בעקבות דיון עם אחי, על נושא הריון

אורקוש

New member
בעקבות דיון עם אחי, על נושא הריון

עד כמה תספרו לאנשים סביבכם שאתם מנסים להכנס להריון. מכיוון שמאז שהתחתנו כולם רק שואלים מתי ילדים וענינו לא עכשיו. אבל לאחרונה נוצר אצלי הרצון והחלטנו באיזי לנסות בעבודה הנושא עלה די בצחוק ליד הבוס שדיברתי עם חברה. אחי אומר שלא לדבר בעבודה כי עלולים לחשוב על כך יותר מידי לעומת זאת, (ומן הסתם אני לא רצה ומספרת) אבל יש דברים שעולים בשיחה בעיקר שיושבים כמה בנות ביחד בארוחת צהריים וכו' (ואנחנו כן חברות) מה איתכן ? הייתם מספרות שאתם מתכננים ילד או שומרות לעצמכן ?
 

גליארד

New member
לא מספרת ולא משתפת. אבל אם מישהו

שואל במפורש- לא מכחישה (אך לא נכנסת לפרטים)
 

yaeli123

New member
הייתי מספרת, אבל רק לאנשים החשובים

לאמא שלי (ושלו), ולשתי חברות טובות. מעבר לזה אין עוד אנשים שמספיק קרובים לי כדי שאני אכניס אום לחדר המיטות שלי...
 

pumikili

New member
רק לאנשים הבאמת קרובים

כמו ההרים שלי ושלו, אחים שלי ושלו.... כל עוד אני לא בהריון, לדעתי אנשים לא צרכים לדעת על התהליכים
 

yoyo10

New member
זה ממש לא עיניו של אף אחד

רק בשבוע 12 סיפרתי להורים שלי
 

I D I N

New member
בשבוע ה12??????????

בשבוע ה12??????????????????????? בשבוע ה12???????????????????????????????????? בשבוע ה12????????????????????????????????????????????????? בשבוע ה12???????????????????????????????????? בשבוע ה12???????????????????????? בשבוע ה12???????????????????????????????????????????????????? אה סבבה
 

juicy fruit 28

New member
לקומץ חברות טובות

ולא להורים- כי אמא שלי תעצבן אותי כל פעם שהיא תשאל אותי מה שלומי
 

סילי מי

New member
בהחלט שומרת לעצמי. אבל זאת לא חוכמה

אצלי... בעלי קורא לי "הבונקר" וברצינות- בשיחות בזמן ארוחת צהריים אפשר לדבר על ילדים, לחוות דעות וכו' (ברמת- אני אוהבת את השם עידו...), אבל אני בשום אופן לא הייתי משתפת בכך שאני מנסה להיכנס להריון, זה נראה לי עניין מאד מאד אישי, ולא הייתי רוצה להיות תחת עיניהם הנוקבות של הקולגות, כם אם זה לא נעשה מכוונה רעה, זה הרי ככה.
 
בטח שלא לספר בעבודה

זה עלול לגרור פיטורים או שינוי תפקיד... למיטב ידיעתי, רק אם את בהריון או בטיפולי פוריות את מוגנת
 

shelycat

New member
לאף אחד

איזה סיבה יכולה להיות כדי שאינ אכריז התחלנו במירוץ? אני צריכה שיחזיקו לנו את הנר?
 

פ א צ ה

New member
נמצאת באותו מצב

סיפרתי לאמא (או יותר נכון היא גילתה לבד) ולשתי חברות טובות. בעבודה אף אחד לא יודע. שיהיה לנו בהצלחה...
 
גילתה לבד???../images/Emo2.gif

עושה לי אסוציאציה לסיפור של ידיד שאבא שלו נכנס לחדר שלו בדיוק כשהוא היה באמצע ענינים עם החברה שלו... תות
 

kivsa1

New member
אני הייתי נזהרת לדבר ביחוד במקום

עבודה, גם עם אנשים שנחשבים שם לחברים-כי לפעמים יש פליטות פה וזה יכול להגיע לאזניים הלא נכונות ולהזיק שם לטווח הארוך-ואז את אפילו לא יכולה לאתר את מקור ה"שמועה"... לגבי אנשים מחוץ לעבודה-תלוי במידת הקירבה. דוקא לבני המשפחה הייתי מספרת בסוף או בכלל לא (עד שיהיו תוצאות...) כדי שלא ייכנסו לורידים-אבל זה רק בגלל איך שבנוייה המשפחה שלנו...
 

Darth Foofoo

New member
לא הייתי מספרת

בעיקר בגלל הלחץ שיופעל , נו? יש כבר משהו? איך מתקדם ? לוקחת באיזי , ורק אם יצטרכו עזרה אז כן משתפת רק את הקרובים ביותר .
 

dana2909

New member
אם וכאשר נתחיל לעבוד על זה

אין סיכוי שאני מספרת לחברות שלי, כי מנסיון עבר, כשהאחרונה ניסתה , כל שיחה של מישהי מאיתנו עם מישהי מאיתנו הן בדקו אם חיובי אצלה כבר. זה היה מלחיץ , מעיק וממש מיותר - גם אם הכוונות היו טובות . אני גם לא יודעת אם אספר למשפחה, תלוי כמה זמן זה יקח..
 

diklar22

New member
אנחנו מאוד מנסים לא לדבר על זה...

כי זה גורר חטטנות.. אבל תשמעו קטע. שבזמנו קרע אותי מצחוק והראה שכמה שאני אנסה להיות חשאית זה לא יעזור.. נסענו ליעוץ גנטי בנהריה והסיכוי שנכיר במרפאה מישהו היה ממש קלוש.. יצאנו מהמעלית בקומה הלא נכונה ומי בא מולנו? רופא המשפחה של בעלי..כולו מבסוט להכיר אותי הוא אומר איזה קטע בדיוק אמא שלך הייתה פה ..וכמובן חצי שנה אחר כך חמותי פגשה אותנו.. האושר בעיניים שלה כשהיא חשבה שאנחנו בהריון...לבעלי לקח איזה חצי שעה להרגיע אותה ולהסביר לה למה זה לא מה שהיא חושבת ושיקח עוד זמן עד הריון.
 
תלוי למי

חברות טובות שלי ידעו מההתחלה. כשהתחילו הטיפולים סיפרתי לכמה בנות מהעבודה ולבוס שלי - כי הייתי צריכה להסביר למה אני מרחפת לפעמים ולמה אני צריכה להגיע לפעמים באיחור קל לעבודה. אח"כ כבר כל מי ששאל קיבל תשובה גלויה (וזה מנע מבחינתי שאלות מיותרות וריכולים מיותרים מאחורי הגב שלי). ברגע שראינו דופק סיפרתי לבוס שלי. ואפרופו לספר לבוס - כשסיפרתי לבוס הקדמתי ואמרתי שאולי זה לא מקדם את האינטרסים שלי לספר לו דבר כזה, והתגובה שלו הייתה שקודם כל הם לקחו את זה בחשבון ושנית שהגיע הזמן שאני אנצל את הקרדיט על העבודה שאני משקיעה במשרד. עשה לי טוב
 
אחלה בוס יש לך סנאית ../images/Emo45.gif

ולנושא שלנו אין מצב לא היינו מספרים לאף אחד עד שעושים את כל הבדיקות בחודש 3
 
למעלה