בעעעעעע אנשיםםםםםםם
ממצב לכולם?!?!?! טוף תקשיבו! אתמול חזרתי לאילת, ורציתי להגיד לכם שהיה מזה כיף במפגש. ואם לומר ת´אמת, אני די מופתעת שאפ´חד לא כתב פירוט על מה שהיה... אה כן! אור ועמי... למה לא באתם?!!? סבטה, מזל טוף על מינוייך החדש!
ו... תהנו אנשים! נטלי נ"ב - תודה לניר, מיכה ומיכאל שסחבו לי ת´תיק במשך כל היום המתיש הזה 
ממצב לכולם?!?!?! טוף תקשיבו! אתמול חזרתי לאילת, ורציתי להגיד לכם שהיה מזה כיף במפגש. ואם לומר ת´אמת, אני די מופתעת שאפ´חד לא כתב פירוט על מה שהיה... אה כן! אור ועמי... למה לא באתם?!!? סבטה, מזל טוף על מינוייך החדש!