בעניין ה- Tempo Track?

לולי777

New member
בעניין ה- Tempo Track?

כאשר אני משנה את הטמפו בתיבת מידי אחת מתוך הרצף הוא אינו משנה לי בפועל את הטמפו אלא רק מאריך ו/או מקצר לי את התיבה הספציפית. ואני על tempo track. לאומת זאת אם אני מלכתחילה יוצר תיבה חדשה על טמפו שונה זה עובד יופי. למה? ואיך אפשר לעשות שזה לא יהיה ככה? הרי זה בעייתי, כיוון שאני רוצה לשנות את הטמפו בתיבה מסויימת אחרי שכבר הכנסתי Notes.
 

נוכח

New member
למה?

אולי יש פתרון אחר. למה אתה רוצה לשנות טמפו בתיבה אחת???
 

לולי777

New member
המון סיבות...

תיבה אחת, היינו אך מספר תיבות. למשל אם בא לי לעשות קטע מהיר בשילוב עם איטי ולא לעבוד ידנית עם notes. ועוד סיבות רבות. הקטע הוא שבוודאי זה אפשרי רק שאני לא עושה משהו נכון
 
למעלה