בעקבות שינוי שם הפורום

untitled

New member
בעקבות שינוי שם הפורום

תהיתי, כמה הבדל יש בין רוק למטאל? לא מבחינת המוסיקה עצמה, אלא מבחינתכם משתתפי הפורום השומעים את המוסיקה אז... כמה מכם שומעים רק רוק? כמה שומעים רק מטאל? כמה שומעים את שניהם? ובכלליות מה אתם מעדיפים? אני אישית שומע רק רוק כמעט. אני לי יותר מידי בעיה עם מטאל, אני לא מתעב אותו, פשוט לא מתחבר לצליל, לעומת זאת אני דווקא מתחבר בניגוד לזה לג´אז ובלוז ורוק קלאסי ופרוגרסיב
 
../images/Emo54.gif

באמת, זה טימטום. "רוק ומטאל" "אלטרנטיבי ופאנק" WTF?! רוק יותר מתאים להיות עם אלטרנטיבי, ופאנק ומטאל אמורים להיות לבד- כל אחד לחוד. .Beyond Those Lifes -
 
שם ושיוך פורום זה לא נושא קריטי

ובקשר לשאלה, אני שומע יותר מטאל מרוק, אבל אני מניח שיש דברים שאני שומע גם פה וגם פה.
 

Sham 69

New member
שטויות.

יש להקות פאנק שהן אלטרנטיביות בזמן האחרון .. או בכלל ויש גם סגנונות פאנק שאפשר לשייך אותן ל"אלטרנטיבה" ככה שפאנק ואלטרנטיבי זה דיי מתאים ..
 

kirk hammet

New member
אני אדם פתוח

אז אני שומע כל דבר שנעים לאוזניי , וזה כולל הרבה הרבה דברים. בהחלט אדם פתוח , זה אני.
 

epitaph

New member
שינוי שם הפורום זה דבר כל כך לא עקרוני

זה ששם הפורום השתנה זה לא אומר שהתוכן שלו ישתנה (לפחות נראה לי). בקשר לשאלתך,אני שומע רוק וגם קצת מטאל (עם הזמן המינון גדל,פשוט בגלל שאני נחשף לעוד להקות)...ואין לי ממש העדפה.
 
דווקא טוב ששינו את שם הפורום..

עכשיו לא יוכלו להתלונן שמדברים כאן "רק על רוק" או "רק על מטאל".. למרות שעדיף היה בכלל לחבר את הפורום הזה עם הפורום השני.. פאנק ואלטרנטיבי קוראים לו? נגיד.. ולשאלה- אני גם רוק וגם מטאל.. אה, ואני לא שומעת דברים כמו אירוסמית´.. שזה- הארד רוק או איך שתקראו לזה.. ובעיקרון אני שומעת כל מה שנשמע לי יפה, אז אני יכולה גם לשמוע מוסקיה קלאסית..
 

untitled

New member
לא התכוונתי

לומר בזה שהתכנים ישתנו כי אני מאמין שהם לא אבל סתם תהיתי לסקור מה ציבור הפורום שומע באופן כללי יותר (בלי שום קשר לשינוי השם)
 

epitaph

New member
אז קצת בילבלת אותי...

כתבת בכותרת "בעקבות שינוי השם" אז חשבתי שלסקר יש קשר לשינוי השם...
 

Charlotte

New member
טוב.....

לי לא ממש הפריע השינוי הזה אם כי אני לא שומעת מטאל בכלל, אני מעדיפה דברים רגועים יותר...
 

ed547

New member
אם בשבילכם רוק זה כל דבר שהוא לא

מטאל אז אפשר להגיד שאני שומע יותר מטאל מרוק למרות שאני עדין שומע פרוג רוק, פסיכודלי ואחרים..
 
אני....

למרות שאני ידוע כשומע רוק בפורום שומע גם המון מטאל כמו מטאליקה ספלטורה פנטרה ביוהזארד ומשוגה ועוד ויש לי דיסקים של כולם אני שומע גם הרבה רוק כמו נירוונה פרל גאם סאונד גארדן דרים טיאטר היהודים גאנז ועוד אז לדעתי יש מעט מאוד שמתמסרים רק לרוק או למטאל וזה טיפשי לעשות כן כי יש דברים מעולים בשניהם
 

silentmoon

New member
ל-a duck

נחמד לראות אותך גם פה...חוץ מהצאט של תפוז.. שני SWORD OF DEITY
 
גם אני תהיתי...

