ברכישת מנוי לבלוקבאסטר ניתן לקבל אחד מ 5 סרטים שיוצאים חודש הבא לDVD אחד מהם הוא EP 3 התלבטות קשה האם לקנות אותו או לחכות למארז שבוודאי יצא עם כל ה 3 ביחד...
בכל מקרה איך שאני רואה את זה המארז יצא זמן מה לאחר שהDVD יצא. למה לא למכור עוד כמה עותקים של ה DVD היחיד ואז להוציא מארז לאחר שלפחות חלק מהאנשים שקנו את ה DVD של EP3 יקנו......