בעקבות הזמן האבוד

LadyG

New member
בעקבות הזמן האבוד

פינה שבועית היא פינה שבועית וזה מה שהעלתי בחכתי השבוע. תקראו עד הסוף, יש בפנים שתי חידות: 25.5.1965 הסטונס משחררים את הסינגל עם הלהיט Jupmin Jack Flash . להיט ענק זה יופיע בהרבה מאוד מאוספי הסטונס אך אף פעם לא הופיע באלבום רשמי. 26.5.1948 יום הולדת שמח לסטיבי ניקס מפליטווד מק. 26.5.1966 בוב דילן מופיע ברויאל אלברט הול בלונדון. באולם נוכחים אושיות מעולם הרוק הבריטי ובינהם הביטלס והסטונס. הקונצרט הוקלט והופץ אח"כ בבוטלגים שונים. 26.5.1973 להיט ענק משוחרר לאויר Smoke on the water ע"י הסגולים כמובן. 26.5.1976 ג'ימי פייג' ורוברט פלאנט שתויים לחלוטין, עולבים בנוסעים בטיסה טרנסאטלנטית במחלקה הראשונה. בנוסף אליהם ישבו במחלקה הראשונה באותה טיסה השחקנים טאלי סבאלאס ודדלי מור. 26.5.1962 בוב דילן משחרר לאויר את Freewheelin המופתי שלו. האלבום מכיל שירים כגון: Blowin in the wind ו- A Hard rains goona fall. 28.5.1945 יום הולדת שמח לג'ון פוגרטי סולן וגיטריסט ל- CCR . 28.5.1966 אייק וטינה טרנר משחררים לאויר את להיטם הענק River Deep Mountain High ולמה זה נוגע לנו בעצם? אז ככה, משתי סיבות והראשונה היא שעל הפקת השיר חתום מפיק העל פיל ספקטור, והפקת השיר הזה היא אחד מה- High Lights בקריירה שלו והסיבה השנייה היא גרסת הקאבר המעולה של הסגולים, שלטעמי לפחות עולה על המקור. 28.5.1969 מיק ג'אגר ומריאן פיתפול נעצרים בביתם בלונדון באשמת אחזקת מריחואנה ומועברים למעצר. 29.5.1964 וזה מה שהיה כתוב היום לפני 39 שנים בדיילי מירור הבריטי: Everthing seems to be against them on the surface. They are called the ugliest group in Britain. They are not looked on very kindly by most parents or adults in general. They are even used to the type of article that asks big brother if he would let his sister go out with one of them. ומי הלהקה? 29.5.1972 פול מקרטני משחרר את גרסתו לשיר הילדים הידוע: Mary had a little lamb. 29.5.1973 מייק אולדפילד משחרר את אלבומו Tubular Bells . ואם אנחנו כבר בענייני אלבום זה, מי זוכר איזה סרט ידוע השתמש בקטע המרכזי מהאלבום הזה לפס הקול שלו? 30.5.1968 המופלאים מתחילים בהקלטת "האלבום הלבן". 30.5.1977 שלשה תריסרים של מעריצי הגיטפול דד מופנים לטיפול, לאחר ששתו במהלך קונצרט של הדד בסן פרנסיסקו, משקה תפוחים שלתוכו הוכנס LSD. 30.5.1978 הלייבל Swan Songs מודיע על כניסת חברי לד זפלין לאולפן ההקלטות לשם הקלטת In Through the Out Door . הלהקה לא נכנסה לאולפן מאז מות בנו של פלאנט ב- 1977. 30.5.1979 קרל ריידל נגן הבאס של דרק והדומינוס נפטר לאחר מחלקת כליות קשה. בן 37 היה במותו. 31.5.1948 יום הולדתו של ג'ון בונהאם. לטעמי לפחות, אחד מגדולי מתופפי הרוק בכל הזמנים. 31.5.1969 ולמעריצי פראנק זאפה: המגזין רולינג סטון מדווה שזאפה החל להרצות באוניברסיטאות שונות בארה"ב תמורת 1500 $ להרצאה במגוון נושאים כמו (אני מצטטת): "Pigs, Ponies and Rock & Roll.". השלמת הכנסה? זהו להפעם.
 

meandmeandme

New member
ליידי ג'י היקירה

כל הכבוד על המדור היפה הזה. אפשר לשאול מאיפה את שועבת את כל המידה הזה?
 

meandmeandme

New member
סבבה...

חיפשתי לא מזמן כל מני אתרים כאלה וכל מה שמצאתי זה בpinkfloyd-co.com מין מידעון כזה למטה שמתחלף כל יום שמספר על כל הדברים שקראו ללהקה באותו תאריך. אבל לא מצאתי כזה באף אתר אחר.
 
יש כמה כאלה בכמה אתרים

הליידי, שלא לחינם מכונה מלכת הפורום, פשוט אוספת את כולם ומביא עד הלום, מאחר ואני מעלה את כל הפינות הללו למדור מיוחד, בעוד שנה, פחות או יותר, יהיה לנו המאגר הכי מעניין של השבוע לפני...
 

dylan

New member
אממממ..

the freewheelin' bob dylan יצא ב27/5/63 ע"פ האתר הרשמי.. להופעה המצויינת והטעונה ברויאל אלברט הול יצא בוטלג רשמי ומושקע ב98 (הרביעי בסדרת הבוטלגים הרשמיים.. מתוך חמישה בינתיים שהשלושה הראשונים הם בעצם אלבום משולש..
). זהו
 

LadyG

New member
לא נריב על יום אחד, נכון ../images/Emo13.gif ?

וידעתי שאפשר לסמוך עליך בענייני דילן ותוכל להשלים את החסר.
 

dylan

New member
שנה + יום אחד ת'אמת..../images/Emo3.gif

אבל לא נריב בכל מקרה..
 

Chocoholic

New member
Would You Let Your Daughter

Go out with a rolling stone? הייתי בטוח ש Jumpin Jack Flash זה מ 69. זה גם לא ממש מתאים מבחינה מוסיקלית למה שהם עשו ב 65.
 

קרימזון

New member
מגרש השדים איט איז

אבל יש לו תקליטים הרבה יותר טובים, כמו אמארוק או אומאדון.
 

ThePiper

New member
איזה סרט פיכסי!

מזל טוב לכל מי שיש לו יומולדת (חבל שחלקם מתים) מממ לבונהאם יש יומולדת יום אחרי חברה שלי (פרט שולי ביותר)
 

yon2k

New member
לגביי זאפה

מסתובב לי איפשהוא בבית דיסק עם אחת ההרצאות שלו. אני אנסה למצוא ולחזור אליכם בקשר לתוכן של ההרצאה.
 
למעלה