../images/Emo6.gif רעיון מעולה!
אובי וואן: אתה מוכרח להיעזר בשיעורי הבית, כן לוק! פדמה: תסלחי לי המורה, אבל זה לא מוסרי. אני לא מסכימה עם שיטות הלימוד שלך. מה פתאום לחנך ילדים שכל אנשי החול הם רעים?! זה גזענות לשמה! למה הדור הבא שלנו יגדל?!... לוק: למה רק אני נשאר בריתוק?! החברים שלי הלכו ממזמן כבר...