרים במצב כזה כל מה שנשאר לנו לעשות זה לקפוץ אל מותנו
 

DannielR

New member
עזוב לפי מיטב ידיעתי

ברגע שהוא יתישב על העץ העץ יעלם בתוכו. ןאז כל קק"ל ירדפו אחריו
 
הוא מת!

לא כדאי לכם להתקרב אליו, הריח של הפגר מסריח מוות... ואגב כנסו לצ'ט אם יש לכם כבשים.
 

DannielR

New member
נו ניתן לילד להתבטא

יש 3 אפשרויות : 1) הילד באמת לא ממש חכם ולכן יוצאות מפיו כל השטויות 2) הילד כותב יותר מהר ממה שהוא חושב ולכן יוצאות מפיו כל השטויות 3) הילד ישב על יותר מידי עצים, החור התרחב ובורח לו משם כל השכל ולכן יוצאות מפיו כל השטויות
 
את הניק הבא ניתן לפרש בשתי מובנים

ושתיהם קשורים לנושא: 1. שהחור בתחת שייך לוואחד. 2. וואחד הוא בעצם חור בתחת. 3. חתיכת חור בתחת, וואחד=חתיכת. במילים אחרות אין כל קשר לוואחד מהפורום. כה אמרו פרשנינו.
 
זה כמובן תלוי...

זה תלוי מאיזה צד אתה מסתכל על זה, אבל מצד שני לא ירדתי לסוף דעתך, כמו שאתה לא ירדת עדיין לפוני שלי היום, אבל לא נורא יש לך עוד שעתיים עד שאני סוגר את החווה שלי... רוץ אולי תספיק. דבר שני מבחינה רפואית לא ניתן להכניס בול עץ לתוך התחת ולא משנה כמה פעמים תגיד שכבר עשית את זה, עדיף תחסוך לעצמך ולך לשתות איזה זרע של פגר באבל-עזרירה.
 

DannielR

New member
לא, זה ידוע לי מהסיפורים שסיפרה לי

המשפחה שלך, באותו יום שעברת את הניתוח כי איזה גזע של שיח נעלם לך שם בפנים.
 

DannielR

New member
קצת הבנת הנקרא

אני לא צריכה להסביר לך. תקרא את ההודעה שלי ותנסה להבין לאט לאט מה זה שם בפנים ולאיזה חור מתכוון המשורר. ובכלל מה הקטע של הסוס? אמרתי שאני נגד קיום יחסי מין עם בעלי חיים
 
למעלה