בעירי (מאת אייל גולן)

  • פותח הנושא sh53
  • פורסם בתאריך

sh53

New member
בעירי (מאת אייל גולן)

בעירי הרחובות שטופים באהבה ... בעירי אין עננים ואין שום מריבה מילים: זאב נחמה לחן: זאב נחמה ותמיר קליסקי המקומות המומלצים והחמים ביותר בעיר שתמיד עושים לכם את זה
1. המקום השקט והרומנטי שלכם שתמיד תרצו לקחת את בן/בת הזוג שלכם לשם תמיד 2. המקום שבו הכי כיף לכם לעשות קניות, הזמן עובר ועד שאתם לא מתחילים לגהץ את כרטיס האשראי לא שמתם לב שבעצם אתם כבר שם שעתיים שלוש טובות 3. המקום בו אתם נמצאים כשבא לכם להתפרק ולהשתולל מסוף שבוע עייף ומטורף 4. המקום למתבודדים שבינינו, המקום אליו הולכים ביום רע או ביום בו רוצים להיות לבד ורחוקים מכל העולם 5. המקום הרועש של העיר - זה טוב או אולי דווקא רע מבחינתכם? 6. זהירות נא לא להתקרב - לאן לא הייתם שולחים אותנו, אלא אם כן אתם שונאים אותנו
7. המקום הכי IN בעיר והייתם נותנים לו
על כך, וכמובן לפרט למה. 8. מקום/סוג התרבות האהובים עליכם ביותר? 9. משהו שעשה לכם כיף להסתכל עליו השבוע בעיר, נתקלתם בזה במקרה או שלא במקרה (יכול להיות פרסומת, פרח, אנשים וכו').
 
לא מכירה תשיר..

אני שומעת גם ישראלי אבל לא מכירה..את זה.. אז ככה 1. בעיר הזאת אין שום מקום כזה ואין לי בן זוג ... 2. אני אוהבת לנסוע לכמעט חינם לפעמים לעזור להורים שלי D= (מה שקצת מבאס זה לראות תביצפר מרחוק) 3. אני אוהבת ללכת להתבודד בחדר שלי אם בא לי לצאת אז סרט..אבל אצלי העדיפות היא תמיד על לצאת 4. אמרתי כבר....החדר שלי.. גם במצבים רעים אני מסתגרת בו כל היום 5. המקום הכי רועש זה מרכז העיר או כמו שקוראים לזה בשיר אחד toxicity 6. אני לא ממש שונאת אנשים....קשה לי לענות על זה 7. הקניון הגדול |כוכב| כי אני אוהבת להסתובב בו הרבה וללכת לשם לראות סרטים ולקנות בגדים 8. אמממ אני אוהבת מאוד לראות סרטים.....ואת כל סוגי הסרטים (חוץ מכאלה שמשעממים) 9. אוקיי....אני נהנית כל לשחק עם המתוקה בתמונה
והיא נמצאת בחצר של הבית שלי..קראתי לה מיטל
 

nany12

New member
סחטיין על המקוריות בשאלון

1) רומנטי...אני לא חושב שיש פה משהו כזה האמת...שקט יש את השטח הענק הזה ליד "אימפריה" וסנסור וכל הסופרמרקטים שמה ליד כפר אברהם...הכי שקט בעולם. 2) ממממ הקניון אני חושב... 3) יש הרבה מקומות אבל לדעתי הכי כיף בפארק ליד הקניון 4) לאותו מקום שקט במספר 1 5) השוק. למחוק אותו מהעיר ומהר. 6) למזרקה בחיים עוזר-שטמפפר בלילה 7) הפארק ליד הקניון
כי כולם תמיד שמה 8) תרבות עמישב. חחח סתם לא יודע... 9) תמיד כיף להסתכל על הארונות חשמל שציירו עליהם זה אחלה רעיון.
 
למעלה