בעקבות השיעמום

בעקבות השיעמום

שפקד אותי אתמול באחת בלילה התחלתי לחזור אחורה בעמודים בפורום.. ומצאתי שכשהייתי בחו"ל עשיתם שרשור הקדשות שירים! ויא! נועה הקדישה לי שיר
אני בעד לעשות שוב שרשור כזה...מישהו מתנגד?... עוד דבר, ספיר רק עכשיו ראיתי שלא ידעתם את התאריך לידה שלי
20.10 ואני בשוק אחרי שטחנתי אותו פה כל כך הרבה פעמים (עוד חודשיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) אבל עיקר ההודעה היא הקדשות שירים לא של עברי לידר רוצים?
 
למעלה