...כמה הבדל יש בין רוק למטאל? ואני כן מתכוון מבחינת המוזיקה. אז ככה, מטאל נמצא תחת ההגדרה רוק. נקודה. אני לא מבין מה החילוק הזה שלכם בין "רוק" ומטאל", כאילו שאלו שני דברית שונים לגמרי במהות. אז"ש (אז זהו שלא), המרחק בין "רוק" ל"מטאל" קטן כמו המרחק בין תל אביב לרמת גן. מספיק להתייחס לשני הסגנונות הללו כאילו הם רחוקים אחד מהשני כמרחק בין מוזיקה קלאסית והיפ הופ. מטאל זה סוג של רוק כמו שטראנס זה סוג של מוזיקה אלקטרונית, ולהגיד שאתה שומע מטאל אבל לא שומע רוק זה כמו לומר שאתה שומע בטהובן אבל לא שומע מוזיקה קלאסית, שאתה גר בגבעתיים אבל לא גר במדינת ישראל. בקיצור, המטאל שוכן תחת מטריית הרוק הגדולה יחד עם הגראנג´, פרוגרסיב רוק ופאנק ואחרים. זהו!
 

progger

New member
אתה צודק לגמרי

כל כך מעצבן אותי שיש פה אנשים שאומרים: "אני שומע מטאל, אבל שונא רוק". מטאל הוא תת-ז´אנר של רוק. וכמוהו, גם למטאל יש תתי-ז´אנרים משלו. איך היה נשמע המשפט הבא לדעתכם: "אני שומע בלאק מטאל, אבל שונא מטאל" ?? דבילי לגמרי, נכון? משום מה אנשים (ואני לא אומר שזה כולם פה, אבל יש לא מאט כאלה) חושבים שבלאק מטאל הוא סוג של מטאל (אולי בגלל השם), אבל מטאל הוא לא סוג של רוק, אלא "משהו אחר לגמרי". אבל כמו שרבים אמרו לפני, שהמטאל הוא כל כך הרבה סגנונות שונים מאוד, כך גם הרוק, ומטאל הוא פשוט אחד מהם, ולכן מי ששומע טראש מטאל שומע גם מטאל, ולכן שומע גם רוק, ושומע מוזיקה מודרנית (שהרוק הוא תת ז´אנר שלה, אבל לא ניכנס לזה). תחשבו איך נשמע לכם המשפט הבא: "אני שומע רוק, אבל שונא מוזיקה" ... :)
 

a_duck

New member
רואים שלא שמעת מטאל...

רק בן אדם חירש ובן אדם שלא שמע מטאל יכול להגיד שזה קרו לרוק כמו פאנק...יש להקות שעושות פאנק-רוק ופאנק אלטרנטיבי והמוזיקה עצמה מאוד מזכירה רוק אבל המסרים די שונים...זאת מוזיקה קלה כזאת...אבל מטאל ממש לא מזכיר רוק...אני לא מבין איך אתה יכול בכלל להגיד שלהקת מטאל כמו DYING FETUS מזכירה לך את פינק פלויד או משהו כזה...אולי להקות האבי מטאל מזכירות קצת להקות רוק...אבל יש הרבה יותר סוגי מטאל שלא מתקרבים לרוק...בריטני יותר מתקרבת לזה ממה שמטאל מתקרב...ואני אוהב דברים כבדים בגלל זה אני אוהב מטאל ולא אוהב רוק...ופאנק אני שומע כי יש בזה משהו שונה שאני די אוהב...למרות שזה לא ממש הסגנון שלי...
 

ed547

New member
אז זהו שהבעיה פה היא..

שאתה חושב שרוק זה הכל חוץ ממטאל ועם דברים כאלה אפשר להתווכח ולהתווכח אבל אף אחד לא ישנה את הדעה שלו אז באמת חבל לנסות. אני שומע המון מטאל ואני עדין חושב שמטאל זה תת זאנר מפותח מאוד של הרוק ואתה חושב שכל מה שהוא שקט יותר ובלי האגרסיביות(אני מדבר בכללי פה) והמחוספסות של המטאל הוא לא רוק ובקיצור כל מה שאינו מטאל.
 
למעלה