בעקבות המצעד בתל אביב...

orald

New member
אני קרועה בנושא.

מצד אחד אני גם לא אוהבת בכלל את כל ה"קרקס", וללא קשר לנטיות מינית ומגדריות, כמו שאני חושבת שהקרנבל בריו הוא מטופש למדי, ולמיטב ידיעתי הוא "כללי", אז כמובן שהסטרייטיות חוגגת שם.
במצעד בחיפה שנה שעברה היה יותר כיף לי מהבחינה שהוא היה הרבה יותר פוליטי והפגנתי(למרות שהשנה ברור שהיה כיף יותר בכללי כי צעדתי לראשונה עם זוגתי וחבר שלנו), ואני מתחברת לזה יותר עקב היותי חננה חסרת שמחה וזעופת פנים.


מצד שני אני חושבת שכן מותר ורצוי לנו להרים מצעד כזה ולדחוף את השונות, על כל גווניה, בפניהם של אותם הרעים מבין הסטרייטים, כמו שלהם אין בעיה להתמזמז בכל רחוב בכל שעה(ובכל המדיה), להחזיק ידיים(פאקינג להחזיק ידיים, אתם קולטים?! את זה אני צריכה לחשב היכן מותר לי והיכן אסור!) ולהשוויץ לכל העולם שהם בזוגיות עם בחיר/ת ליבם מהמין הנגדי, והם רק מקבלים על כך עידוד מהסביבה.

אני רוצה להחזיק את היד של זוגתי בכל מקום אליו אנחנו הולכות בלי לחשוש מערס כזה או דוס אחר, או מהרוב הדומם, החילוני, המתורבת יחסית, שרק יפנה אלינו מבט עויין ואולי יסנן איזו קללה.
אישית אני נשמרת בזה כמעט תמיד רק למענה, כי היא מובכת וחוששת מהתנקלויות(די בצדק). אני חסרת "טקט" כשזה נוגע למה אני יכולה ולא יכולה לעשות רק כדי לרצות פרימיטיבים.
כשמעצבנים אותי מספיק אין לי גם בעיה לצעוק להם שימצצו לי, בקול הכי גברי שאני יכולה לעשות, כפי שגילה מוכר הומופוב שתקף ידיד אוחצ'ה שלנו בשוק הכרמל בת"א יום לפני המצעד(הייתי לבושה בשמלה קיצית חמודה באותה עת
).
 

Apikachu L

New member


אני חשבתי על זה אתמול, ועלתה לי תהיה:
דווקא בגלל שבציבור ההטרוסקסואלי (גם הדתי במידה מסויימת) ביטוי פשוט של מיניות כללית הוא הרבה יותר מותר ופתוח, מאשר בקהילה הגאה - שכמו שאורלד ציינה, שהציבור בה לא יכולות אפילו לנהוג כזוג ברחוב.
באיזה מקום יתכן ויש דווקא במקום הזה "ביטוי יתר" של המיניות - כי זה המקום בו מותר, מותר פתאום ללכת יד ביד. מותר לומר - כן, זו זוגתי, מותר ללכת שלובות זרוע ברחוב - ובכלל מפגינים בעד כל זה, זה גורם להתפרצות גדולה יותר החוצה. אני מניחה שלא יצא לך, ברק, להיות במצעד גאווה, אבל במקום כזה יש פתאום תחושת שחרור והקלה אדירה, שגורמת לצדדים היותר אקסצנטרים באישיות לצאת החוצה.
טוב, לפחות אצלי...
 

orald

New member
נניח שהצטלמנו...

אני, זוגתי והאקס שלה מתנשקים בחוף הים, זה מספיק פרובוקטיבי וביסקסואלי?
 

Apikachu L

New member
מה עם להשוויץ בתמונות?

רגע, התנשקתם שלושתכם בבת אחת?
אז... מה עושים עם האף בנשיקה כזו?
 

orald

New member
...

הוא נישק אותה בעורף ואני, אה...ליקקתי לה את הלחי.

זה הכל היה בצחוק, כמובן.
 

Apikachu L

New member


אני מקווה שלא הבכתי אותך עם השאלות. את תמיד יכולה לא לענות.
אבל זה נשמע ממש שווה.


מזכיר לי שלפני כמה שבועות אני הכנסתי (כולל אותי) 4 אנשים למיטה שלי וכולנו התכרבלנו. אני חושבת שאם היינו נותנים לזה עוד כמה שעות היינו או נרדמים או מתחילים להתמזמז. סוג של התחלנו... בקטע של חיבוקים.
המצחיק הוא שאני הייתי הבי היחידה. השאר היו סטרייטים. טוב, כולם יודעים שאין כזה דבר סטרייטים...
 

SoundManBR

New member
יופי תשוויצו


ורק אני גר באיזור דתי דוסי שכל הבנות חייבות ללבוש חצאית שק ומי שלא אז היא זונה אז אין יותר מדי אפשרות.
אני אפילו עוד לא שכבתי עם גבר פעם אחת מעצבנים!!
 

Apikachu L

New member
לא לכולנו היו התנסויות עם כל המגדרים.

אתה באמת כועס או סתם צוחק?
 

SoundManBR

New member
חצי חצי

כיף כשלוקחים אותי ברצינות

זה היה בצחוק לא דחוף לי כלכך....
 

Apikachu L

New member
LOL!

סליחה, לא הבנתי אותך נכון. קשה, קשה שאין נימה והבעות פנים באינטרנט.
 

orald

New member
ההתנסות הראשונה שלי עם אישה...

מעבר למזמוז קצר חודשיים לפני כן, הייתה בגיל 27, לפני מספר חודשים, ואני בכלל נמשכת בעיקר(כמעט אך ורק) לנשים, אז למי יותר באסה?
 
אני חושב שהכל כסף, אין שום מטרה מאחורי זה

זה או כסף (תיירות בין השאר) או כסף ופוליטיקה.

לבוא ולהגיד "אני הומו, תתמודדו" כל אחד יכול גם לי צעדה (גם לא מבין בשביל מה, הרי בן אדם הומופוב, אי אפשר בדרך הזו לשכנע אותו לחשוב משהו אחר, כנ"ל יש הומואים ולסביות שנגעלים מסטרייטים, צורם להם).

ןגם היוזמה לעשות מצעד בירושלים הוא פרובוקטיבי\פוליטי נטו
 

Apikachu L

New member
מה לא פוליטי בימנו?

לא מוכרים לי אנשים שנגעלים מסטרייטים, אבל כן מקהילת הלהטבא"ק. וזו לא צעדה, זו הפגנה. מצעדי הגאווה הם שילוב בין חגיגה לבין הפגנה, והיחס בניהם תלוי במקום.

תספר לי איך תרגיש כאשר לא תוכל ללכת יד ביד עם אדם שמוצא חן בעיניך ברחוב בלי הסיכון שירביצו לך בגלל זה, ואומרים לך שזה שאתה מפגין זה פרובוקציה.
 
למעלה