בעיקר לחן

מצב
הנושא נעול.

Talash

New member
בעיקר לחן

בעיקר לחן
כמו שידוע (או אולי לא כל כך ידוע לאנשים כאן) אני די פעיל ב"אחווה"-- ארגון שמארגן משחקי תפקידים חיים. עלה בי הרעיון לעשות משחק חי שמתרחש (או קטעים ממנו מתרחשים) ברכבת. כתבתי על כך הודעה בפורום משחקי תפקידים חיים "war4ring" השכן. רציתי לדעת עד כמה הדבר אפשרי מבחינת ביצוע. אם ההודעה ב"war4ring" לא מספיק קוהרנטית אני יכול לתת הסבר נוסף. Talash
 
משחקי תפקידים בתחום הרכבת

בעיקר לחן
כמו שידוע (או אולי לא כל כך ידוע לאנשים כאן) אני די פעיל ב"אחווה"-- ארגון שמארגן משחקי תפקידים חיים. עלה בי הרעיון לעשות משחק חי שמתרחש (או קטעים ממנו מתרחשים) ברכבת. כתבתי על כך הודעה בפורום משחקי תפקידים חיים "war4ring" השכן. רציתי לדעת עד כמה הדבר אפשרי מבחינת ביצוע. אם ההודעה ב"war4ring" לא מספיק קוהרנטית אני יכול לתת הסבר נוסף. Talash
משחקי תפקידים בתחום הרכבת
בהודעה שלך לא היה ברור אם אתה צריך רכבת אמיתית לצורך המשחק או לא. אם אתם מסתפקים בשטח של תחנה ישנה עם מסילה נטושה ליד, הרי לא חסרות כאלו נטושות/שקטות, כמו בית שאן, כפר יהושע (שנמצאת בשיפוץ מקיף כעת ע"י המועצה לשימור אתרים), ואפילו חדרה מזרח (שלמעשה עדיין משתמשים בה, אבל רוב הזמן היא נטושה לחלוטין, ואל תגידו שאמרתי לכם). יכול להיות שבתיאום עם הרכבת (דובר הרכבת יהיה המקום להתחיל את התיאום) ניתן יהיה לארגן אף בשבת כזה אירוע בתחנה יותר חיה, אבל עלות האבטחה תהיה עליכם (האבטחה לא בשביל לשמור עליכם, אלא בשביל לשמור על התחנה). אם אתם צריכים גם רכבת נוסעים, אזי יש שתי אפשרויות - רכבת חיה ונוסעת תעלה לכם הון תועפות להשכרה, אבל זו יכולה להיות חווייה ממש נהדרת. אפשרות יותר פשוטה וזולה היא לבק מרכבת ישראל לערוך אירוע כזה בסדנאות הקישון, שכוללות שטח גדול מאוד עם המון רכבות ישנות שאפילו מוזיאון הרכבת לא מתכוון לקחת את חלקן (ניתן לראות את החלק הזה של הסדנאות מתחנת חוצות המפרץ). בכל מקרה, שיהיה בהצלחה. גם אחי הקטן מטורף על משחקי תפקידים, אבל אני חייב לציין שאני לא מוצא בזה כל טעם...
 

