ארבל מהכרמל
New member
בצער רב וביגון קודר....
באלו הדקות הגיעו תוצאות המעבדה אשר נעשו לצורך איבחון הגידול אשר הוסר מכלבי ``אמיגו`` אשר הינו לי כבן או אח במשך 12 השנים האחרונות (סיפרתי עליו בסיפורי `הכלבים בחיי`). התברר כי בכלב לוקה בסרטן מסוג `מלנומה` והינו ממאיר.שלבי המחלה לא ברורים בדיוק אך המחלה התפשטה כבר מעבר לבלוטות הלימפה וברגע שיגיע לבית החזה ,יהיה עלי לבצע לו המתת חסד בשל אי יכולתו לנשום. אינני צריך להמתין עד רגע ההמתה כדי להתחיל להיפרד ממנו,פיסית ונפשית ומהרגע הזה אעשה כל שביכולתי להנעים את זמנו ולפנקו. פרץ הדמעות עוד יגיע.....אני יודע,פשוט טרם עיכלתי מהות השמועה.... סליחה שאני מטריד אתכם עם השטויות שלי....
באלו הדקות הגיעו תוצאות המעבדה אשר נעשו לצורך איבחון הגידול אשר הוסר מכלבי ``אמיגו`` אשר הינו לי כבן או אח במשך 12 השנים האחרונות (סיפרתי עליו בסיפורי `הכלבים בחיי`). התברר כי בכלב לוקה בסרטן מסוג `מלנומה` והינו ממאיר.שלבי המחלה לא ברורים בדיוק אך המחלה התפשטה כבר מעבר לבלוטות הלימפה וברגע שיגיע לבית החזה ,יהיה עלי לבצע לו המתת חסד בשל אי יכולתו לנשום. אינני צריך להמתין עד רגע ההמתה כדי להתחיל להיפרד ממנו,פיסית ונפשית ומהרגע הזה אעשה כל שביכולתי להנעים את זמנו ולפנקו. פרץ הדמעות עוד יגיע.....אני יודע,פשוט טרם עיכלתי מהות השמועה.... סליחה שאני מטריד אתכם עם השטויות שלי....