בענין אחר ומביך-
אני ממש נבוכה ומתביישת להתפשט ולהיבדק. סתם כך וק"ו כשזה במקומות חסויים. אפילו שעברתי כבר 2 לידות (הקטנה כבר בת 3)
כל ההתעסקות במקומות האישיים האלה. מביכים אותי. אני נלחצת, דוחה תורים. מסמיקה בטירוף.
גוררת את בעלי איתי לכל ביקור רופא רגיל.
הייתי שמחה לדעת מה כוללת בדיקה ראשונית לגילוי האנדרומ'. מה זה ידרוש ממני. אני חייבת להיות מוכנה נפשית כדי לשתף פעולה.
איך זה מתבצע? כמה זמן?מה יעשו לי? מה בשלב הראשון? אני יכולה להיות לחוצה מעכשיו עד שהתור יגיע יותר ממה שתהיה התוצאה.
יש עוד מישהי שחשה כך??????
תודה
אני ממש נבוכה ומתביישת להתפשט ולהיבדק. סתם כך וק"ו כשזה במקומות חסויים. אפילו שעברתי כבר 2 לידות (הקטנה כבר בת 3)
כל ההתעסקות במקומות האישיים האלה. מביכים אותי. אני נלחצת, דוחה תורים. מסמיקה בטירוף.
הייתי שמחה לדעת מה כוללת בדיקה ראשונית לגילוי האנדרומ'. מה זה ידרוש ממני. אני חייבת להיות מוכנה נפשית כדי לשתף פעולה.
איך זה מתבצע? כמה זמן?מה יעשו לי? מה בשלב הראשון? אני יכולה להיות לחוצה מעכשיו עד שהתור יגיע יותר ממה שתהיה התוצאה.
יש עוד מישהי שחשה כך??????
תודה