Talash

New member
אתה יכול לפרט

משחקי תפקידים בתחום הרכבת
בהודעה שלך לא היה ברור אם אתה צריך רכבת אמיתית לצורך המשחק או לא. אם אתם מסתפקים בשטח של תחנה ישנה עם מסילה נטושה ליד, הרי לא חסרות כאלו נטושות/שקטות, כמו בית שאן, כפר יהושע (שנמצאת בשיפוץ מקיף כעת ע"י המועצה לשימור אתרים), ואפילו חדרה מזרח (שלמעשה עדיין משתמשים בה, אבל רוב הזמן היא נטושה לחלוטין, ואל תגידו שאמרתי לכם). יכול להיות שבתיאום עם הרכבת (דובר הרכבת יהיה המקום להתחיל את התיאום) ניתן יהיה לארגן אף בשבת כזה אירוע בתחנה יותר חיה, אבל עלות האבטחה תהיה עליכם (האבטחה לא בשביל לשמור עליכם, אלא בשביל לשמור על התחנה). אם אתם צריכים גם רכבת נוסעים, אזי יש שתי אפשרויות - רכבת חיה ונוסעת תעלה לכם הון תועפות להשכרה, אבל זו יכולה להיות חווייה ממש נהדרת. אפשרות יותר פשוטה וזולה היא לבק מרכבת ישראל לערוך אירוע כזה בסדנאות הקישון, שכוללות שטח גדול מאוד עם המון רכבות ישנות שאפילו מוזיאון הרכבת לא מתכוון לקחת את חלקן (ניתן לראות את החלק הזה של הסדנאות מתחנת חוצות המפרץ). בכל מקרה, שיהיה בהצלחה. גם אחי הקטן מטורף על משחקי תפקידים, אבל אני חייב לציין שאני לא מוצא בזה כל טעם...
אתה יכול לפרט
1. מה זה הון להשכרה? למשל במשחק war4ring למשל היו יותר מ1000 שחקנים, שכל אחד מהם שילם 50 ש"ח דמי השתתפות במשחק, כך שאם אפילו להשכיר רכבת יעלה 20 או 30 אלף שקל זה יהיה עדיין אפשרי. 2. אתה יכול לפרט על סדנאות הקישון? (מה גודל המקום-- האם 1000+ איש יוכלו לשחק בו, איפה זה בדיוק נמצא, האם הרכבות הישנות עומדות על מסילה ישנה או הם סתם זרוקות וכו´). 3. דובר הרכבת: אתה יכול לתת טלפונים/אימיילים רלוונטיים (אפשר בהודעה פרטית, או אימייל [email protected]). תודה, Talash
 
רכבות להשכרה ודובר הרכבת

אתה יכול לפרט
1. מה זה הון להשכרה? למשל במשחק war4ring למשל היו יותר מ1000 שחקנים, שכל אחד מהם שילם 50 ש"ח דמי השתתפות במשחק, כך שאם אפילו להשכיר רכבת יעלה 20 או 30 אלף שקל זה יהיה עדיין אפשרי. 2. אתה יכול לפרט על סדנאות הקישון? (מה גודל המקום-- האם 1000+ איש יוכלו לשחק בו, איפה זה בדיוק נמצא, האם הרכבות הישנות עומדות על מסילה ישנה או הם סתם זרוקות וכו´). 3. דובר הרכבת: אתה יכול לתת טלפונים/אימיילים רלוונטיים (אפשר בהודעה פרטית, או אימייל [email protected]). תודה, Talash
רכבות להשכרה ודובר הרכבת
לפני כשנתיים ניסינו, חברי עמותת ´פסים´, לשכור רכבת. דיברתי עם מנהל אגף התנועה של הרכבת שאמר ששכירת רכבת תעלה החל מכ-12000 ש"ח, והמחיר תלוי במה שייעשה איתה - כלומר, כמה זמן, כמה רחוק, כמה מסובך תכנון השיבוף שלה בלוח הזמנים, וכיו"ב. סדנאות הקישון הן מקום גדול מאוד, וניתן בלי בעייה לדחוף לתוך החלקים עליהם דיברתי 1000 איש שמשחקים. הבעיה היא שזהו מקום עבודה, וגם מקום די מסוכן (מסוכן בערך כמו החורשה ליד הבית), ואני לא בטוח שרכבת ישראל תשוש לקראת הרעיון ש-1000 אנשים בלתי מזוהים ובלתי מוכרים מתרוצצים לה בין הרגליים (אפילו ביום שבת), מה שאומר שהיא תדרוש הרבה מאוד שומרים, וגם הסכם לגבי הביטוח שיבטיח שהיא לא תהיה אחראית על שום נזק שיגרם למי שייטפס על איזה קטר ויישבור חס וחלילה משהו. בסדנאות הקישון מפוזר ציוד נייד (קטרים, קרונות וקרונועים) ישן רב מאוד, שיכול לספק עניין, לדעתיף לפעילות המוצעת. הציוד עומד ברובו על מסילות שונות, בד"כ בלי סדר מיוחד. דובר הרכבת כיום הוא מר בני נאור - [email protected]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה